Gå til innhold

Hvilke bruker ville du... (og gjerne hvorfor)

Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Hummels og New_Girl (tror ikke hun er her inne lenger?)

Hvem ville du sittet på som passasjer med på skikkelig krevende vinterføre? Altså, hvilken bruker skulle vært sjåfør?

Anonymous poster hash: f3779...d5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jessica-Oslo eller Sola de, da hadde vi sikkert havna i grøfta og det kunne jo blitt interessant...

Hvilken bruker ville du spurt om råd for å kjøpe bruktbil?

Endret av Nietsoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jessica-Oslo eller Sola de, da hadde vi sikkert havna i grøfta og det kunne jo blitt interessant...

Hvilken bruker ville du spurt om råd for å kjøpe bruktbil?

Hahaha :) Jeg hadde garantert fått oss i grøfta.. krevende føre er ikke helt min styrke! Jeg hadde kjørt pent da, så vi hadde ikke blitt skadet selv om vi lå i renna :)

Nietsoj, kanskje du kunne bistått med med bilkjøp?! Er du flinkere der, enn jeg er på isen?

Dersom KG skulle arrangert julebord - hvilken bruker ville du helst sittet ved siden av?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :) Jeg hadde garantert fått oss i grøfta.. krevende føre er ikke helt min styrke! Jeg hadde kjørt pent da, så vi hadde ikke blitt skadet selv om vi lå i renna :)

Nietsoj, kanskje du kunne bistått med med bilkjøp?! Er du flinkere der, enn jeg er på isen?

Dersom KG skulle arrangert julebord - hvilken bruker ville du helst sittet ved siden av?

Å, det er mange! Skal vi se.. Hoppetaujenta, Jessica- Oslo, Non Juan, Petter, Daybreak, sunflower Penguin, Konghung, Nosoul, Peanut, Erymax, Fame, Spirre, Gjest, Coolaid, Lille-Pus Og alle jeg ikke kommer på, så kan jeg mingle litt. Er så mange hyggelige folk her inne :)

Hvilken bruker(e) ville du feiret jul med?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Med Kritisk. Leste et innlegg der hun sårt søker noen å feire jul med på sørlandet. Hun har visstnok ei skjønn datter. Hadde vært en bonus, og kjempetrivelig å få feire med barn tilstede :)

Hvilken bruker skulle du gjerne sett bilde av (eller eventuelt flere bilder av)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Kritisk. Leste et innlegg der hun sårt søker noen å feire jul med på sørlandet. Hun har visstnok ei skjønn datter. Hadde vært en bonus, og kjempetrivelig å få feire med barn tilstede :)

Hvilken bruker skulle du gjerne sett bilde av (eller eventuelt flere bilder av)?

Jessica-Oslo

Hvilken bruker ville du holdt i hånden under en flytur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Å, det er mange! Skal vi se.. Hoppetaujenta, Jessica- Oslo, Non Juan, Petter, Daybreak, sunflower Penguin, Konghung, Nosoul, Peanut, Erymax, Fame, Spirre, Gjest, Coolaid, Lille-Pus Og alle jeg ikke kommer på, så kan jeg mingle litt. Er så mange hyggelige folk her inne :)

Hvilken bruker(e) ville du feiret jul med?

:nigo::smilyblomst:

Hvilken bruker ville du holdt i hånden under en flytur?

Jeg synes Erymax ville vaere en god stótte. Er ikke sá lett skremt av meg nár jeg reiser med fly, men liker det ikke nár det er turbulens. :Hehe:

Hvem bruker(e) ville du ha dratt sammen med over Bermuda Triangelen pá oppdagelses reise men ogsá for sá á vaere de fórste til á komme tilbake igjen i live?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg hatt med meg Noz, Leanne, Hoppetaujenta, Jessica-Oslo, NonJuan, Brutal_mann og Peanøtt.

Hvilken bruker ville du tatt en tur opp på Svolværgeita med?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

:)

Da ville jeg hatt med meg Noz, Leanne, Hoppetaujenta, Jessica-Oslo, NonJuan, Brutal_mann og Peanøtt.

Hvilken bruker ville du tatt en tur opp på Svolværgeita med?

Vet ikke helt, kanskje petter men han er ikke her lengre

Du og kjæresten din vil få barn men han/hun er steril så du må ligge med en annen person slik dere kan få barn. Hvilken bruker her ville du valgt som den personen du ville ha sex med slik du kunne få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sterile begge to, så da måtte vi be om at Bim Jig Renne, NonJohan, Alvoret, Dogge eller Dugde91 tok seg en hyrdestund med La Floja, Sola mi, Jessica-Kløfta, Karihøna, Vår Løken eller mus-rusk, og at vi kunne abonnere på barna etterpå

Hvilken bruker skulle fått æren til å bli kallet opp etter for dette barnet, og hva skulle navnet være?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sterile begge to, så da måtte vi be om at Bim Jig Renne, NonJohan, Alvoret, Dogge eller Dugde91 tok seg en hyrdestund med La Floja, Sola mi, Jessica-Kløfta, Karihøna, Vår Løken eller mus-rusk, og at vi kunne abonnere på barna etterpå

Hvilken bruker skulle fått æren til å bli kallet opp etter for dette barnet, og hva skulle navnet være?

Mener du jessica oslo? Hadde valgt henne :) Vet ikke hvordan dem andre ser ut

Mener du hvilken bruker skulle babien fått navnet etter? Nei kanskje mann42?

Hvilken 2 brukere ville du dratt på road trip med og reist til white castle for å spise et stort og herlig måltid?

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da villedet hatt med meg BillyParton og Sunrise

hvilken bruker ville du helst kødd på ryggen og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ville blitt Nietsoj, men jeg ville brukt Ostehøvel :fnise:

Hvilken bruker ville du vært litt bekymret for å være alene med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste! De som bruker mist tid her inne, hadde nok vært de tryggeste. Ingen av oss som bruker mye tid her, kan være riktig vel bevarte, hehe :P

Hvilken bruker kunne du tenke deg å skrevet en større oppgave med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica-Oslo, har på følelsen det hadde vært ganske behagelig :)

Hvilken bruker ville du bodd i en leilighet sammen med i 1 måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym bruker

Hvilken bruker ville du tatt med hjem til din mor/far som en falsk kjæreste fordi de hjemme maser sånn om at du bør få deg kjæreste.

Anonymous poster hash: 7c1d1...761
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker

Hvilken bruker ville du tatt med hjem til din mor/far som en falsk kjæreste fordi de hjemme maser sånn om at du bør få deg kjæreste.

Anonymous poster hash: 7c1d1...761

Hvilken ab?

Fame, hadde dem ikke blitt fornøyd da så hadde dem aldri blitt det :P

Hvilken bruker ville du blitt siametisk tvilling med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha blitt en kvinne.... Så kunne jeg klådd akkurat hvor mye jeg ville :hoho:

Hvilken bruker ser du gjerne hoppe på ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha blitt en kvinne.... Så kunne jeg klådd akkurat hvor mye jeg ville :hoho:

Hvilken bruker ser du gjerne hoppe på ski?

Vil hjerne høre et navn :)

Mann42

Hvilken bruker ville du sett apeplaneten filmene sammen med på kino i et strekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...