Gå til innhold

Hvilke bruker ville du... (og gjerne hvorfor)


Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Siden jeg tenkte at jeg ville ta med meg Miss lucky på camping, fordi jeg trodde hun ikke ville campe, kunne jeg godt tenke meg å tatt henne med på hyttetur! :)

Hvilken bruker kunne du tenke deg å fly til månen sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Jeg ville likt á ta med meg Hoppetaujenta, da kunne vi ha hoppet rundt i sammen pá mánen og mótt pá grónne sóte marsboere. I min tankegang ná sá er sóte marsboere en form for grónne marshmallows, men hvis de sá er marshmallows ville de nok vaert i fare med á bli spist opp av meg. Og kanskje ogsá hoppetaujenta om ho liker á spise marshmallows ho ogsá?

Hvilken Bruker ville du ha likt á grave et digert hull ned i jorda med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame, bare det fineste er bra nok :)

Hvilken bruker ville du hatt heftig sex med?

WubWub, han er hot!

Hvilken bruker ville du hatt med hjem til foreldrene dine?

Anonymous poster hash: 51ad9...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WubWub, han er hot!

Hvilken bruker ville du hatt med hjem til foreldrene dine?

Anonymous poster hash: 51ad9...c67

Har ikke sett denne brukeren legge ut noe bilde her inne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne brukeren legge ut noe bilde her inne?

Joda, inne på klær, sko og mote.

Anonymous poster hash: 51ad9...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den forhenværende brukeren PTR (som beklageligvis forsvant) og NonJuan. Ikke samtidig vel og bemerke. PTR fordi han kan om ting i naturen som sikkert kommer godt med på den hytteturen vi skulle ha hatt og virket som en veldig koselig og snill bruker. NonJuan fordi han virker som en herlig gla' gutt, og vi skulle ha knist og flirt hele natta. Dessuten er han den eneste som flørter.

Hvilken KG-bruker ville du ha dratt med på roadtrip gjennom Skottland - inklusive Hebridene?

LOL!!!!! Hahahahah Dauer av latter... Gjør jeg vel ikke HAHAHAHAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg tenkte at jeg ville ta med meg Miss lucky på camping, fordi jeg trodde hun ikke ville campe, kunne jeg godt tenke meg å tatt henne med på hyttetur! :)

Hvilken bruker kunne du tenke deg å fly til månen sammen med?

Koselig :) blir gjerne med på tur jeg

Hvem ville du invitert i bryllupet ditt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Nosoul kunne jeg invitert. Kanskje hun kunne fått treffe en singel, koselig og bra mann i en romantisk setting som bryllup :) Vel fortjent!

Hvilken bruker ville du tatt med på konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WubWub, han er hot!

Hvilken bruker ville du hatt med hjem til foreldrene dine?

Anonymous poster hash: 51ad9...c67

Haha flaut , men takk ! hadde blitt et bra treff det ;) rawwwwrr :nissegutt:

Hvilken bruker kunne du tenkt deg dratt på telttur med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Ettersom jeg ikke er noen teltentusiast måtte det vært noen som kunne ligget i teltet med meg og fortalt historier, sånn at tiden gikk fort. NJ, all the way :)

Hvilken bruker ville du gitt et kompliment til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Til deg Jessica-Olsen. Synes du virker som ei veldig positiv og blid person. Ogsá veldig godhjertet, og forstáelsesfull! :hug::jepp:

Hvilken bruker ville du ha likt á gá ut pá karaoke bar med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Til deg Jessica-Olsen. Synes du virker som ei veldig positiv og blid person. Ogsá veldig godhjertet, og forstáelsesfull! :hug::jepp:

Hvilken bruker ville du ha likt á gá ut pá karaoke bar med?

Åååå, tusen hjertelig takk for varme ord. Jeg må si jeg ble veldig rørt over det du skriver, og at jeg lett kunne brukt de samme ordene for å beskrive deg. Du er en nydelig KG-bruker SunflowerPenguin! :hug:

På karaokebar ville jeg tatt med meg et knippe brukere, fordi jeg tror at som en stor gjeng kunne man hatt det ekstra morsomt.

- Deg selvfølgelig (SunflowerPenguin) - viktig å ha med noen man liker egenskapene til, da får det jo ikke blitt en dårlig kveld

- BigJim - eneste KG representanten som (så vidt meg bekjent) har vært tøff nok til å legge ut sangstemmen sin her inne. Tror han elsker å synge, så han ville vært en stor hit!

- NonJuan - så vidt jeg vet veldig flink til å synge. Opp på scenen voiceboy :)

Og alle de på "Personlige meldinger" som er ensomme og søker nye vennskap. Velkommen skulle de være :)

Hvilken bruker ville du invitert, dersom vedkommende var ensom i julen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med og synge karaoke! :hoppe:

Har en fortid som stor karaoke-stjerne med opptredener både i Norge og utenlands. Jeg trenger ikke karaokemaskin en gang. Bare putt en tier på meg, så holder jeg det gående i flere timer.

