bizzy Skrevet 3. november 2004 #321 Del Skrevet 3. november 2004 Smart baby Ønsker deg en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. november 2004 #322 Del Skrevet 4. november 2004 Lykke til hos spesialisten! Alt ser vel så bra ut for tiden at det også går bare bra Jeg trodde du også gikk til gynekolog og fikk UL hver gang du skal til legen. Det synes jeg egentlig er veldig kjekt Pga tett oppfølging hos legen fremover, skal jeg ikke til jordmor før i romjula. Dessuten, 30 år er da ingen alder :oops: Klem fra Murmel (den trofaste ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. november 2004 #323 Del Skrevet 4. november 2004 Bursdag på søndag?!! Da feirer vi her..jeg baker sjokoladekake jeg sirka! den er god, jeg lover!!! og du... 30 år er absolutt ingen alder!! Min mann blir nå 29 for 5 året på rad han..du kan jo dra en sånn!! Stooor fra Madden (den trofaste ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. november 2004 #324 Del Skrevet 5. november 2004 Endelig har jeg fått oppdatert meg i dagboka di!Ikke så mye tid til slikt lenger men prøver mens lilletulla sover! Kjekt å lese! Kommer snart igjen! fra Charmina MARTINE KOM 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. november 2004 #325 Del Skrevet 5. november 2004 Bare innom for å si GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. november 2004 #326 Del Skrevet 5. november 2004 Så gøy å se at du snart har bursdag!!! KOmmer nok innom for å gratulere deg!! Kos deg masse i helgen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. november 2004 Forfatter #327 Del Skrevet 7. november 2004 til dere som har vært innom dagboka mi de siste dagene. En kort tur innom i dag (på mine foreldres treige PC...) for å få det ned, svart på hvitt, at jeg er 30 år i dag... Og som det solskinnsbarnet jeg er ( ), skinner solen her på sørlandet. Jeg er spesielt glad for at Madden ( ) fikset den gaven jeg ønsket meg... (Jeg viste at du ikke ville svikte meg..... ). Skriver mer når jeg kommer hjem til det kjære breibåndet mitt.... 21+4 22+4 (UL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. november 2004 #328 Del Skrevet 7. november 2004 gratulerer med dagen. hehe kan tenke meg at nettet går litt tregt ja. det er rart hvor fort man blir avhengig av sine vante hastigheter. er godt at alt ser ut til å gå bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. november 2004 #329 Del Skrevet 7. november 2004 :blomst_opp:GRATULERER MED DAGEN KJÆRE SIRKA!!:blomst_opp: Bare innom får å ønske deg en riktig fin dag!! Bursdagsgaven fra meg har du jo fått... litt på forskudd, men det håper jeg går greit! Sender også over litt sjokoladekake og noe og en kjempestor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. november 2004 Forfatter #330 Del Skrevet 8. november 2004 Hei igjen, nå har jeg kommet meg hjem. Takk for hilsener Linemor og Madden! Hadde en rolig familiefeiring i går. Fikk masse fint fra familie og venner: råflott armbåndsur fra mannen ( :oops: som jeg nesten er litt redd for å gå med), smykker, kunstglass, veske, musikk, bok og mye mer.. (Mannen hadde også kjøpt masse smågaver fra pus og fra babyen (den hadde vist gitt morsesignaler til han gjennom magen hva han skulle kjøpe... ... Vi er litt barnslige..... )) Var hos spesialisten på torsdag. For første gang ble det ikke utslag på protein i urinen min. Blodtrykket er også bra (med hjelp av tablettene da selvfølgelig). Spesialisten var veldig fornøyd med resultatene og var veldig optimistisk. Det må jeg si jeg også er. :-) Selv om formen generelt er bra har jeg en del mageknip for tiden... Tror det kommer av jerntilskuddet jeg har fått beskjed om å ta. Hadde det mye i helgen. Slitsomt! :-( Nå er det mye som må til. Yttergangen er full av bagasje og gaver.. Kom hjem seint i natt og da gadd jeg ikke rydde noe på plass.. :oops: 21+5 22+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. november 2004 #331 Del Skrevet 8. november 2004 Gratulerer så mye med dagen som var igår! Problemer med magen kommer nok av jerntabletter ja. Ikke noe bra kombinasjon med gravidemager da.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. november 2004 #332 Del Skrevet 8. november 2004 GRATULERER MED OVERSTÅTT Klems fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. november 2004 #333 Del Skrevet 8. november 2004 Gratulerer så mye med dagen i går!!!! Håper du fikk en super feiring med masse kake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 8. november 2004 #334 Del Skrevet 8. november 2004 Gratulerer så mye med gårsdagen! Beklager så mye at jeg er en dag for sent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. november 2004 #335 Del Skrevet 9. november 2004 Tusen takk for oppmuntrende hilsen Sirka!! Det varmer med omtanke når en er trist og lei!! Godt å høre at bursdagen ble så flott! Og så mange fine gaver som du fikk!!! Heldiggrisen du altså...det er aaaaltfor lenge til min bursdag..men går "dette" bra..så er det både julegave og bursdagsgave bedre enn noen..så da så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. november 2004 #336 Del Skrevet 9. november 2004 Gratulerer så mye med overstått dag Sirka :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 9. november 2004 Forfatter #337 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for hilsener xSiljex, Charmina, Glossy, Murmel, Madden og Tetra! Slutter ikke helt med feiring, jeg. Har noen merkedager i november.. (Greit det når måneden ellers er ganske grå og trist). Jeg og mannen hadde 6 års jubileum i går! Vi var ute og spiste og koste oss. Dagen i dag går vel til og en liten bytur, tenker jeg. Det er vel alltids noe jeg kan handle... 21+6 22+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 9. november 2004 #338 Del Skrevet 9. november 2004 ja det kan være godt med noen merkedager for og få tiden til å gå. godt at dere fikk kost dere i går da. er greit og få litt siste tid sammen mens det enda bare er dere to. ikke det at man ikke skal være par etter at det kommer barn. men det blir jo litt forandringer når det kommer en liten sjef i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 10. november 2004 Forfatter #339 Del Skrevet 10. november 2004 Takk for hilsen, Linemor! Sitter her og venter på at arbeidslysten skal komme ramlende ned i hodet på meg... Vet det går greit bare jeg kommer i gang, men så var det det å komme i gang da... I dag begynte jeg å ta sånn flytende jern (Floravital) i steden for Duraferon. Håper det hjelper mot mageknipen min. Det var vist vanlig å få mageknip av Duraferon, så jeg håper det er det som er grunnen. Begynte å bli redd for å dra på besøk til folk p.g.a. at jeg så fort får akutt mageknip. :oops: Nei nå MÅ jeg komme i gang med husarbeidet! 22+0 23+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 10. november 2004 Forfatter #340 Del Skrevet 10. november 2004 Fra Babyverden.no: "De yngste barna som har overlevd for tidlig fødsel, var omtrent 23 uker gamle." :o Deilig å vite at hvis det skulle skje noe med barnet fra nå, så kan det reddes, for hver uke nå blir sjansene bedre, men jeg håper jo at det holder seg i magen min leeeenge ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå