Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


Tjoheisnarthelg

Anbefalte innlegg

Sammen i snart 20 år, begge er 38 år. 2 barn. Vi har sex i snitt 2-3 ganger i uka. Hvis jeg skulle ha ført logg, tror jeg nok tallet ville endt på et sted mellom 2 og 2,5. Veldig tilfredse med det begge to. Blir det litt for stort "trykk" på dager det ikke er sex, blir det litt egenkos :)



Anonymous poster hash: 70adb...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Wow. Vi har vært sammen 1 2år og samboere i 6 mnd. Hmm, i gjennomsnitt 2 ganger pr mnd! Han er alltid sliten, og sier god natt før jeg treffer puta..frustrerende!

Anonymous poster hash: a2910...dfc

Begge 32 år, vært sammen i 5 år. Har veldig sjeldent sex.. Sist gang var i juli. Ingen barn.

Anonymous poster hash: 4f480...00e

Hva får dere ut av forholdet? Vennskap? Merkelig å ha så lite sex når man liksom skal være kjærester. Mener ikke å kritisere men dette hadde vært utilfredstillende for meg. Jeg vil ha både en kjæreste og en venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge 26 år, sammen snart 10 år. Hadde sex annenhver til tredje hver dag før. Nå ytterst sjeldent pga min helse, dvs 2 ganger på nesten 1 år. Ufattelig lite, men jeg orker ikke og har ikke energi til å priortere det. Har nok med å komme meg gjennom dagen. Syns synd på samboeren, men han har sagt det er greit og håper vi kommer i gjenge etterhvert.

J26



Anonymous poster hash: 49882...c13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, han er 27. Vi har dessverre bare sex sånn ca 1 gang i uken eller sjeldnere. Jeg har nesten ingen sexlyst og vet ikke hvorfor :( mistet den etter hormonprevensjon. Sluttet på det for 8 måneder siden, men den har ikke kommet tilbake. Tenker å komme meg til legen for å sjekke hormonnivåer snart.

Anonymous poster hash: f66dd...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi er i avstandsforhold og ikke ses så ofte, er det gjerne sånn at vi har sex 4-8 ganger dagen de gangene vi ses.

Anonymous poster hash: 4bdea...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 11 mnd. 35 og 43 år. Har begge barn på hver vår kant, men har sex hver gang vi er sammen. Blir gjennomsnittlig 2 til 3 ganger i uka. Vi er ikke samboere og kommer ikke til å bli det på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får dere ut av forholdet? Vennskap? Merkelig å ha så lite sex når man liksom skal være kjærester. Mener ikke å kritisere men dette hadde vært utilfredstillende for meg. Jeg vil ha både en kjæreste og en venn :)

"Når man liksom skal være kjærester" jøss, du høres virkelig ut som en kjæresteekspert, du..

Du er kanskje ikke moden nok til å skjønne at mennesker har forskjellig sexlyst, og selv om du trenger ofte sex for å holde ut i et forhold betyr det ikke at de med lavere sexlyst enn deg er mer venner enn kjærester.

Anonymous poster hash: cba23...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

"Når man liksom skal være kjærester" jøss, du høres virkelig ut som en kjæresteekspert, du..

Du er kanskje ikke moden nok til å skjønne at mennesker har forskjellig sexlyst, og selv om du trenger ofte sex for å holde ut i et forhold betyr det ikke at de med lavere sexlyst enn deg er mer venner enn kjærester.

Anonymous poster hash: cba23...40a

Neida, jeg spurte bare fordi jeg er nysgjerrig, ikke for at jeg er noen ekspert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 ganger i mnd. Vært sammen i snart ti år. Ett barn på 4 år.

Anonymous poster hash: 18d95...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 og 37. Sex to ganger i året. Barn på fire år.

Det er for lite, men hva kan man gjøre? Vi har barn sammen...



Anonymous poster hash: d5027...a05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i et og et halvt år, bodd sammen i ett år. Vi har ingen barn, er i tjueårene begge to, og vi har sex stort sett hver dag. Vi er begge veldig fornøyde med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 og 22 år, vært sammen i 5 år. Hver dag.



Anonymous poster hash: 3f626...2c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25/26, sex 1-3 ganger i uken, om du inkluderer oral. Hender at det går to uker uten i blant når vi ser hverandre lite. Vært sammen i 3 år og bor ikke sammen.

Anonymous poster hash: b81be...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...