Gå til innhold

Bloggerne 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjer med at alle hater Eirin? Bare fordi hun ikke blottlegger alt som har med sexliv, psyke og nedturer så betyr ikke det at hun ikke har sjel eller har et kjedelig liv. Jeg liker å se på Eirin jeg, fordi jeg har inntrykk av at hun ikke er så jævla opptatt av å være sjokkerende osv for å få mer tvtid. Hun er den jeg identifiserer meg mest med av de fire damene hvertfall. Og angående episoden på søndag.. Jeg blir sykt irritert når folk sniker jeg og, og det skulle da bare mangle at man får lov til det. De som sniker fortjener å høre det, så kanskje de skaffer seg litt folkeskikk til neste gang.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Jeg syns sånne mennesker som Eirin er veldig irriterende. Idag stod jeg i en parkeringsgarasje og skulle betale da damen foran meg i køen letet gjennom veske og lommer for å finne biletten. At jeg stod og ventet til 3 andre var ferdig i køen ved siden av syns jeg er uhøflig av personen som roter i vesken.

Enten så har man biletten sin klar eller så lar man de som har det gå foran mens man leter.

Hvordan vil du forklare en slik oppførsel som følge av voldtekt da?

Helt krise. Jeg har også blitt voldtatt (flere ganger), og jeg er et normalt anstendig menneske. Har aldri vist hud eller skrevet masse dritt for å provosere eller fylt meg med gift for å bli penere.

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jeg synes sånne mennesker som Eirin er irriterende" skriver du, og det vil nok flere av de kritiske her inne si seg enig i. Men hva er det som gjør henne til et fælt menneske for det om? Også er det de som mener at hun gjorde seg fortjent til å bli fryst ut på VGS; er det da riktig at bare fordi man ikke liker et menneske 100 % så skal man gjøre den personen ondt?



Anonymous poster hash: a1eb5...868
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sånne mennesker som Eirin er veldig irriterende. Idag stod jeg i en parkeringsgarasje og skulle betale da damen foran meg i køen letet gjennom veske og lommer for å finne biletten. At jeg stod og ventet til 3 andre var ferdig i køen ved siden av syns jeg er uhøflig av personen som roter i vesken.

Enten så har man biletten sin klar eller så lar man de som har det gå foran mens man leter.

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

Det går jo alltids an å si "unnskyld, kan jeg bare gå foran deg mens du leter etter billetten din?" hvis det var tilfelle at det tok så lang tid. Er enig i at slikt er irriterende. Samtidig, det må være lov å bruke 10 sekunder på å finne frem billetten i veska når man faktisk er ved automaten uten at noen skal oppføre seg slik for det om.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo alltids an å si "unnskyld, kan jeg bare gå foran deg mens du leter etter billetten din?" hvis det var tilfelle at det tok så lang tid. Er enig i at slikt er irriterende. Samtidig, det må være lov å bruke 10 sekunder på å finne frem billetten i veska når man faktisk er ved automaten uten at noen skal oppføre seg slik for det om.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Ja, jeg mente ikke at det var ok å bare gå foran, men om jeg ikke har min billett klar venter jeg med å gå bort til automaten. Har jeg veldig dårlig tid og noen står og roter pleier jeg å si: "Beklager, men jeg har utrolig dårlig tid - er det mulig at jeg bare kan betale kjapt mens du leter?" eller sånn.

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SE virker tragisk, sutrete og negativ. Virker som hun bare tenker på seg selv (og fremtidige operasjoner), oppfører seg ikke noe hyggelig ovenfor venner (venninnen), familie og kjæresten. Alt skal handle om henne virker det som! Synes Eirin virker kjempesøt og snill. Hun er ikke sutrete selv om hun forteller om vanskelige ting hun har opplevd, hun ønsker jo bare å være ekte, åpen og vise sin sårbare side. Noe som er positivt. Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Men i bloggerne handler det jo om dem, så kan jo hende de framstiller henne slik fordi serien er sånn. De lager vel ikke en serie OM bloggere for at de skal snakke om alle andre enn dem selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Eirin ble fryst ut på vgs har hun ikke lært noe av det. Spør hennes tidligere roomie fra da hun bodde i new york - hun var ikke akkurat snill mot henne. Frøs henne ut, mobbet henne med de andre som bodde i leiligheten og var rett og slett fæl.

Tror nok eirin er hyggelig mot de hun liker men grusom mot de ho ikke liker

Anonymous poster hash: ee7ef...ecb

Mener hun har sagt at hun kom veldig godt overens med alle hun bodde med i NY og at de hadde det fint! :) Uansett er det ikke lov å komme med slik ryktespredning på forumet...

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Eirín jeg. Syns hun er jordnær, positiv og utrolig søt. Til og med når hun ble sinna. Har møtt henne i virkeligheten også, utrolig sosial og hyggelig. Skjønner ikke hva man kan ha imot henne for å være helt ærlig. Kjenner jeg blir sint når jeg ser folk skriver at de forstår hun ble fryst ut på vgs. At det finnes så mange folk som mener det forklarer jo hvorfor mobbing er et så stort problem i dag. Mobbing er ikke akseptabelt, uansett grunn..



Anonymous poster hash: 8e84f...6cb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,

Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner.

Jeg stenger denne tråden nå da vi har kommet fram til at slike debatter passer bedre til forumrommet Rampelys, og jeg oppfordrer dere til å ta videre debatt i en ny tråd på Rampelys-rommet.

Vi har diskutert dette i teamet og kommet fram til at selv om dette er en reality show og man kunne dermed argumentere at dette er relevant til TV-rommet, er dette i stor grad en show om personene til disse bloggere og diskusjoner blir også i grunn bare debatt om disse personene.

Av den grunn anser vi slike debatter som mer passende til Rampelys-rommet. Dette gjelder også andre debatter om lignende reality shows der det er enkelte eller flere kjendiser og deres "hverdagsliv" som står i fokus, og diskusjon om tv-showen kun omhandler diskusjon om den personen.

Debatter om reality-shows der hovedfokus er på en konkurranse eller lignende kan fortsett stå på TV.

Det vil si at alle debatter om reality shows som kun omhandler livet og personen til visse kjendiser vil fra nå framover bli flyttet til Rampelys. Dersom tråden ikke kan flyttes fordi den er startet av en anonym bruker, vil de kunne slettes.

Mvh,

Bond, forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...