Gjest Keikolina Skrevet 28. oktober 2014 #41 Del Skrevet 28. oktober 2014 Gud a meg, fyren er ikke voksen for 5 flate øre. Blir flau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 28. oktober 2014 #42 Del Skrevet 28. oktober 2014 har de nettbutikk? Kan noen gi link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. oktober 2014 #43 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Den er stengt, de solgte kun overprisa Ebay ræl. Gikk nok ræva etter at det ble kjent. Endret 28. oktober 2014 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 28. oktober 2014 #44 Del Skrevet 28. oktober 2014 https://twitter.com/OrjanBuroe/status/527150463809253376 Haha. Kult om han ender opp med å parodiere sin egen kone, så fail på ALLE måter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. oktober 2014 #45 Del Skrevet 28. oktober 2014 Burøe har utfordret LK (på twitter) til å poste tilsvarende bilde av seg selv. Venter spent. :D 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 28. oktober 2014 #46 Del Skrevet 28. oktober 2014 https://twitter.com/OrjanBuroe/status/52715046380 Haha. Kult om han ender opp med å parodiere sin egen kone, så fail på ALLE måter Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt Altså, ikke alle er født med humoregenskaper. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 28. oktober 2014 #47 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt Altså, ikke alle er født med humoregenskaper. Akkurat den kommentaren var nok et forsøk på tull og å ro seg unna at han ikke er sur pga bildet hennes osv... HÅPER jeg i alle fall. Ellers har han (p)sykt store problemer 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. oktober 2014 #48 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt Altså, ikke alle er født med humoregenskaper. Hva mente han med at de har samme seng? Skjønte ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 28. oktober 2014 #49 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hvorpå LK klarer å svare; .. "dere har søren meg samme seng også." #gåttforlangt Altså, ikke alle er født med humoregenskaper. Jeg tror nok denne var ironisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 28. oktober 2014 #50 Del Skrevet 28. oktober 2014 Altså, FF got played; Marna parodierer FF og dette var meget godt planlagt. Jeg ler meg ihjel, fytti for et artig par, smarte mennesker. Rimelig åpenbart hva de tenker om FF og hennes attache. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solli89 Skrevet 28. oktober 2014 #51 Del Skrevet 28. oktober 2014 Det er nesten litt sånn at jeg tror dette er et pr-stunt? For at Caroline fikk så mye negativt, mens Marna får positivt pga forkjellig kropp. Et slags opprør mot en hyllest av kvinnekroppen. Og det virker jo som at Lars-Kristian og Ørjan har en god tone. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. oktober 2014 #52 Del Skrevet 28. oktober 2014 Hele greia er bare teit! Hadde min mann oppført seg som LKE hadde jeg blitt så flau! Første kommentaren hans leser jeg som oppriktig og kvalm fra hans side, men hva de neste angår virker det som om han prøver å redde seg inn med å spille med på det Ørjan svarer. Tror ikke jeg noen gang har sett at han har kommet best ut etter en nettdiskusjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 28. oktober 2014 #53 Del Skrevet 28. oktober 2014 Dette var ganske morsomt :D Han er så utrolig barnslig at jeg har ikke ord. FF trenger ikke være redd for imaget sitt, det kommer aldri til å endre seg så lenge LK oppfører seg som en 3 åring i trassalderen som ikke får viljen sin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 28. oktober 2014 #54 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Lurer på Camilla Pihl er litt stressa i kveld, all jobben med å konvertere FF fra dame som poserer i en åker i Telemark til "respektert moteblogger" går sakte men sikkert nedover. Endret 28. oktober 2014 av Bergensia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 28. oktober 2014 #55 Del Skrevet 28. oktober 2014 Altså, Camilla Pihl må da ha vært fullt klar over hva hun gikk til? "Hele" Norge vet jo hvordan det ekteparet er, og det er det fam Burøe nå parodierer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 28. oktober 2014 #56 Del Skrevet 28. oktober 2014 Lurer på Camilla Pihl er litt stressa i kveld, all jobben med å konvertere FF fra dame som poserer i en åker i Telemark til "respektert moteblogger" går sakte men sikkert nedover. Hun burde være stressa. Dette er ikke god PR for henne heller.. :-( 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 28. oktober 2014 #57 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ørjan redder jo Lars-Kristian fra å framstå som en ekkel klyse. Hadde ikke Ørjan lokka frem humoren der hadde jeg trodd Lars-Kristian var tidenes mest humørløse klyse. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 28. oktober 2014 #58 Del Skrevet 28. oktober 2014 Han er så utrolig barnslig at jeg har ikke ord. FF trenger ikke være redd for imaget sitt, det kommer aldri til å endre seg så lenge LK oppfører seg som en 3 åring i trassalderen som ikke får viljen sin. Signerer. Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 28. oktober 2014 #59 Del Skrevet 28. oktober 2014 Denne tråden beskriver alt jeg har tenkt, men ikke har fått satt ord på! Wow 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. oktober 2014 #60 Del Skrevet 28. oktober 2014 LKE gir i hvertfall sunnmøringer et dårlig rykte når han oppfører seg sånn som han gjør... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg