Gå til innhold

Når sluttet verden å være sjarmerende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Verden slutta å være sjarmerende etter 2004 ca. Da gikk jeg i femte klasse og begynte å legge merke til ting rundt meg, og tenke. Etter det har det bare fortsatt nedover med sjarmen.

For deg men ikke for oss alle, verden er alltid likedan, den er slik du gjør den

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dansedilla

For deg men ikke for oss alle, verden er alltid likedan, den er slik du gjør den

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Det er den. Men folk deler ulike meninger her, når de mener at verdens slutta å være sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den. Men folk deler ulike meninger her, når de mener at verdens slutta å være sjarmerende.

Noen syns den slutta å være sjarmerende på 70 tallet

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Noen syns den slutta å være sjarmerende på 70 tallet

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Ja og da får de synes det da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Verden er da ikke grå?! Dere må se med andre "briller" da, om dere skjønner hva jeg mener. Mye har med innstilling å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Det gir jo masse mening, at folk har mer råd gjør oss mer ulykkelig...

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Jepp. Fokus er nå på penger og utseende, ikke på mennesket. En verdsettes etter hva en har, ikke hvem en er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Fokus er nå på penger og utseende, ikke på mennesket. En verdsettes etter hva en har, ikke hvem en er.

Ikke alle er rike og har hauer med penger, har alltid vært masse folk med lite råd og fattige folk, nå fins det i det minste mer hjelp å få. før 70 tallet var alt dårlig...

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke alle er rike og har hauer med penger, har alltid vært masse folk med lite råd og fattige folk, nå fins det i det minste mer hjelp å få. før 70 tallet var alt dårlig...

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Jepp, dette er en side av Norge jeg kjenner godt. Før rakte en ut en hånd til dem som ikke hadde, nå himler en med øynene over de som er så idioter at de ikke har i overflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, dette er en side av Norge jeg kjenner godt. Før rakte en ut en hånd til dem som ikke hadde, nå himler en med øynene over de som er så idioter at de ikke har i overflod.

Det fantes rike folk før 70 tallet med

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det fantes rike folk før 70 tallet med

Anonymous poster hash: 0cf75...181

De var færre, og de hadde mer klasse. Nå har vi mange nyrike som aktivt går inn for å distansere seg fra det mellomenneskelige og som kun verdisette mennesker ut fra hva de har. Samtdig ha avstanden ned til de som er fattige vare økt. Norge er et kaldt land, og det blir stadig kaldere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var færre, og de hadde mer klasse. Nå har vi mange nyrike som aktivt går inn for å distansere seg fra det mellomenneskelige og som kun verdisette mennesker ut fra hva de har. Samtdig ha avstanden ned til de som er fattige vare økt. Norge er et kaldt land, og det blir stadig kaldere.

Hadde du ikke blitt slik om du ble rik?

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fattig, og jeg er slik.

Så du ser ned på rike folk og distanserer deg fra dem?

Anonymous poster hash: 0cf75...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så du ser ned på rike folk og distanserer deg fra dem?

Anonymous poster hash: 0cf75...181

:ler:

Ja, du kan vel si at jeg som fattig distanserer meg fra de rike ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...