Gå til innhold

Side om side

MarianneE

Anbefalte innlegg

sstinemor skrev (10 timer siden):

Er det noen som har slutta i produksjonen denne sesongen?

Side om side er jo helt elendig i forhold til hva det har pleid å vært😩

Enig. Er lei av at nesten som er med er ansikter fra NRK. Venter bare på Ronny og Tuva som de neste. Synes det er de som er utdannet skuespillere er de eneste som redder serien nå.  Ser at mange synes Silje er slitsom, men hun og Charlotte Frogner er de som gjør at jeg fortsatt ser på det. Lisbeth og Frode er så håpløse nå at jeg ikke orker mer. Hva med noen nye livsvalg eller noe som helst av utvikling? Nei denne serien er på overtid og ja, jeg burde bare slutte å se på. 

Anonymkode: 937da...e68

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes gårsdagens episode var "grei" ikke noe særlig morsom, men relativt grei helt til ella og kenneth opplegget. det er så usannsylig at det blir teit..

Den edderkopp greien også er så typisk, man visste liksom hva som kom til å skje?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mjaus skrev (4 minutter siden):

Synes gårsdagens episode var "grei" ikke noe særlig morsom, men relativt grei helt til ella og kenneth opplegget. det er så usannsylig at det blir teit..

Den edderkopp greien også er så typisk, man visste liksom hva som kom til å skje?

Hadde jo vært gøy hvis Frode faktisk hadde byttet jobb…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så gøy de første sesongene, men nå bare 🙄🙄

Anonymkode: 40270...7c0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke gøy med Silje som bruker dobbeltgjenger på jobb, Frodes nye kolleger Kenneth og Ella, og alt mulig annet som blir for urealistisk og dumt... Og i forrige sesong hvor Gullestad plutselig var et "Moxnes-barn" som hadde fått vranglære om begreper gjennom en lærer da han var barn, hvorfor har han ikke denne skavanken hverken før eller etter den ene episoden hvor det var tema?? 

Har blitt så slurvete og dårlig hele serien, likte den så mye bedre da karakterene var gjennomførte, og handlingen faktisk morsom! 

Anonymkode: ad2a1...1e0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caskerette skrev (På 16.10.2021 den 18.15):

Rart at alle på Jernia har lunsj samtidig 

Det er ikke bare Frode, Kevin og Ellen som jobber på Jernia-butikken. 

Anonymkode: 49a81...e7a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin er så irriterende at jeg ville heller sett The Silje Show Starring Silje hele tiden enn noe særlig mer med han.

Ella synes jeg er grei nok, og sjefen deres er jo faktisk ganske morsom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.10.2014 den 22.39):

Fantastisk serie :) Står på serieopptak så jeg ikke går glipp av en eneste episode .)

Anonymous poster hash: dc880...f96

Serien ligger gratis på NRK nett-tv 🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Kevin er så irriterende at jeg ville heller sett The Silje Show Starring Silje hele tiden enn noe særlig mer med han.

Uenig, den mest irriterende karakteren i serien er han nordnorske lærerkollegaen til Jonas. Spoleknappen tas i bruk her i heimen hver gang det kommer en scene med han 

Anonymkode: d2eb6...e66

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Uenig, den mest irriterende karakteren i serien er han nordnorske lærerkollegaen til Jonas. Spoleknappen tas i bruk her i heimen hver gang det kommer en scene med han 

Han er også skikkelig fæl ja 🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er jo dritgod da. Å irritere er jo nettopp meningen! Godt gjort!

Anonymkode: d22de...e79

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/18/2021 at 4:53 PM, Umami said:

Serien ligger gratis på NRK nett-tv 🙈

Posten du siterte var fra 2014....

Anonymkode: 18ce1...c1b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på S. Sagen som en habil skuespiller, men har endret oppfatning etter kyssescenen med Tåkefyrsten.

Anonymkode: 04970...acb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 17.01):

Seriøst? Du tar deg bryet med å spole? Han er med i hva da, 3 sek i de episodene han er med i??😂 

Anonymkode: 6efe5...b9d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg lurer på: Tror dere Christian Mikkelsen spiller den samme karakteren som tilfeldigvis møter på flere av hovedkarakterene, eller spiller han forskjellige folk? Han har til nå vært med tre ganger; som ansatt i en barnebutikk hvor Jonas og Maria skal kjøpe vogn, på babysang, og på foreldremøte 

Anonymkode: 9e71f...1f6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe jeg lurer på: Tror dere Christian Mikkelsen spiller den samme karakteren som tilfeldigvis møter på flere av hovedkarakterene, eller spiller han forskjellige folk? Han har til nå vært med tre ganger; som ansatt i en barnebutikk hvor Jonas og Maria skal kjøpe vogn, på babysang, og på foreldremøte 

Anonymkode: 9e71f...1f6

Aner ikke, men veldig interessant spørsmål! 

Anonymkode: d08ea...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caskerette skrev (På 18.10.2021 den 22.57):

Den sangen var faktisk bra.

Jeg har begynt å synge den for katten min.

Anonymkode: cd64a...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...