Gå til innhold

Skyblue og lille E <3


Skyblue

Anbefalte innlegg

1 dag igjen til OUL. Regner med at du får litt smått krusninger i magen :)

Og hjertelyd er så fint å høre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippeliste kjønn:

:babygutt:

Meg selv

Frøkenanonym

J86

Trampe

Saltsild

juliane

Blomst12

Dyregod

Lillemeg90

Teriyaki

malicious

:babyjente:

Saraby

Shoppedilla

Nautika

miore

Askmeagain89

missdior

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen timer igjen! Har time Kl 14 på riksen. Håper alt fortsatt er bra og så er jeg veldig spent på om vi får vite kjønnet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på OUL i dag?

Glem det ;)

Masse lykke til i morgen :)

Endret av Askmeagain89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigert siden jeg fant ut at jeg er surrehueeeee

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigert siden jeg fant ut at jeg er surrehueeeee

Ikke bare du som er litt surrehue serru! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bare du som er litt surrehue serru! :P

Nå skulle jeg til å kommentere på at du nettopp svarte på ditt eget innlegg, men så var det saraby sitt. Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg til å kommentere på at du nettopp svarte på ditt eget innlegg, men så var det saraby sitt. Hahaha

:skratte: herreguud :laugh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! Hadde vi hatt samme sykehus hadde vi møttes i døra tenker jeg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! Ikke kjent spark siden uke 16 men lyttet til hjertet for to dager siden så vet jo at lille er der. Men er av en eller annen grunn nervøs selv om jeg var på ul i uke 14 og alt så bra ut den gangen. Håper lille har vokst siden og at alt fortsatt ser supert ut. Hadde mareritt i natt om at en fremmed dame fortalte meg at jeg ikke burde ta ul i uke 17 for det var da hun mistet sin. Det kom liksom en sommerfugl ut av kjellern hennes og det var et symbol på at babyen ikke levde lengre. Wtf. Ekkelt.

Men jeg er ikke så bekymret da, bare litt smånervøs. Men alt er nok bra! ☺ blir å offisieltgjøre det på Facebook senere i dag også. :P håper å kunne si hvilket kjønn vi venter, da alle spør og maser hele tida. Lei, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til på UL i dag :hoppe: Er det OUL du skal på, eller "bare" UL?

Bare Ul i dag ja :) skal på riksen, fordi jeg har et syndrom som er 50% arvelig. Syndromet inneholder store sjanser for nedsatt hørsel og litt sjeldnere tilfeller som ryggmargsbrokk, hull i hjertet etc. Så de skal sjekke at alt fortsatt er tipptopp. Hørsel får man ikke sjekket da, men det andre. Er jo litt som OUL bortsett ifra at de ikke fastsetter termin. OUL er om 6 dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :) drar snart! Kommer selvsagt med oppdatering rett etter ul :D håper å kunne dele både gode nyheter og kjønn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...