Skyblue Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #401 Del Skrevet 4. desember 2014 Typisk tenker du hadde bygget opp lit forventninger til denne timen! Men mandag da! Hehe ja var litt surt når jeg endelig skulle inn og så sier dama i resepsjonen at jeg hadde time halv ni men ikke møtte opp. Pokker! Tenkte jeg. Nå må jeg vente enda mer! Men jeg overlever nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 5. desember 2014 #402 Del Skrevet 5. desember 2014 Åh, her har jeg ikke vært på lenge ser jeg... Det er skikkelig urettferdig at noen skal slite sånn med å få den til å sitte! Håper du får fine prøver hos legen, og bare rett og slett har vært uheldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #403 Del Skrevet 5. desember 2014 Skulle ta eltest i går og i dag men glemmer det hele tiden! Ikke at det er så krise nå, for har størst sannsynlig ikke el enda, men who knows liksom.. i morra!!! Fertilitets uka starter på mandag ifølge mensapp. Snuttepi: ganske uheldig er jeg ja. Men vettu.. jeg håper egentlig det er noe.. altså jeg håper jeg får beskjed om at ja her er det litt tynne slimhinner så du skal få med deg en resept, en slags progesteron tilskudd. For da føltes det som jeg har fått svar på hvorfor jeg har hatt to sa på rad. Men selvfølgelig håper jeg jo alt er bra vil heller at noe feiler meg enn mannen.. Vi skal bare fortsette å prøve.. men tenk hvis den sitter igjen med en gang? Hvor lenge vil den sitte denne gangen da liksom. Tenker jeg for mye på det blir jeg sprø! Derfor har jeg ikke tenkt noe særlig på dette de siste dagene. Så da blir det fort lange innlegg her Eksen min fra ungdomsskolen ble pappa i dag! Veldig glad på hans vegne! Men samt kom den sterke følelsen av å ville ha en selv å.. åh! Snart min tur eller?? Best for 2015 at det blir MITT år Så også nettopp en fin film "de urørlige" anbefales! se også Fury! Selv om du/dere ikke er fan av krigsfilm så tror jeg du/dere vil like denne! litt filmanbefalinger i dagboka må man jo også ha litt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 5. desember 2014 #404 Del Skrevet 5. desember 2014 Ja, jeg skjønner jo at det hadde vært ok med en sånn beskjed. Jeg ser den. Noe enkelt er galt, ta ei pille eller fem og så er det fikset, liksom. Har ei venninne som prøvde lenge, og fikk en pergokur, og vips så satt den. Uansett så håper og tror jeg at 2015 er året for stor mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #405 Del Skrevet 5. desember 2014 Ja, jeg skjønner jo at det hadde vært ok med en sånn beskjed. Jeg ser den. Noe enkelt er galt, ta ei pille eller fem og så er det fikset, liksom. Har ei venninne som prøvde lenge, og fikk en pergokur, og vips så satt den. Uansett så håper og tror jeg at 2015 er året for stor mage Det må jo bare sitte en eller annen gang i 2015. Har jo allerede rukket å være gravid to ganger på fem mnd. Så fruktbar er jeg jo.. og det er jo en god ting! Neste tingen er bare det at det ikke holder med å bare gjøre meg gravid for noen dager.. Hva er poenget t med det da liksom jeg vil bli gravid fordi jeg vil ha baby ikke bare fordi jeg vil bli gravid en liten stund håper kroppen min kan skjønne det snart.. skal høre m legen på mandag om hun syns mannen også burde sjekke seg eller om det ikke er nødvendig.. enda. at han klarer å befrukte meg to ganger på tre mnd kan vel ikke bety noe annet enn at sædcellene hans er ok og sånt? Dårlige svømmere klarer vel ikke den oppgaven...? Tenker jeg da tenk hvis vi faktisk bare har vært så ekstremt uheldige og at den neste sitter? *klø seg i hodet* Håper legen eller gynekologen kan svare meg på om jeg skal ta wild yam denne gangen. Om det kan være til noe hjelp.. Hvis alt skulle vise seg å være bra her inne. Det skader vel ikke mannen har ihvertfall begynt å ta sink nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #406 Del Skrevet 6. desember 2014 Merker eltiden nærmer seg og da blir jeg automatisk mer litt gira igjen. Glemte nesten å ta eltest i dag også, men rakk å vente i tre timer m å gå på do. Ganske sterk eltest i dag, så nå må jeg bare ta hver dag framover. Utifra dagens test kan den ikke bli sterkere i morra uten å bli positiv, så er spent på testen i morra! Tok også en g test og ingenpingeling! Deilig tenkte kanskje skyggestreken ville sitte igjen lenge denne gangen også. Så håper det faktisk er borte nå! Venter egentlig bare på at det skal bli mandag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #407 Del Skrevet 6. desember 2014 Ludospilling hey hey hey!! :D dette går veien denne gangen SKAL spira di sitte kul på magen 2015, oh yes! jeg hadde også kjempepositiv test i dag, så hadde vi visst ganske like sykluser allikevel hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #408 Del Skrevet 6. desember 