Gå til innhold

Bloggerne 2


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åja. StyleConnection har jeg sluttet å lese. Synes den bare er ****. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er Eirin som skal bli byttet ut? Var det hun som valgte det selv, eller var det TV-kanalen som ønsket at hun skulle trekke seg?

Hun valgte selv ja. Så det på bloggen hennes. Dessuten lager SE, Marna og Suzanne "bra tv" i motsettning til Eirin som er en "perfekt tørrpinne", så det var nok naturlig å prøve å få inn noen mer spennende også for produksjonen :)

Er heller ikke noen fan av bloggen StyleConnection, men blir gøy å se hvordan hun er som person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Hun valgte selv ja. Så det på bloggen hennes. Dessuten lager SE, Marna og Suzanne "bra tv" i motsettning til Eirin som er en "perfekt tørrpinne", så det var nok naturlig å prøve å få inn noen mer spennende også for produksjonen :)

Er heller ikke noen fan av bloggen StyleConnection, men blir gøy å se hvordan hun er som person :)

Jeg har sett såpass mye på PH og på videobloggene hun har lagt ut, at jeg skjønner hvordan hun er som person. I alle fall i en slik grad man kan få en bevissthet om det uten å møte vedkommende i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett såpass mye på PH og på videobloggene hun har lagt ut, at jeg skjønner hvordan hun er som person. I alle fall i en slik grad man kan få en bevissthet om det uten å møte vedkommende i virkeligheten.

Det har du nok, og det gir jo et godt inntrykk :) Men kjekt å se hvordan de fremstår og er når de ikke selv får stå for sensur og redigering :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det har du nok, og det gir jo et godt inntrykk :) Men kjekt å se hvordan de fremstår og er når de ikke selv får stå for sensur og redigering :fnise:

Ja, hun tok seg i det minste bedre ut på PH enn det kjæresten hennes gjorde da.

Ferdig snakka om det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser hvordan hun oppfører seg og fremstår i serien, så synes jeg ikke det er så veldig rart at hun ble frøset ut på videregående......

Hun fremstiller det også som om det skjedde fordi hun begynte å trene, leve sunt, sluttet å feste..tror hun har misforstått noe der.

Anonymous poster hash: d1567...292

Det var litt stygt sagt! I tillegg til at det andre som er skrevet her. Håper for Eirin sin del at hun ikke leser her inne.

Jeg synes det er trist at du synes det ikke er rart at hun ble frøset ut på videregående, pga slik du har inntrykk av henne fra serien. For det første skjønner jeg ikke hva i serien som har gjort at du har fått et såpass dårlig inntrykk av henne (bortsett fra en liten hendelse på slutten), og for det andre er det jo uansett slik at folk som har blitt mobbet/fryst ut ofte endrer seg og kanskje ikke helt tør å vise verden hvem de er. Hun fremstår jo som "perfekt" og byr ikke så mye på seg selv, og det kan jo faktisk hende det er pga det som har skjedd med henne på videregående. Hun sier jo også selv at hun er innadvendt, og innadvendte kan vel fremstå som kald, men med en gang de føler seg trygg på en person åpner de seg vel. I tillegg synes jeg virkelig ikke at hun virker som en så dårlig person at det faktisk er forståelig at hun ble fryst ut på VGS?!

Anonymous poster hash: a1eb5...868

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ De som skriver disse frekke kommentarer om Eirin virker ikke akkurat som noen bedre mennesker selv.



Anonymous poster hash: 8b824...fe3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Ja, de som sier at de faktisk skjønner at hun ble fryst ut og de som betegner henne som et dårlig menneske, er vel akkurat slike som er nettopp er de som fryser ut/mobber på skole og arbeidsplass (bare fordi en person ikke er lik seg selv??)



Anonymous poster hash: a1eb5...868
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ De som skriver disse frekke kommentarer om Eirin virker ikke akkurat som noen bedre mennesker selv.

Anonymous poster hash: 8b824...fe3

Helt enig... Altså...

