NonJuan Skrevet 12. desember 2014 #181 Del Skrevet 12. desember 2014 Masse rødming her!! Lære å svømme? Tror det blir Jessica.. så kan jeg holde midjen din.... Hvilken bruker ville du at skulle synge nattasang for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 13. desember 2014 #182 Del Skrevet 13. desember 2014 Nosoul, tror det hadde blitt en sjelefull sang Hvilken bruker ville du tatt et kurs i vals (dans) med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 13. desember 2014 #183 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Hoppetaujenta. Tror vi hadde taklet en god polka dans i sammen. Hvilken Bruker ville du ha likt á ha en racer(bil)konkuranse med? Endret 13. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 13. desember 2014 #184 Del Skrevet 13. desember 2014 Anybody!!! Peter kanskje Hvilken bruker her inne ville du latt male en akt av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #185 Del Skrevet 13. desember 2014 Jessica. Jeg kler gladelig av meg for dama di. Men bare om du tilater det. Hvilken bruker kunne du likt å smake leppene på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #186 Del Skrevet 13. desember 2014 Jessica. Jeg kler gladelig av meg for dama di. Men bare om du tilater det. Hvilken bruker kunne du likt å smake leppene på? Jessica-Oslo Hvilken bruker ville du latt få ta en koloskopi på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #187 Del Skrevet 13. desember 2014 Dette må være den rareste tråden på KG Anonymous poster hash: 39b42...93c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #188 Del Skrevet 13. desember 2014 Dette må være den rareste tråden på KG Anonymous poster hash: 39b42...93c Du glemte å svare og stille et nytt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #189 Del Skrevet 13. desember 2014 Dette må være den rareste tråden på KG Anonymous poster hash: 39b42...93c Dette er en hyggelig tråd. Bare å slenge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #190 Del Skrevet 13. desember 2014 Du glemte å svare og stille et nytt spørsmål Koloskopi? Han/hun som har doktor House som avatar. Hvilken bruker som ikke er med i denne tråden vil du ha inn hit?Anonymous poster hash: 39b42...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #191 Del Skrevet 13. desember 2014 Koloskopi? Han/hun som har doktor House som avatar. Hvilken bruker som ikke er med i denne tråden vil du ha inn hit?Anonymous poster hash: 39b42...93c Hehe han heter kjibbi tror jeg Mann42 Syns han har mange gode kommentarer og komme med og skulle gjernet sett hvilke spørsmål han hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #192 Del Skrevet 13. desember 2014 Du virker smart Big J. Du får være legen min. MEN VÆR FORSIKTIG!! Også tar vi med Sol Jessica og Anette som sykepleiere Hvilken bruker ville du sendt bilde til på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnetteF Skrevet 13. desember 2014 #193 Del Skrevet 13. desember 2014 Du virker smart Big J. Du får være legen min. MEN VÆR FORSIKTIG!! Også tar vi med Sol Jessica og Anette som sykepleiere Hvilken bruker ville du sendt bilde til på pm? Sykepleier er ikke langt unna mitt yrke. Så null problem 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #194 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Kult. Nå føler jeg meg i trygge hender. Dere blir en fantastisk trio. Nesten så jeg gleder meg til operasjonen Hvilken bruker ville du sendt bilde til på pm? Endret 13. desember 2014 av Johnny2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnetteF Skrevet 13. desember 2014 #195 Del Skrevet 13. desember 2014 Kult. Nå føler jeg meg i trygge hender. Dere blir en fantastisk trio. Nesten så jeg gleder meg til operasjonen Hvilken bruker ville du sendt bilde til på pm? Rektoskopi da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #196 Del Skrevet 13. desember 2014 Rektoskopi da eller? Hehehe. Om det gir meg mer omsorg fra mine sexy sykesøstre så Når skal noen svare på mitt spørsmål? Hvilken bruker ville du sendt bilde til på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 13. desember 2014 #197 Del Skrevet 13. desember 2014 De som hadde spurt hvilken bruker(e) kunne du tenke deg å feiret nyttårsaften med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 13. desember 2014 #198 Del Skrevet 13. desember 2014 Anette Big Jessica og kanskje Non Juan om ikke han stjeler all oppmerksomhet Plass til ei dame til. Greit å ha hver vår. Fotballfruen er sikkert en vinner. Hvilken bruker ville du likt å hjelpe med påkledningen til nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 13. desember 2014 #199 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Jessica. Jeg kler gladelig av meg for dama di. Men bare om du tilater det. Hahaha, jeg må le! Det er hyggelig du legger merke til at det er god stemning mellom NJ og meg, men vi er ikke kjærester "typen min" er forøvrig en veldig god maler/tegner da.. så kanskje burde du revurdert og heller la ham utføre verket Hjelpe med påkledning.. hmm.. jeg er helt sikker på at alle her inne er kjempefine på nyttårsaften uten hjelp, så den påkledningen måtte vel bare vært å være tilstede og å ha det hyggelig underveis. Kanskje Nosoul. Bistå med å flette det flotte håret hennes kanskje? Hvilken bruker ville du anbefalt en god venn av deg å gå på blind date med? Endret 13. desember 2014 av Jessica-Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. desember 2014 #200 Del Skrevet 13. desember 2014 Hahaha, jeg må le! Det er hyggelig du legger merke til at det er god stemning mellom NJ og meg, men vi er ikke kjærester "typen min" er forøvrig en veldig god maler/tegner da.. så kanskje burde du revurdert og heller la ham utføre verket Hjelpe med påkledning.. hmm.. jeg er helt sikker på at alle her inne er kjempefine på nyttårsaften uten hjelp, så den påkledningen måtte vel bare vært å være tilstede og å ha det hyggelig underveis. Kanskje Nosoul. Bistå med å flette det flotte håret hennes kanskje? Hvilken bruker ville du anbefalt en god venn av deg å gå på blind date med? Aw så du har allerede type ): Men bra for deg da Du er en hyggelig person og ønsker deg alt vell Har ikke mange venner men skulle jeg valgt en kunne det blitt Mann42. Siden mamma er singel og hadde vært gøyt med en stefar som er såpass god å argumentere Hvilken bruker som har slettet seg selv ønsker du skal komme tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå