Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gode nyheter! ;) utmerket sa legen et par ganger. Deilig å høre hehe. Frisk og fin baby hadde yoga time i magen. Så kjønnet var umulig å se! Haha.. Ghandi next liksom. Fikk litt 3D bilder å. Ligner en prikk på mannen om det går an å se likhet nå.. Vi begge syns det ser ut som en gutt, men forhåpentligvis finner vi ut av det på OUL om 6 dager! Håper ikke jeg må gå hele svangerskapet uten å få vite kjønn... Haha! Er så utålmodig og nysgjerrig av meg.

Endret av Skyblue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! :strix: Ghandi ville at kjønnet skulle være en hemmelighet litt lenger ;)

Skrevet

3D (?) bilde av babyen!

344fk7o.jpg

Skrevet

Så fin liten tass! :rodmer: Det viktigste er tross alt at alt ser bra ut, og det gjør det jo heldigvis! Og så krysser vi fingrene på litt mer spriking med beina neste uke. ;)

Skrevet

Næmmen :rodmer:

:sjarmor:

Så fin liten tass! :rodmer: Det viktigste er tross alt at alt ser bra ut, og det gjør det jo heldigvis! Og så krysser vi fingrene på litt mer spriking med beina neste uke. ;)

Hihi :sjarmor: Ja absolutt! Ble kjempeglad når han sa at alt så tipptopp ut! Glemte av en stund å tenke på kjønn, for ble så glad for å se en frisk og fin baby inni meg :rodmer:

Skrevet

Nå blir den hetende Ghandi uansett hva slags kjønn det er :jepp:

Men det er fantastisk at alt ser så bra ut :hoppe:

Skrevet

Nå blir den hetende Ghandi uansett hva slags kjønn det er :jepp:

Men det er fantastisk at alt ser så bra ut :hoppe:

Kallenavnet heretter ;) Var faktisk legen som kalte lille det, da begynte mannen og jeg le :fnise:

Skrevet

Åå så søt da :) Min jente ville heller ikke vise kjønnet sitt før i uke 30 forrige gang ;) Men mest sannsynlig ser dere på oul da :)

Skrevet

I dag kom stelleveska også! Testa den på vogna og er veldig fornøyd!

2j3fr6s.jpg

Skrevet

"Hva skal dere få for noe, da?" "Vi skal få Ghandi!" :fnise: Veldig fin liten tass :)

Skrevet

Tippeliste kjønn:

:babygutt:
Meg selv
Frøkenanonym
J86
Trampe
Saltsild
juliane
Blomst12
Dyregod
Lillemeg90
Teriyaki
malicious

:babyjente:
Saraby
Shoppedilla
Nautika
miore
Askmeagain89
missdior

Skrevet (endret)

Og da var det plutselig tid for å se lille Ghandi igjen! OUL i morra kl 11, og da håper jeg vi får vite kjønnet også. Er også litt spent på hva termindatoen blir! Men regner med 12-14 oktober ish.

Etter oul hvis kjønnet er avslørt, blir det litt shopping på Kappahl!

Endret av Skyblue
Skrevet

Så spennende med oul! Kappahl har 3 for 2 for medlemmer av kundeklubben denne uka ;)

Skrevet

Så spennende med oul! Kappahl har 3 for 2 for medlemmer av kundeklubben denne uka ;)

Ja jeg å fikk melding om det :D passa bra!

Skrevet (endret)

Uuuuh, spennende med oul!! Du må snappe meg ul bildet i morgen :nigo:

Endret av Saraby
  • Liker 1
Skrevet

Uuuuh, spennende med oul!! Du må snappe meg ul bildet i morgen :nigo:

Will do!

Skrevet

Jeg tipper gutt, lykke til på OUL! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...