nurse07 Skrevet 30. november 2014 #81 Skrevet 30. november 2014 Etter dagens episode synes jeg hun Eirin er skikkelig ufordragelig, unnskyld meg! Var nesten flau på hennes vegne da hun fortalte om den eldre mannen som sneik i køen... At han neppe hadde noen grunn til å stresse, fordi ingen ventet vel hjemme på en sånn sur mann! Akkurat som om hun var det spøtt bedre, da hun hadde brent av med "skjerp deg!" For et luksusproblem.,,,,tape ca 4 sekund av sine dyrebare tid. Jeg spyr. At hun snakker sånn pen, bedrevitende- bergenser dialekt gjør ikke saken så mye bedre... 4
Sitronmelis Skrevet 30. november 2014 #82 Skrevet 30. november 2014 Syns det var fryktelig overdrevent av Eirin å reagere på den måten. Det hun sa om at sikkert ingen sitter og venter på deg osv.. Når jeg så klippet trodde jeg det kanskje var om de vennene som hadde fryst henne ut eller noe jeg.. Blir så flau over Sophie Elise sine utsagn noen ganger... 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #83 Skrevet 30. november 2014 Syns det var fryktelig overdrevent av Eirin å reagere på den måten. Det hun sa om at sikkert ingen sitter og venter på deg osv.. Når jeg så klippet trodde jeg det kanskje var om de vennene som hadde fryst henne ut eller noe jeg.. Blir så flau over Sophie Elise sine utsagn noen ganger... Når jeg ser hvordan hun oppfører seg og fremstår i serien, så synes jeg ikke det er så veldig rart at hun ble frøset ut på videregående...... Hun fremstiller det også som om det skjedde fordi hun begynte å trene, leve sunt, sluttet å feste..tror hun har misforstått noe der. Anonymous poster hash: d1567...292 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #84 Skrevet 30. november 2014 Fra Eirin sin blogg: Ellers må jeg bare si at jeg satt igjen med en klump i magen etter dagens episode. Det var dumt klippet og ufyselig oppførsel. Selv om det ikke er en unnskyldning skal det nevnes at det ble tatt litt ut av kontekst og det kom heller ikke frem at det var tredje gangen jeg hadde opplevd tilfellet på samme dag. Siste tok kaken, og etter en lang dag med fly og reise kom frustrasjonen ut. Vanligvis lar jeg slikt passere, men jeg hater å bli behandlet urettferdig og den dagen var jeg ekstra sliten og irritabel. Spesielt når jeg ble dyttet bort og kjeftet på av vedkommende (som heller ikke kom frem), haha.. Jeg tipper de fleste har vært der, men unnskyld likevel! Anonymous poster hash: 3abcc...ef3 1
koskenkorva Skrevet 30. november 2014 #85 Skrevet 30. november 2014 Tror ikke Eirin ble frøst ut av vennegjengen sin. Jeg tror hun ble så oppslukt i å trene at hun ikke tok seg tid til venninnene sine mer, at hun kun prioriterte trening fremfor venner. Og hvem faen gidder å "vente" på at noen endelig skal ta seg tid til en? Er jo ingen som gidder å bli satt til siden fordi andre ting er viktigere. Jeg tror nok ikke det kun er derfor hun ble frøst ut, tror det er noe mer bak... husk at vi kun får høre hennes side av saken. Sophie Elise er bare støgg. At ikke hun blir flau over hvor mye hun redigerer bildene sine som hun gjør, også ser hun jo helt annerledes ut på TV. Ser ut som hu har svelga haka si. 6
Bohemia Skrevet 30. november 2014 #86 Skrevet 30. november 2014 Eirin er en pappfigur. Hun har ikke utstråling eller sjel for fem flate øre. Juhu, du trener og tråler butikker etter ingredienser til smoothies. Newsflash: det kan alle klare. 3
koskenkorva Skrevet 30. november 2014 #87 Skrevet 30. november 2014 Også var det sinnsykt kleint å se sophie elise åle seg på strippestanga mens hu kikka på seg selv i speilet. Er så kvalmt når man kan se tydelig på folk at de tenker "fyfaen jeg er så deilig, se på meg a, så deilig jeg er, ÅHH!". 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #88 Skrevet 30. november 2014 Jeg la igjen en kommentar om at jeg fikk et dårlig inntrykk av henne, etter dagens episode. Den er ikke blitt godkjent. Virker som om hun bare godkjenner fine kommentarer, og det synes jeg er litt dårlig. Hun har tross alt sagt ja til å være med på bloggerne, og da må hun regne med at folk kan danne seg et annet inntrykk. Jeg trodde absolutt ikke at det er sånn hun er som person. Det var bare usmakelig. Synes hun er altfor kjedelig til å være med på bloggerne. Det eneste vi får se er sutring og klaging. Anonymous poster hash: bb3d9...d9c 3