Hvilken bruker ville du invitert, dersom vedkommende var ensom i julen?

Det må være en av de mange kattefolka på forumet. Da skulle vi hatt en egen meny for kattene, og et eget tre for dem hvor det er lov å klarte og leke med pynten. Kattene måtte selvsagt også få leke så mye de vil med gavepapir, bånd og pappesker.

Edit - Siden tråden heter Hvilken bruker ville du..., så bør jeg vel helst nevne noen navn også. Lille-pus, Aurora M, Miau Miau, Minya og MissDior virker alle som gode kattefolk.

Hvem ville du brukt som kjæledyrpasser?

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ettersom jeg ikke er noen teltentusiast måtte det vært noen som kunne ligget i teltet med meg og fortalt historier, sånn at tiden gikk fort. NJ, all the way :)

Hvilken bruker ville du gitt et kompliment til?

Åhhhh Du skjønne vakre kvinne :roser: Jeg skal da synge nattasanger for deg også jeg. Og stryke deg på ryggen :-)

HUMMELS : Hvilken bruker ville du sugd/slikket til h*n kom?!

Må jo bli Jessica det også.... LOL... Siden vi allerede er i teltet.. HAHAA Tror jeg velger MEG SELV. Har sett det på video... så det er mulig.... Men kanskje ikke jeg... :skratte:

Hvilke brukere ville du hatt med på 4-dagers Middag?

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg vil gjerne være med og synge karaoke! :hoppe:

Har en fortid som stor karaoke-stjerne med opptredener både i Norge og utenlands. Jeg trenger ikke karaokemaskin en gang. Bare putt en tier på meg, så holder jeg det gående i flere timer.

Du kunne vært med, med den største glede! Nå er det nesten så jeg fikk lyst å dra på karaoke med en eneste gang :)

Åhhhh Du skjønne vakre kvinne :roser: Jeg skal da synge nattasanger for deg også jeg. Og stryke deg på ryggen :-)

HUMMELS : Hvilken bruker ville du sugd/slikket til h*n kom?!

Må jo bli Jessica det også.... LOL... Siden vi allerede er i teltet.. HAHAA Tror jeg velger MEG SELV. Har sett det på video... så det er mulig.... Men kanskje ikke jeg... :skratte:

Hvilke brukere ville du hatt med på 4-dagers Middag?

Hahaha, gærning! Men jeg sier ja takk til nattasanger altså - vi må praktisere til vi skal på karaoke med resten av sangstjernene her inne :)

4- dagers middag... hmmmm.. la meg ta med meg Gjest. Så kan vi legge kort og planlegge fremtiden. Fantastisk!

Hvilken bruker vil du aldri glemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Åååå, tusen hjertelig takk for varme ord. Jeg må si jeg ble veldig rørt over det du skriver, og at jeg lett kunne brukt de samme ordene for å beskrive deg. Du er en nydelig KG-bruker SunflowerPenguin! :hug:

På karaokebar ville jeg tatt med meg et knippe brukere, fordi jeg tror at som en stor gjeng kunne man hatt det ekstra morsomt.

- Deg selvfølgelig (SunflowerPenguin) - viktig å ha med noen man liker egenskapene til, da får det jo ikke blitt en dårlig kveld

- BigJim - eneste KG representanten som (så vidt meg bekjent) har vært tøff nok til å legge ut sangstemmen sin her inne. Tror han elsker å synge, så han ville vært en stor hit!

- NonJuan - så vidt jeg vet veldig flink til å synge. Opp på scenen voiceboy :)

Og alle de på "Personlige meldinger" som er ensomme og søker nye vennskap. Velkommen skulle de være :)

Glad for at det rórer deg hva jeg skreiv der, og det er ogsá koselig at du synes det samme om meg. :rodmer::biggrin: Tusen takk du og! :smilyblomst:

Har alltid hatt lyst til á dra pá en skikkelig karaoke bar, har ikke vaert pá en ekte karaoke bar sá det ville vaert góy á oppleve det. Ogsá góy á dra med flere som ville ha digget á gá dit.

Jeg vil gjerne være med og synge karaoke! :hoppe:

Har en fortid som stor karaoke-stjerne med opptredener både i Norge og utenlands. Jeg trenger ikke karaokemaskin en gang. Bare putt en tier på meg, så holder jeg det gående i flere timer.

Stilig med flere som digger á bli med pá karaoke! :jepp:

Jeg vil la noen andre svare for meg med ditt spórsmál Jessica-Olsen, háper det er greit?

Hvilken bruker vil du aldri glemme?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...