Gå til innhold

💚Movember 💚


Gjest Stjerner og planeter

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

November er den månaden mannen kan gro ein bart for å støtta kampen mot kreft hjå menn. Eg ELSKAR movember! Men med ansiktshår (og kroppshår) er deilig!

I og med at bart er ansett som teit, harry osv syns eg dei menn som let ansiktshåret gro denne månaden viser god sjølvtillit og god sjølvinnsikt.

Lat håret gro!

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

November er den månaden mannen kan gro ein bart for å støtta kampen mot kreft hjå menn. Eg ELSKAR movember! Men med ansiktshår (og kroppshår) er deilig!

I og med at bart er ansett som teit, harry osv syns eg dei mennea som let ansiktshåret gro denne månaden viser god sjølvtillit og god sjølvinnsikt.

Lat håret gro!

Jeg kommer nok ikke til å anlegge movemberbart i år heller. Greit tiltak for å støtte opp om en god sak for så vidt, men det sier litt om hvor langt motstanden mot skjegg/bart har gått når man må være i en spesiell måned for at det skal være sosialt akseptert med bart.

De mennene som ønsker bart kan jo ha det resten av året, det er ikke mange menn som er seg selv og gjør det.

Anonymous poster hash: 3dfb7...40a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg kommer nok ikke til å anlegge movemberbart i år heller. Greit tiltak for å støtte opp om en god sak for så vidt, men det sier litt om hvor langt motstanden mot skjegg/bart har gått når man må være i en spesiell måned for at det skal være sosialt akseptert med bart.

De mennene som ønsker bart kan jo ha det resten av året, det er ikke mange menn som er seg selv og gjør det.

Anonymous poster hash: 3dfb7...40a

Kan gjerne vera movember heile året, for min del!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne vera movember heile året, for min del!

Hehe. Da hadde du nok likt en venn av meg. Massivt skjegg og bart, ser nesten ut som en Mullah (men er på ingen måte religiøs eller har andre trekk i klesstilen som ligner en Mullah).

Anonymous poster hash: 3dfb7...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hehe. Da hadde du nok likt en venn av meg. Massivt skjegg og bart, ser nesten ut som en Mullah (men er på ingen måte religiøs eller har andre trekk i klesstilen som ligner en Mullah).

Anonymous poster hash: 3dfb7...40a

:rodmer:

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg er sexy . Bart har jeg et mer ambivalent forhold til, men det er jo en morsom måte å støtte opp om en god sak. Var ute og reiste med et av Widerøeflyene som hadde fått bart for anledningen. Morsomt.



Anonymous poster hash: 4bf91...80e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er tull, for det første er det stygt med bart og for det andre hjelper det ingen som har kreft at mange menn går rundt med stygge barter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEIIII!! Bare DRIT i!

For det første, det å la skjegget gro for å støtte kreft gir INGEN mening og hjelper INGEN

For det andre, vær så snill å ta hensyn til oss som synes det er ekkelt! Er nok av folk med svært skjegg fra før, trenger ikke flere! Spesielt om du er lærer, eller må samhandle med mange mennesker i løpet av dagen. Det er ikke alle som synes det er greit.

Stygt konsept!



Anonymous poster hash: 06b59...b63
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

NEEEEIIII!! Bare DRIT i!

For det første, det å la skjegget gro for å støtte kreft gir INGEN mening og hjelper INGEN

For det andre, vær så snill å ta hensyn til oss som synes det er ekkelt! Er nok av folk med svært skjegg fra før, trenger ikke flere! Spesielt om du er lærer, eller må samhandle med mange mennesker i løpet av dagen. Det er ikke alle som synes det er greit.

Stygt konsept!

Anonymous poster hash: 06b59...b63

.

Bart er dritsexy!

