malicious Skrevet 28. september 2015 #2021 Skrevet 28. september 2015 Dette blir gøy - ikke lenge igjen!
blomst12 Skrevet 28. september 2015 #2022 Skrevet 28. september 2015 Så spennende kanskje noe er igang! Jeg hadde maserier i noen døgn før det satte igang! Lykke til :)
Skyblue Skrevet 29. september 2015 Forfatter #2023 Skrevet 29. september 2015 Hadde vært noe å føde til helga eller neste uke! hehe.. Men ender vel opp med å gå med maserier helt til termin og kanskje lenger -.- Sov ganske dårlig i natt. Masse murringer og små tak som forstyrret søvnen min i tillegg til forkjølelsen. Og så gjør det så vondt i ligge på ryggen så må snu meg fra side til side hele tida ellers får jeg vondt hvis jeg ligger for lenge på en side. Og bare det å snu seg er ikke lett altså. Endte opp med å legge meg ned på sofaen for å kunne snu meg så mye jeg ville og puste og pese uten å vekke mannen.. Skal bli godt å få ut ungen og få kroppen tilbake igjen! :D
Skyblue Skrevet 29. september 2015 Forfatter #2024 Skrevet 29. september 2015 Men utenom det er jeg faktisk fortsatt ganske sprek da! Fikk med mannen ut på litt turgåing i dag. Gikk opp en lang bakke som varte ca 20 min så var vi på toppen av et klatrefjell. Så gikk vi og spiste en baguett hver fra subway! Veldig koselig. Møtte også tilfeldig på en jente jeg kjenner fra termingruppa på Facebook. Hun fødte for noen dager siden bare. Fikk titte litt på nyfødt baby! Ååh såå liten da! Helt nydelig! Hadde helt glemt hvor små nyfødte babyer faktisk er..
Mus-Katt Skrevet 29. september 2015 #2025 Skrevet 29. september 2015 Så spennende da! Hadde maserier i uke 36-37 første gang men fødteikke før ved 41+0 så det kan være irriterende hvis man har fått høye forhåpninger. Bra du er så sprek! Tror ikke jeg bevegde meg enn et par hundre meter per dag de siste ukene Venter på at min svigerinne skal føde også, hun er 38+4. Åååh jeg vil også føde igjen!
Skyblue Skrevet 30. september 2015 Forfatter #2027 Skrevet 30. september 2015 (endret) Tippeliste fødsel: 14. Oktober: menstermin 17. Oktober: ultermin 6.oktober: malicious 10.oktober: meg sjøl 14.oktober: Askmeagain89 16.oktober: saltsild, Shoppedilla, saraby 17.oktober: miore 18.oktober: Nautika 19.oktober: Shiningstar, teriyaki 20.oktober: Blomst12, Frøkenanonym 21.oktober: Beccy87 22.oktober: juliane 23.oktober: j86 Endret 30. september 2015 av Skyblue
j86 Skrevet 30. september 2015 #2028 Skrevet 30. september 2015 Jeg vil også være med på tippingen!! Er kjiping og sier 23, men håper at det blir før såklart!
Skyblue Skrevet 30. september 2015 Forfatter #2029 Skrevet 30. september 2015 Jeg vil også være med på tippingen!! Er kjiping og sier 23, men håper at det blir før såklart! Buuu! Hehe...
Skyblue Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #2030 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Permisjonen startet den 28.09, men jeg merker ikke no forskjell uansett da Har jo vært hjemmeværende student siden desember 2014. Men likevel litt gøy å tenke på at jeg har mammapermisjon nå Ellers er vi endelig inne i den mest spennende måneden i 2015 for min del! 1. oktober i dag, 13 dager igjen til menstermin og 16 dager til ultermin. Wæææh! Håper malicious stikker unna med tippingen, for jeg føder mer enn gjerne til helga eller neste uke Men dessverre har maseriene gitt seg litt... blææh! Endret 1. oktober 2015 av Skyblue
Beccy87 Skrevet 1. oktober 2015 #2031 Skrevet 1. oktober 2015 Spenningen stiger nå! Er alt pakket og klart?
malicious Skrevet 1. oktober 2015 #2032 Skrevet 1. oktober 2015 Hoho! Jeg håper også! Dette blir så spennende! Du har så mye fint i møte!
Skyblue Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #2033 Skrevet 1. oktober 2015 Spenningen stiger nå! Er alt pakket og klart? Alt er pakket og klart Hoho! Jeg håper også! Dette blir så spennende! Du har så mye fint i møte! Det tror jeg på! Er sååå utålmodig allerede
Skyblue Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #2034 Skrevet 1. oktober 2015 Vært på kino i dag. Vi tok det spontant... Sånt kan vi snart ikke gjøre lengre! Ble filmen Everest. Bra film da! veldig spennende. Og grinefilm heh.. Både mannen og jeg satt med tårer i øynene noen ganger. Og når vi kom hjem så tvang jeg med mannen på en runde humping xD selv om det trengs minst 1 dl sperm for at det skal ha litt virkning på livmora så skader det uans ikke å ta en runde og håpe noe skjer likevel! Hehe.. Har litt små sammentrekninger under magen nå. Sånn mageknipe følelse som kommer og går. Så kanskje det hjalp litt likevel! Spiste også litt sterk taco.
Trampe Skrevet 1. oktober 2015 #2035 Skrevet 1. oktober 2015 1 dl???? Er ikke det sånn elefantporsjon....??? 2
Skyblue Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #2037 Skrevet 2. oktober 2015 Haha var det jeg leste ihvertfall eller tre på rad ja. Men det er altså 1 dl sperm som trengs for å ha samme virkning som en modningspille. Rett meg om jeg er helt på jorde xD Er forresten så lei dårlig søvn. Våkner hundre ganger, tisser hundre ganger, har vondt her og der, finner aldri en god liggestiling... Blæ
blomst12 Skrevet 2. oktober 2015 #2038 Skrevet 2. oktober 2015 Haha var det jeg leste ihvertfall eller tre på rad ja. Men det er altså 1 dl sperm som trengs for å ha samme virkning som en modningspille. Rett meg om jeg er helt på jorde xD Er forresten så lei dårlig søvn. Våkner hundre ganger, tisser hundre ganger, har vondt her og der, finner aldri en god liggestiling... Blæ Kjenner til det siste der!! Kan vri meg ørten ganger i senga. Og stakkars samboer hvis han kommer borti meg, da dytter jeg han vekk i sinne. Haha
Skyblue Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #2039 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Skulle bare skifte truse og plutselig rant det litt nedover lårene. Fortet meg på do for å tørke meg så ser jeg slimproppen på papiret. Ikke rent noe mer etter det så var vel ikke vannet likevel. Men dette er den tredje slimproppen som har gått nå! de er like store alle sammen heh. Lurer på hvor mange ganger eller hvor mye slimpropp som skal ut jeg. Denne var også blank og litt hvit/gråaktig. Ikke no særlig blod å se eller noe. EDIT: nå kommer kynnerne ofte, til og med når jeg også sitter rolig. Det har jeg ikke hatt før Men det gjør ikke vondt da, magen bare buler ut og blir veldig hard på toppen (over navelen) og det føltes stramt. Endret 3. oktober 2015 av Skyblue
Beccy87 Skrevet 3. oktober 2015 #2040 Skrevet 3. oktober 2015 Spennende! Kanskje skjer det noe i kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå