Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?


Tjoheisnarthelg

Anbefalte innlegg

Jeg 47, han 45. Vært sammen i seks år. Har sex hver dag, og har hatt det gjennom hele forholdet. I starten var det gjerne 2-3 ganger om dagen.



Anonymous poster hash: 2c343...a79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for oss.. Vi har veldig bra sex. Men vi har ikke sex hver uke. Hvorfor? Som oftest meg tenker jeg. Med barn, turnus jobb (ser hverandre ikke 2-4 dager hver uke, jobber omvendt) og kjøpt et oppussingsprosjekt.

Anonymous poster hash: 8c091...4c7

Nei, selvfølgelig. Men om sexen ikke hadde vært bra, så hadde dere sikkert funnet tid til det enda sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke offisielt sammen, men har vært "ekslusive" og "på-vei-til-å-bli-sammen" i 8 måneder. Kødder ikke om jeg sier at vi har sex i snitt 1-2 ganger i mnd. Jeg kunne vel helst tenkt meg 1 gang for dag, IHVERTFALL nå i nyforelska-fasen... Så om det i tillegg skal dabbe ytterligere av dersom vi etablerer oss, så må jeg nesten si at dette forholdet ikke er liv laga....:S :S

(skal ikke stå på innsatsen min når det gjelder initiativ, men har ærlig talt gitt litt opp i det siste..)

Anonymous poster hash: 44e1a...eb8

Dette er bare en tanke, men er det han som holder igjen og er grunnen til at dere ikke er sammen eller? Kan hende han ikke er forelsket i det hele tatt da? Jeg mener - i starten er det jo naturlig å ha mye sex om man er forelsket. Og det kan jo tenkes at manglende følelser (fra hans side) er grunnen til at dere ikke er offisielt sammen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 40 han 37. Umulig å si noe gjennomsnitt, men alt fra 2 ganger pr månede til 9 ganger pr uke. Vi ser ikke hverandre hver dag, selv om vi bor sammen.

Anonymous poster hash: 7f447...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en tanke, men er det han som holder igjen og er grunnen til at dere ikke er sammen eller? Kan hende han ikke er forelsket i det hele tatt da? Jeg mener - i starten er det jo naturlig å ha mye sex om man er forelsket. Og det kan jo tenkes at manglende følelser (fra hans side) er grunnen til at dere ikke er offisielt sammen...?

Forstår at du tenker slik, har vært innom tanken jeg også..:) Men jeg vet han er forelsket, grunnen til at vi ikke er sammen er at vi begge av ulike årsaker vil ta oss god tid.. Men han er enormt lite seksuell av seg, aldri opplevd noen som er så lite interessert i sex... (Og nå tenker vel mange at det er meg han ikke tenner på, og jeg har vært innom den tanken også..:P men han er ikke interessert i å snakke om sex engang, nekter å fortelle hva han liker og ikke, og jeg savner noe så enormt den flørtingen med den seksuelle undertonen...)

Anonymous poster hash: 44e1a...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-3 ganger i mnd

MER enn nok for min del



Anonymous poster hash: 02646...65e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Vi har vært sammen 1 2år og samboere i 6 mnd. Hmm, i gjennomsnitt 2 ganger pr mnd! Han er alltid sliten, og sier god natt før jeg treffer puta..frustrerende!

Anonymous poster hash: a2910...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 og 29 år, ikke så ofte her. Går i perioder, har heldigvis perioder med flere ganger i uken men det vanlige her er nok rundt et par ganger i mnd. På det lengste gikk det vel over en mnd. Samboer vet at jeg ønsker mer sex, så hos oss er det han som har lav sexlyst. Han har alltid hatt lavere sexyst, bortsett fra helt i startfasen når vi var nyforelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, han er 30. Vi har vært sammen i 2 år og har sex 2-3 ganger i uka. Jeg kunne gjerne tenkt meg mer, men han er ikke like gira som meg. Frustrerende til tider, men det funker.



Anonymous poster hash: 08304...77a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lesbisk par, 30-årene. Vært sammen i snart 8 år. Har sex nesten daglig, noen ganger et par ganger for dagen, mens andre ganger annenhver dag.



Anonymous poster hash: d1b9d...c85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge 32 år, vært sammen i 5 år. Har veldig sjeldent sex.. Sist gang var i juli. Ingen barn.

Anonymous poster hash: 4f480...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19/29.

To ganger hittil i år.

Jeg klikker snart.



Anonymous poster hash: e18db...f35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 35, han er 34.

Värt sammen i 9 år

Vi har vel sex ca 3 ganger i uka om man ser på gjennomsnittet. Det betyder at noen uker har vi ikke sex (mensen, jobbreiser o.l), mens andra uker kan vi ha sex hver dag

Endret av Flunka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere som er i et forhold! Jeg bare rett og slett lurer jeg. Hvor ofte har dere sex? Sleng gjerne med alder :)

Vi er 26 begge to. Sex et par ganger i måneden. Vært sammen i 7 år.

Anonymous poster hash: 482e4...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 og 36 år. Vert sammen 5 mnd. Kanskje gjennomsnitt på 5-6 ganger i uka de periodene vi er på samme sted. Jeg er kronisk syk, så min energi er dessverre det som er begrensende.



Anonymous poster hash: 2c39e...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 + 49 år. Vi har sex daglig når vi er sammen, gjerne 2 ganger på fridager. Pga pendling blir det dager og opptil uker hvor vi ikke er sammen, så snittet blir en del lavere. Sammen ca 4 år. Lyst er en fornybar energikilde, så vi hopper i det også de dagene hvor det ikke passer å legge mye i det.

Anonymous poster hash: cebe6...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...