Hun frøs seg selv ut ved å ikke ha tid til de andre og bli totalt obsessed av trening og kosthold. Dessuten hever hun seg veldig over andre mennesker som om hun er "så mye bedre". Det er nok definitivt også en annen side av saken som hun ikke forteller... Hun er jo "lille frk. perfekt" og skal bare trene og lage smoothies hele dagen. Kan jo ikke være ærlig da...

Jepp! To nye med, StyleConnection (tror jeg?) og en eller annen jeg aldri har sett før. De to skal "erstatte" Eirin. SE, Marna og Suzanne er fremdeles med heldigvis.

De to nye kan umulig være mindre interessante enn Eirin da, så det kan bare gå en vei :fnise:

Hun valgte selv ja. Så det på bloggen hennes. Dessuten lager SE, Marna og Suzanne "bra tv" i motsettning til Eirin som er en "perfekt tørrpinne", så det var nok naturlig å prøve å få inn noen mer spennende også for produksjonen :)

Må bare si at jeg synes du virker som en lite hyggelig person og ganske sikker på deg selv i forhold til at du spyr ut påstander og egentlig ikke har noe informasjon å basere det på. Selv synes jeg det har vært interessant å se Eirin på bloggerne, men jeg er enig i at hun kanskje er litt vel normal til å være på et sånt program.... Men synes tingene du kaller henne er unødvendig og det får deg helt ærlig til å høres litt bitter og misunnelig ut

Anonymous poster hash: d542f...514

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger dere ut alle? Og er dere klar over at sophie feks har blitt voldtatt? Sånne opplevelser gjør gjerne at man får psykiske problemer, og jeg har sett flere (blant annet glamourmodeller) som viser mye kropp når de blir ungdommer\ung voksen pga voldtekter.

Anonymous poster hash: def67...a64

Henger dere ut alle? Hva er det du gjør når du skriver at SE har blitt voldtatt? Hvor har du det fra? og er dette noe hun syns dette er ok at folk skriver om henne?

Anonymous poster hash: 31fb7...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Eirin er en pappfigur. Hun har ikke utstråling eller sjel for fem flate øre. Juhu, du trener og tråler butikker etter ingredienser til smoothies. Newsflash: det kan alle klare.

Hun har ikke sjel for fem flate øre? Altså, pass litt på hva du skriver. :forvirret: Drøyt.

Enig!

Hun frøs seg selv ut ved å ikke ha tid til de andre og bli totalt obsessed av trening og kosthold. Dessuten hever hun seg veldig over andre mennesker som om hun er "så mye bedre". Det er nok definitivt også en annen side av saken som hun ikke forteller... Hun er jo "lille frk. perfekt" og skal bare trene og lage smoothies hele dagen. Kan jo ikke være ærlig da...

Synes du kan spare deg for enkelt av kommentarene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med at alle hater Eirin? Bare fordi hun ikke blottlegger alt som har med sexliv, psyke og nedturer så betyr ikke det at hun ikke har sjel eller har et kjedelig liv. Jeg liker å se på Eirin jeg, fordi jeg har inntrykk av at hun ikke er så jævla opptatt av å være sjokkerende osv for å få mer tvtid. Hun er den jeg identifiserer meg mest med av de fire damene hvertfall. Og angående episoden på søndag.. Jeg blir sykt irritert når folk sniker jeg og, og det skulle da bare mangle at man får lov til det. De som sniker fortjener å høre det, så kanskje de skaffer seg litt folkeskikk til neste gang.



Anonymous poster hash: cb6f6...bf8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hvorfor henger dere ut alle? Og er dere klar over at sophie feks har blitt voldtatt? Sånne opplevelser gjør gjerne at man får psykiske problemer, og jeg har sett flere (blant annet glamourmodeller) som viser mye kropp når de blir ungdommer\ung voksen pga voldtekter.

Anonymous poster hash: def67...a64

Hvordan vil du forklare en slik oppførsel som følge av voldtekt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Eirin ble frøst ut av vennegjengen sin. Jeg tror hun ble så oppslukt i å trene at hun ikke tok seg tid til venninnene sine mer, at hun kun prioriterte trening fremfor venner. Og hvem faen gidder å "vente" på at noen endelig skal ta seg tid til en? Er jo ingen som gidder å bli satt til siden fordi andre ting er viktigere. Jeg tror nok ikke det kun er derfor hun ble frøst ut, tror det er noe mer bak... husk at vi kun får høre hennes side av saken.