Og om det var slik at samfunnet kunne innretta seg etter enkeltpersonar så ville eg hatt alle i Toms sko ut av gatene, spesielt dei som går barfot i Toms sko, alle jenter som ikkje klarar å kjøpe topper som dekkjer magen,alle med skinnyjeans!, alle med skjorte og genser utanpå der, alle med Acne-boots, dei som går med jakkar til fleire tusen kroner, dei som skal vera først ute med vinterklede mens det frameleis er 15 gråder ute, dei som går i tjukke vinterjakkar, men med tøysko til, og desse hæslege antrekka til såkalla bloggare! Gud, det er mykje eg ville hatt vekk, men ikkje har moglegheit til fordi eg, heldigvis, bur i eit fritt land

Lat barten gro!

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Nå er ikke Movember primært en aktivitet for at Ts, eller andre damer for den del, skal oppleve surkling i skoene ved synet av menn med ansiktshår. Det er mer alvor enn som så, selv om samfunnet som sådan, og gjerne også KG, verken tar det inn over seg i sælig grad eller tar det på "rosa sløyfe" alvor.

Det er "bare menn" lizzm..., og sikkert flertall av gamle/ekle også.

Men klassisk kvinne "engasjement", det ser vi :sukk: også her.

Neste år vurderer jeg å skrive en kronikk om hvor snasent jeg synes det er med rosa BH'er, enten de henger på kjøpesenteret eller holder noen pupper på plass.

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Synes det er et kjempefint stunt og er stolt av at mannen min barberte skjegget og lar bare barten gro denne måneden.

En viktig sak som alle bør støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bart generelt er det ikke mange som kler, men en Movemberbart kan man fint leve med. :blomst:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

:opplyser: Nå er ikke Movember primært en aktivitet for at Ts, eller andre damer for den del, skal oppleve surkling i skoene ved synet av menn med ansiktshår. Det er mer alvor enn som så, selv om samfunnet som sådan, og gjerne også KG, verken tar det inn over seg i sælig grad eller tar det på "rosa sløyfe" alvor.

Det er "bare menn" lizzm..., og sikkert flertall av gamle/ekle også.

Men klassisk kvinne "engasjement", det ser vi :sukk: også her.

Neste år vurderer jeg å skrive en kronikk om hvor snasent jeg synes det er med rosa BH'er, enten de henger på kjøpesenteret eller holder noen pupper på plass.

Bare sånn til opplysning, før vi generaliserer alle kvinner her: jeg har støttet Movember ved å gi penger til barten til en kompis (i fjor to stk) hvert år de siste tre årene. I år vet jeg ikke om noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patetisk tiltak!

Hva med en dusjfri-måned, for å sette søkelyset på alle som ikke har rent drikkevann? Det er i det minste noe også kvinner kan være med på!



Anonymous poster hash: e73fd...bcc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg har bart og skjegg helle året

og jeg kommer ikke til å barbere vekk skjegget bare for å ha bart. Nei jeg beholder både skjegg og bart.

Endret av Valiant Veneficus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Jeg lar barten gro. Har litt hele året egentlig. Bart og skjegg. Av og til ikke. Får ikke så veldig mye likevel, og trimmer det alltid. Så ja jeg skal ikke fjerne noe denne måneden vertfall :) Ikke neste måned heller. Trimmer det bare.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg kommer nok ikke til å anlegge movemberbart i år heller. Greit tiltak for å støtte opp om en god sak for så vidt, men det sier litt om hvor langt motstanden mot skjegg/bart har gått når man må være i en spesiell måned for at det skal være sosialt akseptert med bart.

De mennene som ønsker bart kan jo ha det resten av året, det er ikke mange menn som er seg selv og gjør det.

Anonymous poster hash: 3dfb7...40a

Er da sosialt akseptert resten av året også. Andre skal ikke bestemme om man skal ha bart eller skjegg eller ikke :fnise: Folk må begynne å drite i hva andre mener! Man bestemmer over seg selv, og ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Patetisk tiltak!

Hva med en dusjfri-måned, for å sette søkelyset på alle som ikke har rent drikkevann? Det er i det minste noe også kvinner kan være med på!

Anonymous poster hash: e73fd...bcc

Så du støtter ikke kreftsaken fordi det er noen som mangler rent drikkevann et annet sted i verden?

Og kvinner kan selvsagt være med på å støtte movember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...