Gå til innhold

Hvilke bruker ville du... (og gjerne hvorfor)


Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica-Oslo

Aw så du har allerede type ): :grine: Men bra for deg da :) Du er en hyggelig person og ønsker deg alt vell :)

Har ikke mange venner men skulle jeg valgt en kunne det blitt Mann42. Siden mamma er singel og hadde vært gøyt med en stefar som er såpass god å argumentere ;)

Hvilken bruker som har slettet seg selv ønsker du skal komme tilbake?

Jeg har ingen type?? :) Jeg skrev det sånn fordi jeg tror Johnny trodde jeg var sammen med NJ ;)

Så herlig valg - sikkert en bra stefar for deg! :)

Petter savnes fremdeles - hvor blir han av? Alltid trodd han skulle returnere?

Hvilken bruker inspireres du av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen type?? :) Jeg skrev det sånn fordi jeg tror Johnny trodde jeg var sammen med NJ ;)

Så herlig valg - sikkert en bra stefar for deg! :)

Petter savnes fremdeles - hvor blir han av? Alltid trodd han skulle returnere?

Hvilken bruker inspireres du av?

Petter er akkurat den personen jeg tenkte på også, han var jo bare her en ukes tid men likte han godt på den uka ):

Hm, vanskelig spørsmål. Inspireses på hvilken måten? Kan oppdatere dette innlegget etter jeg har fått tenkt litt :)

Hvilken 3 brukere liker du mest på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg liker skikkelig godt Non Juan, deg (Big Jim) og Nosoul

Mangle flere som kunne kommet med på lista mi, men det er vel dere jeg har aller mest kontakt med og føler jeg deler mest med. Sola de også forresten, skikkelig søt! :)

Hvilken bruker kunne du snakket med hele natten uten å kjede deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vits med denne tråden når dere bare nevner hverandre?

Det er jo så og si bare meg, jessica-oslo, nonjuan og johnny2 som henger i denne tråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Det er jo så og si bare meg, jessica-oslo, nonjuan og johnny2 som henger i denne tråden :P

Neida, det er det ikke. Jeg vet bare aldri hva jeg skal spørre om når jeg er her inne :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd! Det er en gjeng på 4-5 stykker som stiller spørsmål og svarer hverandre, i hele tråden! Snakk om å være lite inkluderende! Mange andre kg-brukere å ta av her, men samme gjengen nevner hverandre om og om igjen....en liten personlig kosemose-snikksnakk-tråd.



Anonymous poster hash: 5438f...2e8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får som Jessica sier bidra i stede for å syte. De som vil er her inne og resten er ikke. Så enkelt.

Ser du ble nevnt tidligere i tråden. Da klagde du ikke?

Vi er på et nettforum her og skriver så mye vi vil til hverandre. Hva er mer vits i at du skriver ett ord eller en smiley for å vinne et siste ord?

Damer altså :fnise:

Jeg kunne snakket med Jessica hele natten. Synd for deg fame men det er fakta.

Hvilken bruker ville du beskyttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er det ikke. Jeg vet bare aldri hva jeg skal spørre om når jeg er her inne :eeeh:

Ikke så lett kanskje. Synes det var vanskelig første gangen jeg og. Men tror det er enighet i at vi gjerne vil ha flere inn her :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vits med denne tråden når dere bare nevner hverandre?

Helt enig.

De burde heller tatt tråden på PM.

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd! Det er en gjeng på 4-5 stykker som stiller spørsmål og svarer hverandre, i hele tråden! Snakk om å være lite inkluderende! Mange andre kg-brukere å ta av her, men samme gjengen nevner hverandre om og om igjen....en liten personlig kosemose-snikksnakk-tråd.

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

Man kan jo ikke vite hvem som er her inne eller ikke! Bidra litt selv da vettu.

kan begynne jeg: hvem er DU,AB? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd! Det er en gjeng på 4-5 stykker som stiller spørsmål og svarer hverandre, i hele tråden! Snakk om å være lite inkluderende! Mange andre kg-brukere å ta av her, men samme gjengen nevner hverandre om og om igjen....en liten personlig kosemose-snikksnakk-tråd.

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

Lite inkluderende? Skjønner ikke hvordan du kan tenke det. Her er det åpent for alle. Første gangen jeg deltok så fikk jeg jo ingen invitasjon? Jeg kom inn og ingen hadde nevnt meg. Ble ikke snytt av den grunn. Vi er på internett folkens. Slapp av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig.

De burde heller tatt tråden på PM.

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

Ingen som tvinger dere å følge tråden heller da. Det er bare å scrolle videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite inkluderende? Skjønner ikke hvordan du kan tenke det. Her er det åpent for alle. Første gangen jeg deltok så fikk jeg jo ingen invitasjon? Jeg kom inn og ingen hadde nevnt meg. Ble ikke snytt av den grunn. Vi er på internett folkens. Slapp av!!

Kan du nekte for at det er de samme fåtallet av brukere som blir nevnt om og om igjen i denne tråden?

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får som Jessica sier bidra i stede for å syte. De som vil er her inne og resten er ikke. Så enkelt.

Ser du ble nevnt tidligere i tråden. Da klagde du ikke?

Vi er på et nettforum her og skriver så mye vi vil til hverandre. Hva er mer vits i at du skriver ett ord eller en smiley for å vinne et siste ord?

Damer altså :fnise:

Jeg kunne snakket med Jessica hele natten. Synd for deg fame men det er fakta.

Hvilken bruker ville du beskyttet?

Tror du virkelig jeg bryr meg om jeg blir nevnt i en slik tråd eller ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan jo ikke vite hvem som er her inne eller ikke! Bidra litt selv da vettu.

kan begynne jeg: hvem er DU,AB? :)

Glad du kom inn her i dag jeg Annette. Et fint tilskudd til gjengen her. :blomst:

Gleder meg fortsatt til sykesøsteruniform :fnise:

Helt enig.

De burde heller tatt tråden på PM.

Anonymous poster hash: 5438f...2e8

Jeg tenker litt motsatt. At folk må få lov å skrive hvor de vil? Skjønner ikke at det skal være så provoserende. Men så er jeg ikke dame? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig jeg bryr meg om jeg blir nevnt i en slik tråd eller ikke?

Kan dere slutte å krangle i tråden og ødelegge den? Denne tråden har vært fin og hyggelig helt til dere kommer og skal avspore...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig jeg bryr meg om jeg blir nevnt i en slik tråd eller ikke?

Aner ikke. Men du trenger ikke bry deg om tråden heller da hvis den er så ille. Det er alt jeg sier. La folk kose seg. Det virker så rart å komme inn sånn bare for å skape rabalder. Vi liker hverandre sånn er det. Det er mange å ta av her inne og det er greit men jeg kjenner ikke så mange ennå. Beklager at jeg ikke skriver helt random folk.

Ikke meningen å krangle med deg. Bare synes det blir så dumt å klage over en enkelt tråd her inne hvor folk tydeligvis har det koselig. Det er som sagt ikke noe annerledes at de/vi nevner hverandre enn at du eller andre forteller at du har mensen for andre gang på to uker. Håper du ikke tar det ille opp. Er bare at det er så unødvendig. Du har din agenda. Helt fint. Men det må også resten få lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slutte å krangle i tråden og ødelegge den? Denne tråden har vært fin og hyggelig helt til dere kommer og skal avspore...

Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...