Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

Vettu, det går helt fint å se 80tallet på vekta også. Det går jo bort igjen! ;)

Det er jo bare bra å spise sunt og være i aktivitet, for all del. Både for deg og lille. Men har du lyst på ostesmørbrød så må du jo ikke la være å spise det bare på grunn av at du kaaaaanskje bikker 80 kg? Hadde det vært en halvkilo sjokolade om dagen så skjønner jeg det, men ostesmørbrød liksom... Det er jo langt fra det verste man kan spise!

Vi hadde akkurat samme utgangspunkt jeg og du, og jeg sitter pent på 78 kg nå. Gikk opp en del i midten, men nå på slutten har jeg gått ned. Husker sist, da gikk jeg forbi mannen på vekta. Det var ikke så gøy, men det varte bare noen uker jo :)

 

78 kg hadde vært fint på slutten ja! Mannen veier 80 kg ca. så ikke lenge til før jeg veier like mye som han  :icon_lol:

 

Mente ikke at ostesmørbrød var så usunt, men jeg spiser så sykt mye brød om dagen! Spiser to brødskriver til frokost, så to til lunsj og så gjerne to til før eller etter middag. Og så i helgene koser jeg meg gjerne med en hel sjokoladeplate, is og litt smågodt...  :rodme: men nå får det trappes godt ned på godis i helgene og bytte ut noen brødskiver med salat eller knekkebrød innimellom. 

 

Vet det forsvinner igjen (ihvertfall en del av det) etter fødsel, men likevel litt skummelt å gå opp så mye :P Vil liksom ikke ligne en hval på slutten heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes gravide hvaler er pent å se på! Kanskje jeg bare er veldig fascinert over at folk blir gravide? :P

Og jeg har selv sluttet å bekymre meg for vekta. Det kommer til å gå av uansett :) blir masse trilleturer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 78 kilo på slutten :P Vanligvis ligger jeg på ca. 62-63kg. En hval følte jeg meg, men kiloene forsvant fort heldigvis :)

 

Jeg lo litt av denne:

Babycall med vibrasjon og kamera (livsviktig med vibrasjon fordi jeg ikke hører en shit på natta)

 
Du kommer til å bli overrasket hvor godt kroppen og hodet ditt vil følge med på babylyder. Du kommer sikkert til å skvette opp som bare det av et lite knyst :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man føler seg helt hval uansett hvor mye eller lite man går opp... Føler meg minst like mye hval nå, og jeg er fem kg lettere enn samme dag som jeg fikk sist gang.

Fiiine hvaler er vi jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 24 kg første gang og 19 kg denne gangen. Har vel ca 500 g igjen til startvekt nå, og J er bare straks tre mnd. ;) fint med sunt kosthold og aktivitet, men husk å kos deg også da. :)

Jeg spiste en del for mye på slutten da. Ble jo så inaktiv, så kjedespiste en del. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 78 kilo på slutten :P Vanligvis ligger jeg på ca. 62-63kg. En hval følte jeg meg, men kiloene forsvant fort heldigvis :)

Jeg lo litt av denne:

Babycall med vibrasjon og kamera (livsviktig med vibrasjon fordi jeg ikke hører en shit på natta)

Du kommer til å bli overrasket hvor godt kroppen og hodet ditt vil følge med på babylyder. Du kommer sikkert til å skvette opp som bare det av et lite knyst :ler:

Men det med babycall er kanskje siden hun har redusert hørsel? Det var det jeg tenkte :) Man er veldig på tå hev med en nyfødt, ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det med babycall er kanskje siden hun har redusert hørsel? Det var det jeg tenkte :) Man er veldig på tå hev med en nyfødt, ja!

Av, visste jeg ikke! Da er det sikkert knall med vibrasjon ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg veide 78 kilo på slutten :P Vanligvis ligger jeg på ca. 62-63kg. En hval følte jeg meg, men kiloene forsvant fort heldigvis :)

 

Jeg lo litt av denne:

Babycall med vibrasjon og kamera (livsviktig med vibrasjon fordi jeg ikke hører en shit på natta)

 
Du kommer til å bli overrasket hvor godt kroppen og hodet ditt vil følge med på babylyder. Du kommer sikkert til å skvette opp som bare det av et lite knyst :ler:

 

 

Hallooo, jeg hører ikke noe på natta, sånn seriøst da :P Jeg bruker høreapparat, og før jeg legger meg tar jeg den av, og da er jeg 100% døv. Såååååeh ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 24 kg første gang og 19 kg denne gangen. Har vel ca 500 g igjen til startvekt nå, og J er bare straks tre mnd. ;) fint med sunt kosthold og aktivitet, men husk å kos deg også da. :)

Jeg spiste en del for mye på slutten da. Ble jo så inaktiv, så kjedespiste en del. :P

 

Vi er ganske like på trening og det der. Leser i dagboka di og kjenner meg igjen i tankene dine om trening og det å gå ned i vekt og sånt. Så håper jeg er like flink som deg og at jeg også er tilbake på startvekt ganske kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske like på trening og det der. Leser i dagboka di og kjenner meg igjen i tankene dine om trening og det å gå ned i vekt og sånt. Så håper jeg er like flink som deg og at jeg også er tilbake på startvekt ganske kjapt :)

Når man er vant til trening og sånt fra før, så går det i grunn ganske greit å komme i gang igjen. :) Så det går nok bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er vant til trening og sånt fra før, så går det i grunn ganske greit å komme i gang igjen. :) Så det går nok bra skal du se.

