Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅHHHHHHH så søt hun er Sirka :hjerter: helt vidunderlig nusselig!!!!!!!

Og så flott hun har lagt på seg. Jammen ikke værst!Du har nok god melk. Gleder meg til det kommer flere bilder av henne! Kos deg og nyt dagene!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! :hjerte: Ikke så lett å ta bilde av Sara da. Hun har et skikkelig gummitryne... :ler: Mange morsomme grimaser.

I dag har vi vært i byen på trilletur, vært på cafè og koset oss. Må innrømme at jeg føler meg litt klønete for tiden, med den store kombivogna. :oops: Kan jeg ta med vogna inn? Hvis ikke, hvor skal jeg sette den? Hvordan skal jeg få snu her da?...osv... :ler:

Ikke så erfaren på området med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ikke så lett å ta bilde av Sara da. Hun har et skikkelig gummitryne... Mange morsomme grimaser.

:hoho: lo når jeg leste denne kommentaren! Synes jeg ser henne!

Hun er iallefall utrolig søt da! Når det gjelder vognen så bare ta den med deg der det er plass du. Ingen kan jo si noe på det!Man må jo få ha med barnet sitt!Er det veldig trangt setter jeg den gjerne et sted i butikken og går litt rund.iallefall om hun sover.Men pass på at du ikke har noe liggende som noen kan stjele.Jeg opplevde engang at posene under vognen forsvant :evil: Ikke noe kjekt.

Kos deg med nurket ditt og ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også stor kombivogn, ikke så lett å få manøvrert den rundt alltid.

Jeg dunker borti hyller, bord, stoler...ja alt inni butikkene. Føler meg veldig klønete, og når jeg blir flau raser jeg gjerne ned litt flere ting bare sånn for å være sikkert :roll::ler:

Jeg har også funnet ut at de fleste kaféeiere sier tyydelig i fra når de ikke vil ha vogn der inne.

"Ikke barnevogner her takk!!"

Om de ikke sier noe, tar jeg vognen med inn..

God helg sirka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Stor lørdagsklem til deg og Sara :klem:

Er ikke mye søvn og få når man har småbarn nei :roll: - skulle ønske jeg kunne si at det blir bedre; og det gjør det jo, men mine på 7 og 3 står fortsatt opp 0630 på lørdager :frustrert:

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener! :klem:

Akkurat kommet hjem fra en deilig trilletur i det fine været. Deilig med vår!

I går hadde jeg besøk av min søster og mannen. Sara syntes det var spennende med besøk av tante og onkel. Fikk mye kos. :hjerte: Etter den opplevelsesrike dagen sov hun sammenhengende nesten hele natten. Godt for mor og far det. :)

Har lastet ned episode 19 av LOST og lurer på om jeg skal se den snart... (Er blitt hekta på den serien... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Fint at det lille sjarmtrollet ditt begynner å la mutters sove litt om natten - det er så tungt i den tiden da man må opp 1 og 2 og 3 ganger om natten :Gjesp:

Her hos meg sover de to rakkerungene fra ca 20.30 til 06.30 - hvis ingen vekker dem.... Noen ganger holder de på lenger om kvelden og sover litt lenger om morra'n, men noen luksus er det vel ikke akkurat..... :roll:

Nuvel, sånn er det med den saken :wink:

Mine skjønne små har blitt så snille, og mye mer tamme enn før :Nikke: - Holder ofte på med dem og gir dem mye tid om kvelden når det er rolig i huset, og de er bare helmax :hjerte:

- Jeg er visst LOST, jeg også :ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen. Alt ser fint ut, bortsett fra at jeg har litt betennelse i nyrene etter svangerskapsforgiftningen. :-?

Sara har en del luft i magen for tiden. Har begynt med Minifom, så får vi se om det hjelper. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så kjedelig med betennelsen da. må du bruke antibiotika eller noe eller.

håper virkelig at minifomen vil hjelpe. små sjarmtroll med magevondt, kan bli en virkelig tålmodighetsprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så du er hekta på Lost du også!? :) Jeg har lastet ned flere episoder..men har hele tiden vært solidarisk med mannen og ikke sett dem... men så som jeg er gressenke så kanskje det ikke spiller så stor rolle lenger!?! Uansett så hakker de litt de jeg laster ned..så det blir litt travelt å se på!

Huffameg da betennelse i nyrene hørtes ikke gøy ut nei, håper antibiotikaen gjør jobben sin raskt!

Ønsker dere en fin uke!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke antibiotika for betennelsen. Jeg har sånn kronisk betennelse i nyrene, dvs. at hver gang blodtrykket har vært høyt så kommer betennelsen. Det er bare å la det gå sin gang. Nå som blodtrykket stabiliserer seg vil også betennelsen gå ned av seg selv. Det har det ihvertfall gjort før... :)

I dag har jeg vært hos frisøren. Det var deilig! Lenge siden sist nå. Deilig å friske seg opp til våren. :-)

Gaver strømmer fremdeles inn her. I dag kom det enda en rosa selebukse med tilbehør i posten... :ler: Det rare er jo at ingen er like, dessuten er det jo forskjellige størrelser på de... Men det ser ut som hun kommer til å gå med rosa selebukse gjennom hele oppveksten for å si det slik.... :ler: (Misforså meg rett. Har fått bare fine gaver. Dessuten pleier jeg ikke bytte gaver jeg får..).

Til fredag skal vi på sykehuset med Sara. Hun skal ta ultralyd av hjertet. Det ble funnet en bi-lyd på hjertet hennes da vi var på intensiven, dvs. at hun har/hadde et hull i hjertet. Forhåpentligvis har det grodd igjen av seg selv (siden hun er prementur). Håper ikke det har vokst seg større.. Da blir det med ett mye mer alvorlig... :-(

Det er forresten 2 måneders dagen til Sara i dag. :gratulerer:

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går sikkert bra sirka.

ulvhedin måtte operere ductus, og de brukte bare 20min. men vi håper jo at alt er bra uten noe mer tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...