Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen


Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Huff, jeg liker virkelig ikke den fyren der. Han tar seg selv og kona så innmari høytidelig og er aggressiv og belærende i sosiale medier. Han mangler selvironi og ydmykhet.

Helt enig! Jeg blir flau av hele fyren jeg. Noen ganger burde han ta seg en chill pill!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen formening om CBE, men har da fått med meg diverse utspill - som da LK truet med å hyre advokat etc. opp gjennom årene. Personlig tror jeg ikke at CBE hadde blitt mislikt, eller omdiskutert i negative ordlag, dersom mannen hennes hadde sluttet å skaffe henne negativ PR gang på gang.

Mange har en blogg med navnet frue i, og ærlig talt, CBE har vel latt seg inspirere av damene i England, så hvis vi først skal snakke om herming... Dessuten, mageselfies, også som gravid, har jeg sett i utlandet lenge før CBE begynte med det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen til Marna er mer kjent som komiker enn mannen til CBE er kjent som fotballspiller... De fleste kjenner vel han bare som Herr fotballfrue, det sier de i hvert fall hjemme hos meg, og de har som regel større kjennskap til fotball enn til bloggere

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det selvironi, eller snakker han om at ingen vet hvem mannen til Marna er?

Håper det var ironi... Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem denne komiker-Ørjan er, men jeg ville heller ikke ha visst at det fantes en dårlig fotballspiller ved navn Lars Kristian Eriksen hvis han ikke hadde vært gift med en middelmådig blogger som støtt og stadig, uten grunn, omtales i VG og Dagbladet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Hele han er definisjonen på arrogant, selvhøytidelig idiot. Jeg har aldri vært borti makan til frekk og lite ydmyk type i samtlige svar. Ja, noen som kommenterer er frekke, og fortjener en smekk, men hadde de vært proffe, så hadde de uansett hevet seg over det og ikke giddi å bruke tid på å svare sånne folk. Folk får passet sitt påskrevet så til de GRADER om de mener noe annet enn dem, og en gang skrev han i kommentarfeltet (HVORFOR opererer han innpå der btw!?) at dersom hu som kommenterte mente det hu skrev, så var hu dummere enn ei bøtte med møkk. Der har vi altså nivået på fyren. Og forsvarer det med den barnslige mentaliteten "Det var h*n som starta!!!!", samme om vedkommende som kommenterer faktisk har holdt seg saklig eller slengt dritt. Helt håpløst å forholde seg til sånne verdensmestere som han, som er så usikre at de sitter bak et tastatur og bruker hersketeknikker så det synger etter, mens når dem blir intervjua på TV (les: SVD), så står dem bare og famler og stotrer. Apropos SVD, mens kona fortsatt var MED i programmet satt han og tanta (!) og diskuterte på Facebook (!) hvorvidt dommerne var kompetente i sitt arbeid. Jeg hadde altså vært så hinsides flau, om jeg var Caroline. Jeg kan ikke forestille meg å være gift med en så uintelligent og lite ydmyk type, som han fremstår i media. Direkte flaut når treneren hans må ut og kommentere at det ikke er slike holdninger klubben hans står for, og råder han til å være forsiktig i sine uttalelser etter Beyoncé-episoden og. Men han tar vel ikke til seg noe av det. "Jeg vet best"-mentalitet lenge leve.

Signerer. Hadde vært drit flau om han var mannen min. Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes man skal forsvare partneren sin, men nå forsvarer han henne jo i hytt og pine uten at noen i det hele tatt har sagt noe.

Komikerfrues navn og magebilde er jo et artig lite pek til Fotballfrue, ikke noe angrep!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dere i alt dere hittill har skrevet om Lars-Kristian, men flere av innleggene over her vinkler det som den arme Caroline er en uskyldig part i dette og det kun er bulldoseren LKE som lager rabalder. Hver gang.

