Gå til innhold

Bæsje eller tisse på en mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit å være åpen, men om noen hadde spurt meg om det hadde jeg begravd meg levende :flau: og tenk så flaut de gangene man ser den personen ute/butikken :tronderbart: K.L.E.I.N.T

Neineineineinei, kjære gud håper ingen spør meg om dette på ekte. Blir klein bare av å svare her.

Endret av Flekk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne pissa på av ei fin dame, men da skal jeg pisse på henne også. Og spytte på henne mens jeg knuller henne selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 5c3a9...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir gjerne pissa på av ei fin dame, men da skal jeg pisse på henne også. Og spytte på henne mens jeg knuller henne selvfølgelig.Anonymous poster hash: 5c3a9...f2c

hvorfor liker du å spytte på henne?

Anonymous poster hash: 99373...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke noe scat her. Jeg kunne strukket meg til tissing men der går også grensen for meg!

Anonymous poster hash: 99373...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor liker du å spytte på henne?

Anonymous poster hash: 99373...908

Kanskje fordi det å fornedre gir noen et ekstra kick og en følelse av makt... :vetikke:

Anonymous poster hash: c08be...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor liker du å spytte på henne?

Anonymous poster hash: 99373...908

Fordi damer er som skiten under støvlene

Anonymous poster hash: 8a043...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått noja og freaka ut om en mann foreslo noe sånt. Og sagt. Beklager, men oss to det funker ikke..

Hva om du elsket han av hele ditt hjerte?

Anonymous poster hash: 0ef25...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du elsket han av hele ditt hjerte?

Anonymous poster hash: 0ef25...734

Man hadde funnet ut av slike preferanser før det kom så langt tror jeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi damer er som skiten under støvlene Anonymous poster hash: 8a043...622

og hvordan har du kommet til den konklusjonen om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 99373...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bæsjing og tissing er to veldig forskjellige ting. Sistnevnte er nok mye vanligere, og førstnevnte er både ekstremt og utrygt m.t.p. bakterier og smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjing og tissing er to veldig forskjellige ting. Sistnevnte er nok mye vanligere, og førstnevnte er både ekstremt og utrygt m.t.p. bakterier og smitte.

Sant det. Mye tarmbakterier som kan gjøre skade hvis de slipper til andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tisset på en kjæreste engang, da han tente på wetsex. Aldri bæsjet på noen da

Ble nysgjerrig jeg nå. Nå vet jeg ikke om du syntes det var ok, men du sier at du gjorde det fordi HAN tente på det. Som med de fleste andre fetisher skjønner jeg ikke helt hvordan en som ikke er inne i samme gamet kan utføre det?

Ikke noe negativt ment, kun en kuriositet da jeg selv hadde hatt vanskeligheter med å holde lysten på topp etter å ha choked/ urinert eller slått osv når jeg selv ikke finner tenning ved slike gjøremål, heller motsatt dessverre. Jeg hadde hatt vanskeligheter med å utføre slike ting også. Og å bli liggende i min egen urin etterpå er nok en av- switch for meg.

Eller er det bare slik at du ikke brydde deg noe særlig om det, eller var det nysgjerrighet? Fint for begge parter med de som kan gjøre "uvanlige"/ fetish- ting for partnerens skyld :)

Men syntes du resten av omgangen var like bra etter å ha tisset på han?

Mye spørsmål, men stor nysgjerrighet her :)

For min del ville jeg takket pent nei, og tilbudt å fortsette på alminnerlig vis om man kan kalle det for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Ble nysgjerrig jeg nå. Nå vet jeg ikke om du syntes det var ok, men du sier at du gjorde det fordi HAN tente på det. Som med de fleste andre fetisher skjønner jeg ikke helt hvordan en som ikke er inne i samme gamet kan utføre det?

Ikke noe negativt ment, kun en kuriositet da jeg selv hadde hatt vanskeligheter med å holde lysten på topp etter å ha choked/ urinert eller slått osv når jeg selv ikke finner tenning ved slike gjøremål, heller motsatt dessverre. Jeg hadde hatt vanskeligheter med å utføre slike ting også. Og å bli liggende i min egen urin etterpå er nok en av- switch for meg.

Eller er det bare slik at du ikke brydde deg noe særlig om det, eller var det nysgjerrighet? Fint for begge parter med de som kan gjøre "uvanlige"/ fetish- ting for partnerens skyld :)

Men syntes du resten av omgangen var like bra etter å ha tisset på han?

Mye spørsmål, men stor nysgjerrighet her :)

For min del ville jeg takket pent nei, og tilbudt å fortsette på alminnerlig vis om man kan kalle det for det.

Jeg gjorde det pga hans tenning, og når han blir tent, så tenner det meg. Dermed gjorde det meg ingenting å gjøre det :) Bare spennende å utforske litt. Tiss er ikke ekkelt for min del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det pga hans tenning, og når han blir tent, så tenner det meg. Dermed gjorde det meg ingenting å gjøre det :) Bare spennende å utforske litt. Tiss er ikke ekkelt for min del :)

Ok, enkelt forklart :)

Jeg hadde hatt større vansker med å la det gå enn å levere urinprøve stående på scena i Oslo Spektrum :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ok, enkelt forklart :)

Jeg hadde hatt større vansker med å la det gå enn å levere urinprøve stående på scena i Oslo Spektrum :skratte:

:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...