Buddhahode Skrevet 30. november 2014 #89 Skrevet 30. november 2014 Jeg har inntrykk av at personer som blir veldig opphengt av trening og kosthold ofte "fryser" seg selv ut ved å være litt for selvopphengt. Hvis livet til en person kun handler om hva som er riktig å spise og hvor mye man burde trene kan det bli ganske slitsomt for venner som ikke er like opphengt i det. Vet ikke om det har skjedd i Eirin sitt tilfelle, men har den erfaringen med andre bekjente. 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #90 Skrevet 1. desember 2014 At hun snakker sånn pen, bedrevitende- bergenser dialekt gjør ikke saken så mye bedre... Jeg er bergenser og kaller ikke det der pen bergenser. Det er "jeg, meg, deg"-språket som er pen bergenser. Hun bare gjør stemmen sin veldig lys og nasal for å høres søt og snill ut. Fra Eirin sin blogg: Ellers må jeg bare si at jeg satt igjen med en klump i magen etter dagens episode. Det var dumt klippet og ufyselig oppførsel. Selv om det ikke er en unnskyldning skal det nevnes at det ble tatt litt ut av kontekst og det kom heller ikke frem at det var tredje gangen jeg hadde opplevd tilfellet på samme dag. Siste tok kaken, og etter en lang dag med fly og reise kom frustrasjonen ut. Vanligvis lar jeg slikt passere, men jeg hater å bli behandlet urettferdig og den dagen var jeg ekstra sliten og irritabel. Spesielt når jeg ble dyttet bort og kjeftet på av vedkommende (som heller ikke kom frem), haha.. Jeg tipper de fleste har vært der, men unnskyld likevel! Anonymous poster hash: 3abcc...ef3 Saving face... Not going well Også var det sinnsykt kleint å se sophie elise åle seg på strippestanga mens hu kikka på seg selv i speilet. Er så kvalmt når man kan se tydelig på folk at de tenker "fyfaen jeg er så deilig, se på meg a, så deilig jeg er, ÅHH!". Det kleineste var jo at det virket som hun danset alene litt bare for å bli tatt bilder av? æsj. Jeg la igjen en kommentar om at jeg fikk et dårlig inntrykk av henne, etter dagens episode. Den er ikke blitt godkjent. Virker som om hun bare godkjenner fine kommentarer, og det synes jeg er litt dårlig. Hun har tross alt sagt ja til å være med på bloggerne, og da må hun regne med at folk kan danne seg et annet inntrykk. Jeg trodde absolutt ikke at det er sånn hun er som person. Det var bare usmakelig. Synes hun er altfor kjedelig til å være med på bloggerne. Det eneste vi får se er sutring og klaging. Anonymous poster hash: bb3d9...d9c Jeg har flere ganger skrevet kommentarer på bloggen hennes. Ikke direkte negative, men jeg har spurt om ting eller kommentert at hun f. eks. snakker usant i et innlegg fordi jeg vet at ting er annerledes eller lignende. Hun godkjenner ingen av de. Har prøvd forskjellig etter jeg begynte å lure på det. 9/10 kommentarer ble ikke godkjent, den 10. ende var "åå så søt du er". Anonymous poster hash: 31fb7...edb 3
PrinsesseNila Skrevet 1. desember 2014 #91 Skrevet 1. desember 2014 Takk og lov for at Eirin ikke er med neste sesong! 1
PrinsesseNila Skrevet 1. desember 2014 #92 Skrevet 1. desember 2014 Tror ikke Eirin ble frøst ut av vennegjengen sin. Jeg tror hun ble så oppslukt i å trene at hun ikke tok seg tid til venninnene sine mer, at hun kun prioriterte trening fremfor venner. Og hvem faen gidder å "vente" på at noen endelig skal ta seg tid til en? Er jo ingen som gidder å bli satt til siden fordi andre ting er viktigere. Jeg tror nok ikke det kun er derfor hun ble frøst ut, tror det er noe mer bak... husk at vi kun får høre hennes side av saken. Enig! Hun frøs seg selv ut ved å ikke ha tid til de andre og bli totalt obsessed av trening og kosthold. Dessuten hever hun seg veldig over andre mennesker som om hun er "så mye bedre". Det er nok definitivt også en annen side av saken som hun ikke forteller... Hun er jo "lille frk. perfekt" og skal bare trene og lage smoothies hele dagen. Kan jo ikke være ærlig da... 2