Sophie Elise er bare støgg. At ikke hun blir flau over hvor mye hun redigerer bildene sine som hun gjør, også ser hun jo helt annerledes ut på TV. Ser ut som hu har svelga haka si.

Herregud, du er et forjævlig menneske!

Anonymous poster hash: 6ba1b...6c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overrasket over kommentarene Eirin fikk her inne etter den lille situasjonen med snikingen. Alle har vel slike dager der vi er drittlei og irritable, og kan reagere litt i overkant sterkt på slike ting, og deretter si ting man ikke bokstavelig mener. Det at hun "sutrer" har jeg ikke lagt merke til - men de andre derimot..



Anonymous poster hash: 3abcc...ef3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor folk overreagerer sånn overfor Eirin.. Ett utbrudd og hun blir kalt sutrete og arrogant, at hun har fortjent å bli fryst ut av vennene sine? Er det alt som skal til for å være et forferdelig menneske da ligger jeg tynt an.. Dere er vel ikke noe bedre selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjer med at alle hater Eirin? Bare fordi hun ikke blottlegger alt som har med sexliv, psyke og nedturer så betyr ikke det at hun ikke har sjel eller har et kjedelig liv. Jeg liker å se på Eirin jeg, fordi jeg har inntrykk av at hun ikke er så jævla opptatt av å være sjokkerende osv for å få mer tvtid. Hun er den jeg identifiserer meg mest med av de fire damene hvertfall. Og angående episoden på søndag.. Jeg blir sykt irritert når folk sniker jeg og, og det skulle da bare mangle at man får lov til det. De som sniker fortjener å høre det, så kanskje de skaffer seg litt folkeskikk til neste gang.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Samme sier jeg. Jeg ble litt sjokkert over det hun sa til kamera. Men alle har vel sine dager. Syns hun virker som ei grei jente jeg og som kanskje de fleste jenter kan identifisere seg med. Tror flere identifiserer seg med henne ovenfor SE?

Anonymous poster hash: 4553a...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sier jeg. Jeg ble litt sjokkert over det hun sa til kamera. Men alle har vel sine dager. Syns hun virker som ei grei jente jeg og som kanskje de fleste jenter kan identifisere seg med. Tror flere identifiserer seg med henne ovenfor SE?

Anonymous poster hash: 4553a...053

Jeg tror du misforstod innlegget mitt litt. Jeg ble ikke sjokkert over det hun sa til kameraet, jeg synes derimot det er fullt forståelig at man blir sur når folk oppfører seg så frekt. Jeg tror de fleste "vanlige" jenter identifiserer seg med Eirin ja. SE er tross alt ikke en "A4"-jente, uten at det er noe i veien med det.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforstod innlegget mitt litt. Jeg ble ikke sjokkert over det hun sa til kameraet, jeg synes derimot det er fullt forståelig at man blir sur når folk oppfører seg så frekt. Jeg tror de fleste "vanlige" jenter identifiserer seg med Eirin ja. SE er tross alt ikke en "A4"-jente, uten at det er noe i veien med det.

Anonymous poster hash: cb6f6...bf8

Misforstod ikke? Sa meg jo enig i det du sier. Bare at jeg ble litt sjokkert over at hun sa de greiene til kamera, men har full forståelse for det! Når jeg så klippet trodde jeg det handlet om noe annet. Men forstår hun reagerer når folk oppfører seg sånn. Hadde jeg gjort også! Så mente jeg at jeg heller ikke forstår hvorfor alle skal hakke så på Eirin. Hun virker jo som ei helt normal og grei jente som ikke vil noen noe vondt. Folk skal jo peke på alt de finner "feil" med et menneske, uansett om man fremstår som helt normal.

Liker at det er litt variasjon mellom personlighetene til jentene på bloggerne jeg :) Hadde alle vært like hadde det jo ihvertfall blitt kjedelig :)

Anonymous poster hash: 4553a...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...