Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen


Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

Fantastisk underholdning på morgenen.

LKE burde selv vurdere å bli en liten hermegås - tipper han hadde gjort bedre karriere som komiker enn fotballspiller. Han trenger tross alt ikke å gjøre noe annet enn å være seg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Anja Johansen hadde 3 måneder igjen til termin, magen hadde ikke sett lik ut med et normalt svangerskap, det kan ikke sammenlignes.

Hun mente selv det kunne sammenlignes ihvertfall!

Senere la hun ut et bilde på instagram hvor hun sutret og klaget ang et fotoprosjekt med kvinnekropper etter fødsel. (Hun slettet bildet, men man kan finne teksten hun skrev om man googler)

Uansett. det viser bare hvilket absurd syn enkelte har på post partum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker feil var det i bildeteksten på det bildet hun begynte å kalle seg svømmefrue også? Mulig hun kalte seg det før også men hun skrev det hvertfall på bildet.

Det er kanskje å dra det litt langt å si hun begynte å kalle seg Svømmefrue.

Hun har vel sagt det kun den ene gangen ;) Jeg har i hvert fall ikke sett det skrevet hverken før eller etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep, spekulasjoner, kopi fra blogg/kommentarfelt, screenshots samt svar til alt dette.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje å dra det litt langt å si hun begynte å kalle seg Svømmefrue.

Hun har vel sagt det kun den ene gangen ;) Jeg har i hvert fall ikke sett det skrevet hverken før eller etterpå....

Het ikke den gamle bloggen hennes Svømmefrue? Eller er det jeg som husker feil kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het ikke den gamle bloggen hennes Svømmefrue? Eller er det jeg som husker feil kanskje :P

Jeg har ikke fulgt henne så veldig mye må jeg innrømme, men hun blogget på anjajoh.blogg.no før hun endret til den hun har nå. Men hun kan jo ha hatt en annen blogg før det også - det vet jeg ikke :)

Endret av *Emma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt henne så veldig mye må jeg innrømme, men hun blogget på anjajoh.blogg.no før hun endret til den hun har nå. Men hun kan jo ha hatt en annen blogg før det også - det vet jeg ikke :)

Aha, mener å huske at det sto Svømmefrue på headeren hennes da hun blogget på blogg.no, men jeg leste heller ikke bloggen hennes så mye, så det kan også hende jeg tar feil :P

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner overhodet ikke hvorfor denne fyren uttaler seg om kvinners fasong i hytt og pine hele tiden! Hadde synes det var så utrolig flaut hvis min mann hadde uttalt seg om meg og min kropp, samt venninnene mine sine kropper, eller overhodet noen! Det virker så barnslig! Minst like flaut hadde det vært om han satt på nettet og sjekket om det var noen der ute som var ute etter å "ta meg", det minner meg om faren til en i datteren min sin klasse: sønnen hadde et syndrom av noe slag, og det var (trist nok) en del gutter som mobbet ham på nett. Kan utrolig godt forstå at HAN satt og fulgte med, men ikke at LKE gjør det samme...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, siteringer fra kommentarfelt, samt svar til dette. Etter 3. gangs rydding stenges tråden.

Irrlys, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...