Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen


Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Den er stengt, de solgte kun overprisa Ebay ræl. Gikk nok ræva etter at det ble kjent.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burøe har utfordret LK (på twitter) til å poste tilsvarende bilde av seg selv. Venter spent. :D

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt

Altså, ikke alle er født med humoregenskaper.

Akkurat den kommentaren var nok et forsøk på tull og å ro seg unna at han ikke er sur pga bildet hennes osv... HÅPER jeg i alle fall. Ellers har han (p)sykt store problemer :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt

Altså, ikke alle er født med humoregenskaper.

Hva mente han med at de har samme seng? Skjønte ikke helt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest auroravictoria

Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt

Altså, ikke alle er født med humoregenskaper.

Jeg tror nok denne var ironisk! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, FF got played; Marna parodierer FF og dette var meget godt planlagt.

Jeg ler meg ihjel, fytti for et artig par, smarte mennesker. Rimelig åpenbart hva de tenker om FF og hennes attache.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten litt sånn at jeg tror dette er et pr-stunt? For at Caroline fikk så mye negativt, mens Marna får positivt pga forkjellig kropp. Et slags opprør mot en hyllest av kvinnekroppen. Og det virker jo som at Lars-Kristian og Ørjan har en god tone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er bare teit! Hadde min mann oppført seg som LKE hadde jeg blitt så flau! Første kommentaren hans leser jeg som oppriktig og kvalm fra hans side, men hva de neste angår virker det som om han prøver å redde seg inn med å spille med på det Ørjan svarer. Tror ikke jeg noen gang har sett at han har kommet best ut etter en nettdiskusjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Dette var ganske morsomt :D

Han er så utrolig barnslig at jeg har ikke ord. FF trenger ikke være redd for imaget sitt, det kommer aldri til å endre seg så lenge LK oppfører seg som en 3 åring i trassalderen som ikke får viljen sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Lurer på Camilla Pihl er litt stressa i kveld, all jobben med å konvertere FF fra dame som poserer i en åker i Telemark til "respektert moteblogger" går sakte men sikkert nedover.

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Camilla Pihl må da ha vært fullt klar over hva hun gikk til? "Hele" Norge vet jo hvordan det ekteparet er, og det er det fam Burøe nå parodierer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på Camilla Pihl er litt stressa i kveld, all jobben med å konvertere FF fra dame som poserer i en åker i Telemark til "respektert moteblogger" går sakte men sikkert nedover.

Hun burde være stressa. Dette er ikke god PR for henne heller.. :-(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ørjan redder jo Lars-Kristian fra å framstå som en ekkel klyse.

Hadde ikke Ørjan lokka frem humoren der hadde jeg trodd Lars-Kristian var tidenes mest humørløse klyse.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Han er så utrolig barnslig at jeg har ikke ord. FF trenger ikke være redd for imaget sitt, det kommer aldri til å endre seg så lenge LK oppfører seg som en 3 åring i trassalderen som ikke får viljen sin.

Signerer. Spot on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...