Gjest Sunhill Skrevet 1. desember 2014 #93 Skrevet 1. desember 2014 Jammen mye ufortjent drittslenging om Eirin nå. Hun dreit seg litt ut i kveldens episode, men det betyr verken at hun er slem, selvopptatt, eller arrogant. Tenk om vi skulle dømt alle vi så og møtte etter hvordan dem er på sine dårlige dager, da tror jeg vi hadde blitt et usosialt og negativt samfunn. Barnslig av dere å spekulere i om hun var skyld i hvorfor hun ble utestengt. De fleste vet hvor slem jenter kan være mot hverandre på videregående, og forsåvidt i voksenlivet. Jeg har selv opplevd å bli utestengt fordi jeg ikke drakk alkohol i en periode, selv om jeg var med på festene. Det er alt for mye drikkepress i vår kultur, og dessverre ga jeg etter for presset for det var såpass fælt å bli utestengt. Etter Eirin snakket om samme opplevelse forsto jeg at jeg måtte begynne å gi litt f. Viktigere å ha få men gode venner, som er der både på dine beste og verste dager, enn de som utestenger deg for man skiller seg ut. 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #94 Skrevet 1. desember 2014 Jeg visste ikke at Susanne slet så mye med angst og depresjon? Jeg har liksom tenkt at det må ligge noe bak oppførselen hennes, at hun sliter med dårlig selvtillitt og sånn, men ikke at hun har hatt en så tøff oppvekst.. Anonymous poster hash: 18cbd...6ad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #95 Skrevet 1. desember 2014 Jammen mye ufortjent drittslenging om Eirin nå. Hun dreit seg litt ut i kveldens episode, men det betyr verken at hun er slem, selvopptatt, eller arrogant. Tenk om vi skulle dømt alle vi så og møtte etter hvordan dem er på sine dårlige dager, da tror jeg vi hadde blitt et usosialt og negativt samfunn. Barnslig av dere å spekulere i om hun var skyld i hvorfor hun ble utestengt. De fleste vet hvor slem jenter kan være mot hverandre på videregående, og forsåvidt i voksenlivet. Jeg har selv opplevd å bli utestengt fordi jeg ikke drakk alkohol i en periode, selv om jeg var med på festene. Det er alt for mye drikkepress i vår kultur, og dessverre ga jeg etter for presset for det var såpass fælt å bli utestengt. Etter Eirin snakket om samme opplevelse forsto jeg at jeg måtte begynne å gi litt f. Viktigere å ha få men gode venner, som er der både på dine beste og verste dager, enn de som utestenger deg for man skiller seg ut. Enig. Bra skrevet. Umodent å tillegge mennesker man ikke kjenner egenskaper basert på en enkelt hendelse, og samtidig beskylder henne for å lyve og tror deres grunn for hvorfor hun ble fryst ut er mer sann enn hennes, når dere ikke engang kjenner henne eller vet hvordan situasjonen var! Det er heller ikke sikkert venninnene hennes mente å fryse henne ut, men at de ekskluderte henne (ikke inviterte henne med på ting etc) og det er like vondt for den som opplever det, uansett om hensikten kanskje ikke var ond. Anonymous poster hash: 8b824...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #96 Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor henger dere ut alle? Og er dere klar over at sophie feks har blitt voldtatt? Sånne opplevelser gjør gjerne at man får psykiske problemer, og jeg har sett flere (blant annet glamourmodeller) som viser mye kropp når de blir ungdommer\ung voksen pga voldtekter. Anonymous poster hash: def67...a64 5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. desember 2014 #97 Skrevet 1. desember 2014 Takk og lov for at Eirin ikke er med neste sesong! Kommer det enda en sesong av det?
PrinsesseNila Skrevet 1. desember 2014 #98 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Kommer det enda en sesong av det? Jepp! To nye med, StyleConnection (tror jeg?) og en eller annen jeg aldri har sett før. De to skal "erstatte" Eirin. SE, Marna og Suzanne er fremdeles med heldigvis. De to nye kan umulig være mindre interessante enn Eirin da, så det kan bare gå en vei Edit: Manglet en bokstav Endret 1. desember 2014 av PrinsesseNila
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #99 Skrevet 1. desember 2014 Kommer det enda en sesong av det? Jepp. Og da skal styleconnection(Kristin) være med. Anonymous poster hash: bb3d9...d9c
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. desember 2014 #100 Skrevet 1. desember 2014 Jepp! To nye med, StyleConection (tror jeg?) og en eller annen jeg aldri har sett før. De to skal "erstatte" Eirin. SE, Marna og Suzanne er fremdeles med heldigvis. De to nye kan umulig være mindre interessante enn Eirin da, så det kan bare gå en vei Åja. StyleConnection har jeg sluttet å lese. Synes den bare er ****. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er Eirin som skal bli byttet ut? Var det hun som valgte det selv, eller var det TV-kanalen som ønsket at hun skulle trekke seg?
Anbefalte innlegg