2014 Ludospilling hey hey hey!! :D dette går veien denne gangen SKAL spira di sitte kul på magen 2015, oh yes! jeg hadde også kjempepositiv test i dag, så hadde vi visst ganske like sykluser allikevel hehe. Er vi i omtrent samme løp igjen?? Hehe moro den var ikke positiv da, men det var såvidt! Ble litt ludo i stad såklart må begynne å bruke preseed igjen også. Får ta det fra og med i morra. Jeg sverger til preseed nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 6. desember 2014 #409 Del Skrevet 6. desember 2014 Anbefaler grapefruktjuice også. Det drakk ivertfall jeg massevis av i sist PP, og jammen satt den! Begynte til og med å like denne juicen etter hvert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #410 Del Skrevet 7. desember 2014 Anbefaler grapefruktjuice også. Det drakk ivertfall jeg massevis av i sist PP, og jammen satt den! Begynte til og med å like denne juicen etter hvert også! Det drakk jeg også i forrige pp var helt pyton første gang jeg smakte det men nå liker jeg også det må få kjøpt på mandag! Gratulerer btw hvis jeg ikke har sagt det alt? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 7. desember 2014 #411 Del Skrevet 7. desember 2014 Hihi, merkelig det der! Men det er nok en slik sak som man må venne seg til, var ikke godt med vin første gangen heller.. :-) Tusen takk for gratulasjon, håper det går veien denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 7. desember 2014 #412 Del Skrevet 7. desember 2014 Grapefruktjuice og preseed, allright! Dere er ekspertene Jeg er på cd19 da, vet ikke hva du er men EL ca på samme tid da Ha en riktig god helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. desember 2014 #413 Del Skrevet 7. desember 2014 Sater på EL i løpet av helga da! Ville jo vært en hyggelig julegave å få positiv test på julaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #414 Del Skrevet 7. desember 2014 Hihi, merkelig det der! Men det er nok en slik sak som man må venne seg til, var ikke godt med vin første gangen heller.. :-) Tusen takk for gratulasjon, håper det går veien denne gangen! Det går nok denne gangen for deg sjansen er stor for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #415 Del Skrevet 7. desember 2014 Grapefruktjuice og preseed, allright! Dere er ekspertene Jeg er på cd19 da, vet ikke hva du er men EL ca på samme tid da Ha en riktig god helg da Cd12 her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #416 Del Skrevet 7. desember 2014 Testet igjen i dag i seks tiden og den var litt svakere så tenkte med en gang at el ikke er her enda. Men så oppdaget jeg veldig strekkbart slim på papiret nå i stad! Den var veldig synlig hvit og veldig strekkbart. . Ehe! Så jeg tok ingen sjanser, sprøyta inn preseed og fikk mannen med på en runde ludo! Just in case el er her nå! Får fortsette å teste i noen dager til da, bare sånn for å være sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #417 Del Skrevet 8. desember 2014 Da var legetimen endelig overstått. Fikk resept på Crinone og skal ta blodprøver neste tirsdag, da er jeg på cd21, for å sjekke progesteron nivå. Fikk også henvisning til gynekolog så får brev i posten om noen dager for time. fastlegen ville sjekke meg nå også så det ble en kort gyn sjekk i dag også. Var noe med at hun bare ville sjekke om det ikke var noen klumper og sånt i livmora? Eller noe. Uansett alt så fint ut der. Hun mente også at jeg ikke skal ta Crinone før neste syklus, skulle helst ha en mens først. Så da kan jeg enten prøve videre nå uten Crinone eller ikke prøve igjen før neste mens. Snakket litt m mannen om det og han mener vi bør vente til neste mens. Det er jo bare noen uker til.. så tenker det kanskje er like greit. Så kan jeg kose meg i jula uten prøving og sånt. Og drikke alkohol på julaften og nyttårsaften! Fastlegen mente også at det ikke gjør noe å ta Crinone selv om man ikke har progesteron mangel. Det skader jo ikke, så får bare ta det uansett tenker jeg. Hun hadde visst gjort det selv og da satt den. Føltes veldig godt at legen tok meg på alvor og at hun sender med resept og ordner gyn time osv. Hun var også nøye med å gi meg en dame som var litt "på" og ikke en tilbaketrukken gynekolog. Så da ble det en i en annen kommune, men da må det vel være verdt det! fin start på uka! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. desember 2014 #418 Del Skrevet 8. desember 2014 Høres supert ut! Så glad jeg ble på dine vegne nå altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. desember 2014 #419 Del Skrevet 8. desember 2014 Så bra!! da blir det baby snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. desember 2014 #420 Del Skrevet 8. desember 2014 Så bra du ble tatt såpass på alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå