Gå til innhold

Gravid som røyker - omsorgssvikt?


Gjest bustyvel

Anbefalte innlegg

Det er bra at du er en av de som ser og reagerer....altfor mange ser og snur ryggen til....

Ja, det er sant. Jeg er glad jeg er en person som har null problem med å gi klar beskjed dersom jeg ser urettferdighet osv. Jeg kommer ALDRI til å la barns helse og liv stå på spill av frykt for represalier :)

Anonymous poster hash: 75203...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest paramount

Ja, det er sant. Jeg er glad jeg er en person som har null problem med å gi klar beskjed dersom jeg ser urettferdighet osv. Jeg kommer ALDRI til å la barns helse og liv stå på spill av frykt for represalier :)

Anonymous poster hash: 75203...c03

Flott! Og det mener du selv om du hadde blitt truet på livet slik jeg vet folk har blitt..og blir? Hvis ja...fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Og det mener du selv om du hadde blitt truet på livet slik jeg vet folk har blitt..og blir? Hvis ja...fantastisk!

Jeg har aldri vært i den situasjonen, og håper aldri jeg kommer i en situasjon der barn blir misbrukt osv. Men om det skulle skje, sitter terskelen for å sende et (evt anonym) varsel løst.

Noe mer kan jeg ikke uttale meg om før jeg er i en slik situasjon, men jeg velger å tro at innstillingen også har mye å si for handlinger osv.

Anonymous poster hash: 75203...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster røyket da hun var gravid, hun hadde ønske om å slutte, men fikk beskjed av legen at det ikke var bra det heller, men at hun heller skulle kutte ned til 1-2 røyk om dagen. Var noe med at barnet kom til å få abstinenser mens det lå i magen og det var ikke bra for utviklingen.



Anonymous poster hash: f540d...922
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster røyket da hun var gravid, hun hadde ønske om å slutte, men fikk beskjed av legen at det ikke var bra det heller, men at hun heller skulle kutte ned til 1-2 røyk om dagen. Var noe med at barnet kom til å få abstinenser mens det lå i magen og det var ikke bra for utviklingen.

Anonymous poster hash: f540d...922

Bullshit. Vis meg forskning som sier at det er bedre at mor røyker enn å slutte i svangerskapet.

Anonymous poster hash: 75203...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også omsorgssvikt hvis foreldrene naver også.

Anonymous poster hash: 446cf...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...