linkan Skrevet 28. oktober 2014 #61 Del Skrevet 28. oktober 2014 LKE gir i hvertfall sunnmøringer et dårlig rykte når han oppfører seg sånn som han gjør... Skal det ikke mer til enn én umoden ålesunder før alle sunnmøringer plutselig får et dårlig rykte? Da synes jeg at du virker en smule lettpåvirkelig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. oktober 2014 #62 Del Skrevet 28. oktober 2014 Skal det ikke mer til enn én umoden ålesunder før alle sunnmøringer plutselig får et dårlig rykte? Da synes jeg at du virker en smule lettpåvirkelig. Er fra Ålesund selv, så jeg var egentlig litt bekymret for ryktet mitt . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 28. oktober 2014 #63 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ahahahaha! Lenge siden jeg har ledd så godt (og skjemtes på andres vegne). Parodien, bildet til Ørjan, roingen til LK - priceless! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 28. oktober 2014 #64 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det er så fryktelig patetisk av han. Er han helt blottet for humor? Han bruker ca. 80% av fritiden sin på å forsvare Caroline i kommentarfeltet og hvor enn det måtte være. Likevel slenger han dritt til andre mennesker som ikke har noen onde intensjoner i det hele tatt. Han er jo nesten verre enn de verste kritikerne i kommentarfeltet til kona si. Jeg forstår at han veldig gjerne vil forsvare henne, men da må det gjelde angrep som virkelig sårer Caroline. Jeg takler ikke folk som må ta seg så nær av alt, og ei heller mennesker som alltid må ta seg selv så høytidelig. Han er en middelmådig fotballspiller som kommer med uttalelser som viser at han er dypt inne i skogen på blåbærtur. Jeg synes det er bra at Ørjan er den voksne her og fortsetter med humor ved å poste bildet av selv i undertøy Dette ga LKE den ypperlige muligheten til å ro ro til fiskekjær. Håper han en dag forstår at må ro seg inn igjen!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 28. oktober 2014 #65 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Jeg forstår nå hvorfor Caroline ønsker et image uten Fotballfrue-navnet. Endret 28. oktober 2014 av seductive 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRaeder Skrevet 28. oktober 2014 #66 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ops. Feilpost. Endret 28. oktober 2014 av seductive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. oktober 2014 #67 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hun hadde jo bare en liten periode i livet sitt hvor hun hadde et anstrengt forhold til mat og kropp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2014 #68 Del Skrevet 28. oktober 2014 Synes han har rett til å forsvare sin kone, men måten han gjør det på og hvor lite som skal til gjør han ganske usmakelig. Han er ordentlig "æddabædda", også blir han sur når folk hopper på han til tross for at han direkte provoserer med uttalelsene sine. Fyren har problemer med å stå for hvordan han legger frem ting... For å oppsummere det kort fremstiller han seg som en klysete bedreviter. Nei takk, liker han ikke. Om han er en ganske OK fyr i virkeligheten er det synd at han er helt dust på internett og skaper et dårlig inntrykk av seg selv, men der graver han sin egen grav så synes ikke så synd i han. Han går på person og ikke sak, og det er derfor han er så forhatt på forumer og i bloggverdenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 28. oktober 2014 #69 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det aller beste hadde jo vært om CBE komplimenterte Marna for bildet hennes og hadde litt selvironi!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2014 #70 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt Altså, ikke alle er født med humoregenskaper. Haha! Den lo jeg av, visste ikke han hadde det i seg å være en morroklump. Burøe har utfordret LK (på twitter) til å poste tilsvarende bilde av seg selv. Venter spent. :D Med andre ord blir det ikke fredsforhandlinger med mindre han stiller opp i truse og amme-bh... Nå får vi sjå da folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 28. oktober 2014 #71 Del Skrevet 28. oktober 2014 Både FF og han mannen er nok stressa fordi det er andre bloggere som puster dem i nakken. Spørs hvor lenge den bloggen der er "Norges største". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 29. oktober 2014 #72 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sorry men her har han driti seg på leggen igjen. Bildet til Marna er fint og Caroline sitt er fint. Det er to helt forskjellige kropper. Han er så sjalu og ekkel innimellom. Han burde vært vernet mot seg selv i enkelte tilfeller. Det er utgangspunkt i to helt forskjellige kropper. Bildet var parodi, og jeg syntes egentlig den var veldig morsom. Traff rett i blinken hos meg i hvert fall. Merkelig nok så angrep han ikke svømmefrue (er det det hun heter?? Hun som er sammen med han Solli) når hun la ut bilde. Det var ikke parodi der, men hun gjorde vel akkurat det samme. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 29. oktober 2014 #73 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sorry men her har han driti seg på leggen igjen. Bildet til Marna er fint og Caroline sitt er fint. Det er to helt forskjellige kropper. Han er så sjalu og ekkel innimellom. Han burde vært vernet mot seg selv i enkelte tilfeller. Det er utgangspunkt i to helt forskjellige kropper. Bildet var parodi, og jeg syntes egentlig den var veldig morsom. Traff rett i blinken hos meg i hvert fall. Merkelig nok så angrep han ikke svømmefrue (er det det hun heter?? Hun som er sammen med han Solli) når hun la ut bilde. Det var ikke parodi der, men hun gjorde vel akkurat det samme. Om jeg ikke husker feil var det i bildeteksten på det bildet hun begynte å kalle seg svømmefrue også? Mulig hun kalte seg det før også men hun skrev det hvertfall på bildet. Men LKE liker jo ikke "overvektige"(normalvektige) kvinner så dette ble vell for mye for han 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. oktober 2014 #74 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg skjønner ikke at han mener bildeteksten var den samme? Skrev ikke ff at hun følge seg full, men likevel tom? Eller noe i den dur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. oktober 2014 #75 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg bare elsker Caroline og Lars Kristian Eriksen. De er fantastisk god underholdning. Håper bloggen hennes holder seg på topp i mange år til! Endret 29. oktober 2014 av Sol79 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 29. oktober 2014 #76 Del Skrevet 29. oktober 2014 Marna har ikke lagt på seg så voldsomt heller, på overkroppen er det bare puppene som har fått endel ekstra samt at man ser antydninger til fødeansikt. Ellers er det meste samlet rundt mage, underliv og øvre lår, akkarat som naturen vil det. Det ekstra fettet hun har der blir borte når hun ammer, og hun kommer garantert til å amme mye lengre enn FF. Hvordan folk får seg til å si at det der er å være feit fatter jeg ikke, hun har født en gutt på nesten 4 kg, bare ungen veide over en kilo mer enn hva fødselsvekten hos FF var. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 29. oktober 2014 #77 Del Skrevet 29. oktober 2014 Om jeg ikke husker feil var det i bildeteksten på det bildet hun begynte å kalle seg svømmefrue også? Mulig hun kalte seg det før også men hun skrev det hvertfall på bildet. Men LKE liker jo ikke "overvektige"(normalvektige) kvinner så dette ble vell for mye for han Ja, det er faktisk mulig. Jeg er ikke så veldig inne i bloggverden, men jeg har besøkt svømmefrue sin flere ganger. Jeg leser bare noen få, men jeg husker ikke det hysteriet rundt svømmefrue? Hun fikk vel oppslag i noen aviser, men ikke i den skalaen som FF og KF har fått. Sikkert Lars Kristian som er redd for at frua skal miste "norges mest leste blogg". Litt drama for å få flere klikk? Ser nå at jeg har skrevet nesten det samme to ganger over hverandre her. *facepalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 29. oktober 2014 #78 Del Skrevet 29. oktober 2014 Anja Johansen hadde 3 måneder igjen til termin, magen hadde ikke sett lik ut med et normalt svangerskap, det kan ikke sammenlignes. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 29. oktober 2014 #79 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Anja Johansen hadde 3 måneder igjen til termin, magen hadde ikke sett lik ut med et normalt svangerskap, det kan ikke sammenlignes. Nei, det er jeg helt enig i. Men hun la fortsatt ut et bilde av seg selv i lite klær. Og i akkurat samme stil. Og hun skrev "Kjører den klassiske fruenbilde etter fødsel. Svømmefruen. #anjajohbloggno" http://www.seher.no/kjendis/la-ut-magebilde-syv-dager-etter-fødselen-71121 (gud, tenk at jeg bruker se og hør som kilde..) Edit: la til mer Endret 29. oktober 2014 av Lilly My 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 29. oktober 2014 #80 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ser at LK skriver i kommentarfeltet på bloggen til kona at han ikke var inne og kommenterte på bloggen til Marna/komikerfrue i det hele tatt i går. Ikke at jeg har noe bedre inntrykk av han for det, men jeg trodde faktisk det var han på ekte i starten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg