Gå til innhold

Bæsje eller tisse på en mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville du tisset eller bæsjet på kjæresten din hvis han ba om det? Har du gjort det noen ganger? Mange synes det er ekkelt, men det er endel som tenner på dette. Det kalles scat og finnes masse om det på nettet.

Anonymous poster hash: 0ef25...734

:blink:

Eh...

Vel.

Nei, jeg tror ikke det.

Jeg hadde en dame en gang som tente noe sinnsykt hvis hun fikk med seg at jeg var tissetrengt ute på byen feks. Snål dame.

Jeg har aldri skjønt fasinasjonen hennes, for å være helt ærlig.

Det ble slutt, ganske kort etter at hun gjorde meg oppmerksom på den "interessen."

Hun syns det var "søtt med menn som skulle tisse"...

Jaha, tenkte jeg. Jeg må innrømme at jeg forandret syn på henne etter at hun fortalte det, og at en handling fra hennes side i forbindelse med den fetishen sin, medvirket til at det ble slutt ganske hardt og brutalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde typen min ville blitt tisset på så hadde jeg kanskje vurdert det. Men tror imidlertid det ikke hadde gått, for jeg er så sjenert. Får ikke til å tisse dersom noen kan høre meg, så å tisse på ham hadde nok blitt helt umulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiss er greit men ikke bæsj, bæsj er HYL !! :skratte:

Helt enig. Å bli pissa på av ei dame virker ganske opphissende,men bæsj...aldri i verden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde klart å få ut ei dråpe engang, har helt sperre for å tisse andre steder enn i do. Men jeg hadde kanskje gitt det en sjanse og prøvd hvis typen hadde tent på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja,huff :P Mente å tisse jeg....

Tja , har i teorien det ... Kun på morro en gang. Men tenner ikke på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne nok ha tisset/blitt tisset på om dette var et meget stort ønske fra den andre parten, men det kunne ikke ha vært en "hyppig" greie. Bæsj skal i toalettet, uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for avsporing, personangrep og svar til dette. Minner om at man skal vise hensyn i dette forumet.

Surriball, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...