Gå til innhold

Side om side

MarianneE

Anbefalte innlegg

Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Må si meg uenig, hennes karakter blir for dum for min smak. 

Vel, Celine ER en stereotypisk overklassedame 😉

Om enn mye mer sympatisk enn de fleste sånne ☺️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (2 minutter siden):

Charlotte Frogner er helt fantastisk i den rollen. 😄

Jeg syns også det. Elsker den nedlatende holdningen hun har til folk rundt seg. Så komisk 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (18 minutter siden):

Jeg syns også det. Elsker den nedlatende holdningen hun har til folk rundt seg. Så komisk 😂

Ja hun er kostelig 😄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88

Trodde karakteren Celine var ufordragelig, men hun venninna tar kaka. Æsja! Men Charlotte virker som ei veldig hyggelig dame utenom, så at hun klarer å spille så forskjellig fra hvordan hun er i virkeligheten er imponerende! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (4 timer siden):

Maria er en skjønnhet.  Det er ikke noe spesielt med Silje. Bare en kraftig dame.

Feil.

Anonymkode: 2cf0c...667

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Feil.

Anonymkode: 2cf0c...667

Synes du 🙂.  Jeg synes ikke det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig å ha en homofil karakter med, men Steinar Sagen fremstår ikke heeelt troverdig som skeiv da men. Han var morsomst når han hadde gatekjøkkenet sitt med den hippe maten. Serien mangler egentlig en seriøs hipster! 

Men han har fått en interessant samhandling mot 'Kleggen' nå da. Liker utstrålingen til Kleggen! Han har fått så kleine replikker, men klarer kunsten å fremstå som likandes til tross for det! bravo.

Anonymkode: d22de...e79

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullestad er morsomst. Skulle hatt en egen serie med Gullestad.

Anonymkode: e4d1f...02e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et absolutt høydepunkt denne sesongen var jo episoden med Silje som leier inn stum stand-in for et jobbarrangement hun har dobbelbooka seg på. Skrekkblandet fryd! Dessuten episoden med Silje på foreldremøte, høhø...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med flere her i at serien har tapt seg, men jeg synes fortsatt det er utrolig koselig å morsomt å følge med på.

Noen strøtanker:

Jeg liker godt Lisbeths samspill med disse elite-kollegene hennes. Når hun kommer og tilbyr Toro-muffins til en kollega som har sluttet med sukker, eller når de så verdensvant snakker om at det kan bli deilig for noen å slippe å dra på ferie til Frankrike, da er Lisbeth så utrolig liten og vanlig og hverdagslig og morsom og prøver så godt hun kan å jatte med. Jeg elsker henne når det er litt synd på henne på den måten, når hun så desperat prøver å passe inn i gjengen.

Silje synes jeg er et veldig artig tilskudd til serien. Skuespillerinnen er helt ekstremt sjarmerende og karakteren er veldig kul. Jeg liker at de får inn litt forlagsbransjehumor.

Gullestad er kanskje den jeg liker dårligst av de faste i serien. Han blir i overkant Mot i brøstet for meg, kjenner jeg. Den forferdelige venninnen til Celine er derimot en stort sett veldig morsom sidekick, selv om hun kan bli litt mye også.

Kleggen er artig og har en spennende dynamikk med Tommy. Palle, derimot, der skjønner jeg ikke helt hva de har tenkt. Én ting er at de skulle introdusere en fyr som var åpenbart feil for Celine, men han kjennes litt for virkelighetsfjern. Jeg liker i utgangspunktet Hasse Hope veldig godt da, særlig når han snakker alskens språk.

Anonymkode: cd64a...3da

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Et absolutt høydepunkt denne sesongen var jo episoden med Silje som leier inn stum stand-in for et jobbarrangement hun har dobbelbooka seg på. Skrekkblandet fryd! Dessuten episoden med Silje på foreldremøte, høhø...

Enig, haha! Foreldremøte episoden er den beste episoden så langt, fantastisk bra spilt av Henriette!!

Anonymkode: 6efe5...b9d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har lagt merke til at i de tidligere sesongene var hele navnet til lisbet "lisbeth renate berg" men etterhvert i senere sesonger ble det "lisbeth jeanette therese berg" 

om ikke det er en flau tabbe... 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mjaus skrev (46 minutter siden):

Er det noen andre som har lagt merke til at i de tidligere sesongene var hele navnet til lisbet "lisbeth renate berg" men etterhvert i senere sesonger ble det "lisbeth jeanette therese berg" 

om ikke det er en flau tabbe... 🙄

Det virker jo ikke som om det er så mange i serieiuniverset som respekterer Lisbeth - så hvis alle husker navnet hennes feil passer det på en måte 😄 

(Synes litt synd på Lisbeth innimellom 😄)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns og synd på Lisbeth. Før kunne man kjenne seg igjen, nå er hun irriterende og jeg blir sur når hun blir så overkjørt av alle! Har så vondt av henne. 

Side om side har virkelig tapt seg. Enten er det for flaut å se på, elle rett å slett trist. 

Anonymkode: 5593f...feb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser fremdeles på det og syns det er grei underholdning, men er enig i at det var mye bedre før. Savner også Maria, syns Silje er slitsom, er vel ingen som oppfører seg så tullete? 😅 Elsker Lisbeth og Frode, syns så synd på Lisbeth noen ganger 😅 Har jo ingen ryggrad. Men ble så flau da jeg så den episoden med champagnen/mozell’en og hun gikk på feil fest, det var så kleint 😂 

Anonymkode: 6e93c...51e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har slutta i produksjonen denne sesongen?

Side om side er jo helt elendig i forhold til hva det har pleid å vært😩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...