Gå til innhold

Bloggerne 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener det er på onsdag, sjekk TV-guiden.



Anonymous poster hash: 3abcc...ef3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoler over Marna og Erin. Kjedelig å se på de.



Anonymous poster hash: cf9d3...0a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter på serien for å få med meg det om Marna, spoler som regel over resten. Idagvar det vel tilsammen ett min om henne?

Hvorfor bruker de så mye tid på hun nordnorske som omtrent ikke greier å orientere seg på Ikea?

Anonymous poster hash: 8d3d9...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke IKEA i Nord-Norge sant, det er derfor både S.E og faren er helt lost på IKEA? :skratte: Trodde IKEA hadde et ganske idotsikkert opplegg som til og med de minst intelligente klarte å forstå. Forståelsen er tydeligvis knyttet tett opp mot å ha vært der før :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre ikke IKEA i Nord-Norge. Men opplegget til IKEA er litt småidiotisk. Rotete opplegg. Og ja, jeg har vært på IKEA flere ganger.

Og de fant jo ut av det?



Anonymous poster hash: 6e48e...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en av de "minst intelligente" som hu lenger opp her skriver men jeg blir ganske stresset selv av å være på IKEA så jeg forstår godt at andre som ikke henger der ofte kanskje ikke forstår opplegget, er der svært sjeldent selv og har bare lyst til å snu i døra når jeg kommer dit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste jeg ikke digger er Sophie Elise. Hun er så negativ og sutrete hele tiden. Skikkelig fjortis.

MEN jeg har vært der selv. Hedigvis er jeg mye hyggeligere og søtere nå enn da :fnise: Så jeg dømmer ikke SE på grunn av det. Bare synes det er litt irriterede å se på.

Og selv om de ikke forsto seg på Ikea, kunne de kanskje ledd av seg selv som ikke skjønte det, enn å kritisere Ikea for det? :P De har jo Ikea i mange, mange land, og de fleste forstår det jo.

Er selv nordlending, men takler Ikea. Så dårlig unnskylding! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at hun klarte å kjøpe leilighet sånn plutselig, og at moren ikke var med og hjalp henne en gang? Hadde hun nok penger på bok så hun ikke trengte lån en gang..? Bare ser ikke for meg henne ordne med bank og alt slikt helt alene.. Selv fikk jeg hjelp av foreldre til det og jeg var mye eldre, hadde bodd lenge alene og klarer meg fint (IKEA er ikke en iq-test for meg:P)



Anonymous poster hash: d1c1a...c88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at hun klarte å kjøpe leilighet sånn plutselig, og at moren ikke var med og hjalp henne en gang? Hadde hun nok penger på bok så hun ikke trengte lån en gang..? Bare ser ikke for meg henne ordne med bank og alt slikt helt alene.. Selv fikk jeg hjelp av foreldre til det og jeg var mye eldre, hadde bodd lenge alene og klarer meg fint (IKEA er ikke en iq-test for meg:P)

Anonymous poster hash: d1c1a...c88

Haha, samme her! Hun har sikkert god økonomi, men neppe så bra at hun ikke trenger lån, vel?

I så fall føler jeg litt sjalusi :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her! Hun har sikkert god økonomi, men neppe så bra at hun ikke trenger lån, vel?

I så fall føler jeg litt sjalusi :P

Lurer litt på om banken kan gi lån ut fra blogginntekter også, det er jo ikke en "sikker" inntekt i den forstand. Vet ikke hva praksisen på dette er jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på om banken kan gi lån ut fra blogginntekter også, det er jo ikke en "sikker" inntekt i den forstand. Vet ikke hva praksisen på dette er jeg :P

Ja, så jeg tipper hun måtte ha en bra egenkapital for å få det lånet, i så fall.

Jeg som er i fast jobb med fast inntekt fikk ikke en gang lån, fordi banken mente at det er et usikkert yrke :P Hva er da blogging? Man kan jo ikke være på topp i mange år som blogger, eller hur?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en god % egenkapital er de ikke så strenge på inntekten. Jeg fikk lån som student med deltidsjobb, fordi jeg hadde mye egenkapital.



Anonymous poster hash: d1c1a...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har VELDIG dårlig selvtillit og det skriver hun på bloggen også. Enig med deg.

Anonymous poster hash: 0d8e9...23a

Huff ja, får helt vondt av henne, men hun fremstår på en måte veldig ekte og sårbar. Hun Eirin virker så kunstig og som om hun veier hvert ord hun sier rmed omhu, det gjør henne veldig kjedelig å se på. Elsker Marna, Suzanne og Sofie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde nok vært annerledes om hun hadde snakket åpent om det i serien, men det gjør hun jo ikke. Hun snakker bare om utseende og plastiske operasjoner, men ikke noe om feks hvorfor hun tar alle disse operasjonene, annet enn at hun vil bli penere. Ikke noe om at hun er misfornøyd med noe spesielt, at hun sliter med vonde tanker om utseende når hun er ute blant folk, eller noe annet... Hadde nok vært lettere for folk å forstå om det hadde blitt lagt frem sånn. Synes hun bare fremstilles som overfladisk og utseendefokusert med et stort oppmerksomhetbehov i serien .Så om man ikke har lest at hun sliter/har slitt med depresjoner kan man jo tro at hun bare er en bortskjemt og overfladisk drittunge (beklager uttrykket).

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Ja det tenkte jeg også, men hun har jo vært åpen om det på egen blogg. Det er jo ikke SE som har regien på serien og bestemmer hva de tar med heller, så det handler jo ikke bare om hva hun ønsker å dele og ikke... Kanskje er det mer spennende å fremstille henne på denne måten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Haha, samme her! Hun har sikkert god økonomi, men neppe så bra at hun ikke trenger lån, vel?

I så fall føler jeg litt sjalusi :P

Hun har bodd hjemme (Tror hun blogget at hun "fikk" ukepenger fra sin egen lønn) klær, sminke, hår var sponset.

Tror det er veldig stor sannsynlighet for at hun hadde budet på bok.

Er litt sjalu jeg og hehe.

På en annen side, tror jeg ikke hun ordna med (eventuelt) Bank, kjøpeprosess selv.

Jenta for jo sammenbrudd av dårlig nettdekning på toget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva synes dere om dagens episode? Synes Eirin syter så fælt!



Anonymous poster hash: bb3d9...d9c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...