Gå til innhold

Sirkas Sirkus


sirka

Anbefalte innlegg

Ånei så trist :cry:

Jeg håper det går bra med dere. Skjønner det er vondt å miste pus, som tydlig har vært et kjært familiemedlem.

Kanskje er dere om en stund klar til intodusere et nytt og loddent lite medlem til familien. Det vil nok lille Sara bli glad for :)

Jeg håper at dere får en fin helg, og at dere tenner et lys for å minnes pus :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE TRE!!! Håper dere får kost dere masse.

Vi reiser til min far i dag og på fjellet på onsdag. Skal bli godt å komme ut i frisk luft!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist med pus! Blir lei meg jeg..Vi har pus selv og jeg kan bare tenke meg hvor vondt det hadde vært å miste han! Tårene presser på bare jeg tenker på det..Jeg hadde nok ville skaffet meg ny katt med engang, men det er nok like greit å vente når man har et så lite barn også! Ikke alltid like greit med en lekende kattunge da..

Håper alikevel påsken blir fin selvom pus er borte og at Sara tar bort en del av sorgen..Kos dere så godt dere kan og ta vare på hverandre!

GOD PÅSKE!

Klem fra April :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:trøste: Trist å høre om pus.

Vi måtte avlive vår pus i høst.

Den hadde fått kjøttetende bakterier på øyet.

Det var forferdelig å måtte bestemme at den måtte avlives... :cry:

Bare husk at det finnes mange søte puser

som så gjerne skulle hatt et nytt hjem... :hjerte:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:trøste: Kjempetrist at pus måtte dø fra dere...jeg blir også så forferdelig knyttet til dyrene vi anskaffer..det er uker og måneder med grining når noen av dem dør...

Sikkert lurt å gjøre som dere tenker nå..vente litt før du anskaffer en ny! Tipper Sara synes det er kjempestas med en kattunge når hun blir litt større! (hvis du klarer å vente så lenge ja! :wink: )

Jeg har bestemt meg for at når vi overtar huset til svigermor..da skal jeg også ha katt igjen! :)

Håper helga di blir fin Sirka!!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Innom med en god påske- :klem2: jeg også!

Håper det blir en fin påske med masse godis, kos, krim og late dager! :)

:kose: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:trøste:

Uff da Sirka; så trist med pusen! :cry: - Det er sant som du sier, det er så deilig å ha disse dyrene hos oss, men så forferdelig tungt når de dør fra oss :cry:

Godt dere har lille Sara :hjerte:

Håper dere koser dere i påsken alle tre, og at dere er like heldige med været som vi har vært hittil - skikelig strålende, og så deilig med sol og milde dager :Hehe:

Kos dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fin påskehilsen Sirka! :klem2:

Innom for å ønske deg og Sara også ei kjempe fin påske!

Mange påske :klem: fra meg og Jonas!

Kjempe trist med pusen ders... :cry: Sender en god trøste- :klem: til deg...!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påskehilsener alle sammen! :briller:

I dag har vi vært på trilletur et par timer i det fine været. :kul: Deilig! Vi har en hjemme-påske i år. Har ikke lyst til å dra for langt med Sara ennå. Dessuten er det godt å slappe av og bare være en liten familie. :) Det er så tungvint med de store utfluktene også siden jeg pumper hver 3 time. :Gjesp:

Vi har hatt besøk da. Ikke så mye stress med disse barselbesøkene når de tar med seg kake og annet godt.. :sikle: Det har blitt en del rester også, så nå har jeg fått fylt opp fryseren. :-)

Uff, jeg har ikke fått lagt ut bilde av Sara ennå. Håper å få tid til det snart. Gled dere. Hun er såååå søt! :hjerter2:

Nå må jeg lage middag! Fortsatt god påske alle sammen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

:hoppe: Gleder meg kjempemasse til å se bildet av Sara :Nikke:

Påskeklemmer fra en dødssulten Tubby, som iiiiler til kjøleskapet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka

Legg att ei litt forsinka påskehelsing til deg. Høyrest ut som de kosar dykk ordentleg. Gledar meg til eg kan få gå trilleturar også. GOD PÅSKE!

Klem RoadQueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sirka :)

Å så leit med den pusen deres - vet akkurat hvordan du har det! :trøste:

Men det er nå fint at du har lille Sara å kose deg med nå da!Gleder meg til å se bilde av henne!

HA en kjempefin uke

Klems fra Charmina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Teletubbien

:roll: Og nå venter vi i spenning på bilde her altså, kommer det snart :klø:

Neida Sirka - ingen grunn til panikk - den som venter på noe godt osv :ler:

Vet at det er hektisk å være nybakt mamma, unner deg litt "fri" fra KG nå når lille Sara krever litt tid hos mamma'n sin :wink: - Men det blir gøy å se bildet altså.....

:blomst::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere at jeg har byttet avatar? :-) :hjerter:

Skal prøve å få lagt ut noen flere bilder av Sara etterhvert. Blir dårlig tid til KG for tiden, men det er kanskje ikke så rart?

I dag var vi til 6 ukers kontroll. Alt sto bra til med tulla vår. Hun veier nå 3690 g, så det begynner å bli "normal" størrelse på henne. Legger på seg ca. 200 g i uka, så matlyst har hun. Får fremdeles bare morsmelk. Jeg pumper for harde livet. Det ser ikke ut som det kommer til å bli noen "brystspiser" av henne. Det hender at jeg legger henne til, men det blir ikke så mye spising, mens "kosesuging". Jaja, snart begynner man jo med grøt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...