Gå til innhold

Lars Kristian Eriksen

Gjest SelinaKyle

Anbefalte innlegg

Gjest SelinaKyle

Oppretter en tråd i håp om en saklig diskusjon. Han er kjent for å forsvare fruen sin i ett og alt, hva synes andre om dette? Forstår behovet for å stille opp for dama, som for noe fortjent og mye ufortjent kritikk, men hva med måten han gjør det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke lest så mye av det han skriver rundtomkring, men av det jeg har lest, og sett andre beskrive, er han ikke så smidig i sine forsvarstaler. For å si det diplomatisk.

Ellers mener jeg ikke så alvorlig mye om fyren, eller kona hans, for den saks skyld.

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe godt inntrykk av fyren. Har ofte sett at han går på person, ikke på sak, i diverse kommentarfelter. Samt de gangene han og fruen henger ut personer med navn bare fordi de har stilt kritiske spørsmål i kommentarfeltet. Det var vel også en blogger som ble truet med advokat og rettssak fordi vedkommende påpekte at smykkene i nettbutikken til LKB og frue var mye billigere på ebay. Helt legitimt å påpeke dette, så måten LKB håndterte det på var helt hinsides.

Har forøvrig ikke så veldig stor tro på at denne tråden kommer til å holde seg til saklig diskusjon :)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, LK, hun og maaaange andre har "frue" i bloggnavnet sitt, OG hun har PARODIERT magebildet. Der stopper også "likhetene".

Marna har en underholdende, jordnær, ærlig og fin hverdagsblogg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at han går på andre personer når personkritikk av fotballfruen hagler. Hallo? Hvorfor skal han holde et saklig nivå når han ser at kritikerne umulig kan holde seg til saken, noe man kan se på KG. En håpløs "kamp" og han får ut litt damp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, LK, hun og maaaange andre har "frue" i bloggnavnet sitt, OG hun har PARODIERT magebildet. Der stopper også "likhetene".

Marna har en underholdende, jordnær, ærlig og fin hverdagsblogg.

Aka kjedelig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han går på andre personer når personkritikk av fotballfruen hagler. Hallo? Hvorfor skal han holde et saklig nivå når han ser at kritikerne umulig kan holde seg til saken, noe man kan se på KG. En håpløs "kamp" og han får ut litt damp.

Stikker man seg frem i media så blir man parodiert på et eller annet tidspunkt. Det gjelder alle kjendiser. Hun stakk seg rimelig godt frem med det bildet, så jeg skjønner ikke helt hva annet man kan forvente.

Sjeldent at den fyren det ser humoren i ting og tar det med et smil.

At han ikke lar det passere og holder kjeft. Det hadde tjent Caroline.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Stikker man seg frem i media så blir man parodiert på et eller annet tidspunkt. Det gjelder alle kjendiser. Hun stakk seg rimelig godt frem med det bildet, så jeg skjønner ikke helt hva annet man kan forvente.

Sjeldent at den fyren det ser humoren i ting og tar det med et smil.

Helt enig! Til og med HKM Kongen er blitt parodiert ad nauseam i løpet av årene, og selv han lar det passere. For ikke å snakke om HKM Mette Marit. Og den britiske kongefamilien har vel virkelig fått gjennomgå i en årrekke. Men et skråblikk til CBE og LKE klikker i vinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK virker så innmari sur. Han lever virkelig etter "angrep er beste forsvar". Tro om ikke det hadde vært bedre for både ham og frua om han tok ting med et smil i blandt, og lot de passere, i stedet for å hause opp all slags småting. Tror han liker drama.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilket sjakktrekk å gå offentlig ut og kalle Beyonce Knowles og Kim Kardashian for 15-20 kilo overvektige. Sikkert koselig for Carolines søster og mor å lese at han syns de er tjukke (de er normale kvinner i str 40/42). Han skriver i affekt, lenge før han tenker, noe som ikke alltid er smart.

Endret av Ultiva
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at han vil forsvare kona si når han føler folk "er stygge med henne".
Vi vil vel alle ønske å ta vare på og forsvare dem vi er glade i. Og det er sikkert veldig mange som ville gjort/gjør det samme.

Og selv om han sikkert har rett i en del av tingene han sier så tror jeg ikke måten han gjør det på er så smart. Det hjelper henne ikke. Det gir dessverre ett litt sånt bittert og barnslig inntrykk....på linje med "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din!. Nei min er sterkest"...... ;)

Jeg tror han ville gjort klokt i å velge sine kamper, eller velge enda litt færre kamper er vel kanskje riktigere ;) . Ikke svare folk "mens man enda er heit i toppen" men vente litt så man får er litt roligere (vi har vel alle hatt lyst til å skrike ut ting i kampens hete) også lese gjennom svarene/kommentarene sine en gang eller to til før han poster (for å redigere og moderere seg litt).

Dersom man ønsker å bli tatt seriøst og på alvor er det lurt å være litt mer rolig, saklig og "voksen" i det man skriver.

Endret av *Emma*
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Nå er jo fotballfrue ofte saken, da, når man gjør seg til en offentlig person (hellu, vi lever i 2014, alle vet hva det innebærer), så blir man en "ting" som diskuteres. Når man legger ut halvnakne bilder av seg selv, må man regne med litt personangrep. Det er tross alt 100% frivillig å bretteut om (det kjeeedelige) livet sitt på internett.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sletta han tweeten om at Marna var en hermegås?

Edit: Glem det, fant det!

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg ingen av disse to Eriksene, men Medie-L.K Eriksen er en tufs. Jeg kjenner jeg blir flau, og lurer på hva Caroline tenker om dette. For min del ødelegger han merkevaren hennes, da vi alle vet at de begge jobber sammen for "Fotballfrue". Jeg vet ikke om han har et behov for å få oppmerksomhet uten sin mer kjente kone, men han gjør det på alle feil måter. Tenker han burde hatt et lite kurs i pr- og mediehåndtering.

Og, hans kone "stjal" fotballfruenavnet av "wagsene", så skal han henge ut Marna, må han kalle sin kone en hermegås i samme omgang.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Dette! :Nikke:

LK virker så innmari sur. [...] Tror han liker drama.

Dette! :fnise:

Og hvilket sjakktrekk å gå offentlig ut og kalle Beyonce Knowles og Kim Kardashian for 15-20 kilo overvektige. Sikkert koselig for Carolines søster og mor å lese at han syns de er tjukke (de er normale kvinner i str 40/42). Han skriver i affekt, lenge før han tenker, noe som ikke alltid er smart.

Dette! (Hvis B og K er overvektige, så er jeg en blåhval :vekt: )

Jeg tror han ville gjort klokt i å velge sine kamper, eller velge enda litt færre kamper er vel kanskje riktigere ;) .

..og dette! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg liker virkelig ikke den fyren der. Han tar seg selv og kona så innmari høytidelig og er aggressiv og belærende i sosiale medier. Han mangler selvironi og ydmykhet.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...