Det er jeg uenig i.Det er som Caroline selv uttaler,at de er et veldig godt team. Tror dere ikke de diskuterer på kammerset før han går ut med de idiotiske uttalelsene sine? Kan godt ha skjedd en glipp her og der, men med tanke hvor mange (sett med normale øyne) blemmer den fyren der har gjort offentlig, tror dere ikke CBE hadde irrestsatt han per i dag, dersom hun var uenig i måten han uttaler seg på?

Det tror jeg. Jeg tror de "arbeider" som EN person. Jeg tror hun dikterer hans uttalelser mange ganger og jeg tror han kommenterer på bloggen hennes som henne mange ganger. Faktisk er LKE så allsidig at han beviselig har vært opp til 5 ulike personer i en tråd der noen var så dumme at de stilte seg kritisk til CBE. Hvis noen gjør det så kan du banne på at han er på stedet kort tid etter.

Uansett, poenget mitt er at den harde sannhet er at de er ganske uspiselige begge to. Sammen blir de det i større grad, men jeg tror de hadde vært kjipe hver for seg også, men selv om de har det bra sammen (velger og tro på akkurat det) så betyr ikke det at de har god innflytelse på hverandre. Sånn på tampen kan jeg jo tilføye at jeg tror bare de har blitt enige om at det er LK som skal ta seg av slike offentlige stikk fordi de er så naive at de tror at da skader det ikke deres bedrift (bloggen) i like stor grad.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Anastasia-Christelle skriver et blogginnlegg om hvor teit og dust fotballfrue er, og at hun mangler hjerneceller og er skikkelig stygg og ekkel, ja da skjønner jeg at man kan ha et behov for å forsvare kona si. Det skulle bare mangle.

Men slike ting som dette her, gang på gang på gang..? Det blir i grunn litt overkill. Det han oppnår er jo nettopp det vi ser i denne tråden. Folk synes han er helt bærtur. Og ganske mange virker å synes at det er pinlig for både Caroline som person og Fotballfrue som merkevare at den overbeskyttende storebroren — unnskyld, mannen, har et behov for å snakke for henne i alle mulige settinger der hun helt fint hadde klart å snakke for seg selv. Eventuelt holdt kjeft når det er mer hensiktsmessig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KeyserSoze

Hvorfor tok han seg nær av bildet til komikerfrue? Hun har da ikke sagt noe stygt om kona hans. Hun viser at det normalt at kroppen ikke trekker seg tilbake med en gang. Slik at lesere/unge jenter kan se at ikke alle får flat mage rett etter fødsel. Hvorfor blir han så grinete for det?

Hva så om hun etterligner bildet til fotballfrue? Det er jo fordi det bildet ble kjent i fjor. Ingenting å hisse seg opp for det.

Endret av KeyserSoze
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se; Fotballfrue; Et ord VG kom med til altså Fotballfrue, en norsk versjon av WAG. Det er ikke snakk om et nyord eller noe FF fant på selv. Mannen hennes vil vel gjerne tro at hun fant opp kruttet selv og at ingen andre klarer å skape egne karrierer, men nå er faktisk Marna ganske suksessrik med egen bedrift og blogg, hun jobber tross alt ved siden av dette og har TO barn og en mann som reiser mye i sin jobb (forøvrig en svært kjent komiker, noe LK åpenbart ikke vet).

Jaja, vi får se hva han klarer å lire ut av seg denne gangen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir litt kvalm av de ironiske blunkefjesene han slenger rundt i hytt og vær i kommentaren på bloggen til Marna. "Hvis jeg sier noe halvslemt, men sleger på et blunk, så kan ingen ta meg for det, fordi da er det med i en vennlig tone ;)"

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt kvalm av de ironiske blunkefjesene han slenger rundt i hytt og vær i kommentaren på bloggen til Marna. "Hvis jeg sier noe halvslemt, men sleger på et blunk, så kan ingen ta meg for det, fordi da er det med i en vennlig tone ;)"

Haha, jeg skulle til å kommentere det! Får litt sånn "Mean Girls"-feeling.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...