 

Alltid vært glad å trene regelmessig, så har gjort det siden ungdomskolen. Så vet jo hva jeg går tilbake til og jeg kan nesten ikke vente! Savner den følelsen etter en hard treningsøkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo, jeg hører ikke noe på natta, sånn seriøst da :P Jeg bruker høreapparat, og før jeg legger meg tar jeg den av, og da er jeg 100% døv. Såååååeh ja.

Hehe sorry! Husket det etter jeg postet :) tenkte kanskje du var en som sov tungt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sorry! Husket det etter jeg postet :) tenkte kanskje du var en som sov tungt :P

 

Men det hender nok jeg ikke tørr å ta av apparatet de første nettene :P Hysterisk førstegangsmamma som må bli kjent med babyen og jah.. må jo også sjekke om jeg faktisk merker vibrasjonen på babycallen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg turte såvidt å sove de første dagene i tilfelle jeg ikke skulle høre noe :ler: og så når hun ikke ville sove alene mer turte jeg hvertfall ikke å sove for jeg var overbevist om at jeg skulle drepe henne på et eller annet vis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte såvidt å sove de første dagene i tilfelle jeg ikke skulle høre noe :ler: og så når hun ikke ville sove alene mer turte jeg hvertfall ikke å sove for jeg var overbevist om at jeg skulle drepe henne på et eller annet vis :fnise:

Skjer nok med meg å :P jeg klarte knapt å sove de første nettene med yngstehunden når hun var valp xD måtte passe på at hun ikke tisset inne og at hun sov godt osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang klarte jeg å fange opp sparkene til lille ghandi på kamera. Eller, kanskje for første gang sparket hun hardt nok til at det synes utenpå! Og såååå utrolig stas! Så da fikk jeg delt det med mamma, pappa, søsknene mine og de nærmeste vennene. Haha! Og så har jeg selvsagt lagret videoen også og har sett på den hundre ganger nå. Ååh in love assa! Det er så gøy!

Ni dager til jeg skal på ny ultralyd og bekrefte kjønnet sikkert. Håper ghandi ikke har yoga timen sin igjen haha.. Men har på følelsen av at jeg ikke vil få et sikkert svar før etter fødselen :P typisk min flaks det vettu. Jaja, så lenge ghandi sparker og har det fint her inne bør jeg vel bare være fornøyd! Og deet er jeg så klart, bare veldig nysgjerrig av meg rett og slett :P var så close ved kjøpe "prinsessa vår" skilt her om dagen, men hallo.. Tenk hvis det skulle være en gutt plutselig da. Såå.. Nei, får holde meg unna shopping litt til.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det ikke lenge til UL! Spennende 😊 hvilken uke er du i nå? Jeg er selv i uke 39, så går bare å venter😜 jeg kjøpte forøvrig jenteklær i første trimester. OUL viste at det var jente, så klærne får vi brukt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til UL! Spennende hvilken uke er du i nå? Jeg er selv i uke 39, så går bare å venter jeg kjøpte forøvrig jenteklær i første trimester. OUL viste at det var jente, så klærne får vi brukt

 

Nei, nå nærmer det seg! I tillegg til å se etter kjønn, så vil jeg også se hvor stor lille har blitt! :) Er 22+2 i dag.

 

Jah, føder vel når som helst du nå!  :fnise: Lykke til da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har diafragma eller hva det heter. Sliter med å få krampeaktig følelse i høyre ribbein når jeg sitter. Føltes som jeg ikke får strekket meg helt ut på en måte.. gjør veldig vondt. Merker det bare når jeg sitter heldigvis, så er glad jeg kan gå og ligge uten problemer, ellers hadde jeg daua :P

 

I dag er jeg plutselig så trøtt. Litt sånn i dvalemodus hele dagen... duppet litt av i sola i stad, og på en time fikk jeg litt farge! Wuhu! Duppet også litt av på sofaen, og jeg orker ikke å ordne meg for å dra til butikken og kjøpe middag. + lim til materialplansjen som jeg holder på med nå. Så har ikke blitt så mye studier i dag heller, men får ta det igjen neste uke. I morra tar jeg med meg hundene til foreldrene mine i Våler. Skal bli over der til søndag og så drar jeg tilbake hit igjen med minstehunden mens eldste skal være der hos dem i en uke. 

 

Flere som har fått med seg at sesong 3 av orange is the new black er ute på netflix nå?  :kul: Mannen og jeg skal se det sammen neste uke. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diafragma er bare et annet ord for "mellomgulvet", så det har vi alle :P Usikker på hva du mener ut fra beskrivelsen din.

Vi holder på med "the American" nå, men skal se OITNB etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...