Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

:popcorn:

Dette blir gøy - ikke lenge igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :) kanskje noe er igang! Jeg hadde maserier i noen døgn før det satte igang! Lykke til :):)

Skrevet

Hadde vært noe å føde til helga eller neste uke! :) hehe.. Men ender vel opp med å gå med maserier helt til termin og kanskje lenger -.-

Sov ganske dårlig i natt. Masse murringer og små tak som forstyrret søvnen min i tillegg til forkjølelsen. Og så gjør det så vondt i ligge på ryggen så må snu meg fra side til side hele tida ellers får jeg vondt hvis jeg ligger for lenge på en side. Og bare det å snu seg er ikke lett altså. Endte opp med å legge meg ned på sofaen for å kunne snu meg så mye jeg ville og puste og pese uten å vekke mannen..

Skal bli godt å få ut ungen og få kroppen tilbake igjen! :D

Skrevet

Men utenom det er jeg faktisk fortsatt ganske sprek da! Fikk med mannen ut på litt turgåing i dag. Gikk opp en lang bakke som varte ca 20 min så var vi på toppen av et klatrefjell. Så gikk vi og spiste en baguett hver fra subway! Veldig koselig. Møtte også tilfeldig på en jente jeg kjenner fra termingruppa på Facebook. Hun fødte for noen dager siden bare. Fikk titte litt på nyfødt baby! Ååh såå liten da! Helt nydelig! Hadde helt glemt hvor små nyfødte babyer faktisk er..

Skrevet

Så spennende da! Hadde maserier i uke 36-37 første gang men fødteikke før ved 41+0 så det kan være irriterende hvis man har fått høye forhåpninger.

Bra du er så sprek! Tror ikke jeg bevegde meg enn et par hundre meter per dag de siste ukene :)

Venter på at min svigerinne skal føde også, hun er 38+4. Åååh jeg vil også føde igjen!

Skrevet (endret)

Tippeliste fødsel:

14. Oktober: menstermin

17. Oktober: ultermin

6.oktober: malicious

10.oktober: meg sjøl

14.oktober: Askmeagain89

16.oktober: saltsild, Shoppedilla, saraby

17.oktober: miore

18.oktober: Nautika

19.oktober: Shiningstar, teriyaki

20.oktober: Blomst12, Frøkenanonym

21.oktober: Beccy87

22.oktober: juliane

23.oktober: j86

Endret av Skyblue
Skrevet

Jeg vil også være med på tippingen!! Er kjiping og sier 23, men håper at det blir før såklart!

Skrevet

Jeg vil også være med på tippingen!! Er kjiping og sier 23, men håper at det blir før såklart!

Buuu! Hehe...

Skrevet (endret)

Permisjonen startet den 28.09, men jeg merker ikke no forskjell uansett da :P Har jo vært hjemmeværende student siden desember 2014. Men likevel litt gøy å tenke på at jeg har mammapermisjon nå  :fnise:  :rodmer:

Ellers er vi endelig inne i den mest spennende måneden i 2015 for min del! 1. oktober i dag, 13 dager igjen til menstermin og 16 dager til ultermin. Wæææh! Håper malicious stikker unna med tippingen, for jeg føder mer enn gjerne til helga eller neste uke  :opplyser:

Men dessverre har maseriene gitt seg litt... blææh!  :glare:

Endret av Skyblue
Skrevet

Spenningen stiger nå!

Er alt pakket og klart? :)

Skrevet

Hoho! Jeg håper også! Dette blir så spennende! Du har så mye fint i møte! :)

Skrevet

Spenningen stiger nå!

Er alt pakket og klart? :)

Alt er pakket og klart ;) 

Hoho! Jeg håper også! Dette blir så spennende! Du har så mye fint i møte! :)

Det tror jeg på! Er sååå utålmodig allerede  :trist:  :fnise:

Skrevet

Vært på kino i dag. Vi tok det spontant... Sånt kan vi snart ikke gjøre lengre! Ble filmen Everest. Bra film da! :) veldig spennende. Og grinefilm heh.. Både mannen og jeg satt med tårer i øynene noen ganger.

Og når vi kom hjem så tvang jeg med mannen på en runde humping xD selv om det trengs minst 1 dl sperm for at det skal ha litt virkning på livmora så skader det uans ikke å ta en runde og håpe noe skjer likevel! Hehe.. Har litt små sammentrekninger under magen nå. Sånn mageknipe følelse som kommer og går. Så kanskje det hjalp litt likevel! Spiste også litt sterk taco. :P

Skrevet

1 dl???? Er ikke det sånn elefantporsjon....???

• Liker 2
Skrevet

Haha var det jeg leste ihvertfall :P eller tre på rad ja. Men det er altså 1 dl sperm som trengs for å ha samme virkning som en modningspille. Rett meg om jeg er helt på jorde xD

Er forresten så lei dårlig søvn. Våkner hundre ganger, tisser hundre ganger, har vondt her og der, finner aldri en god liggestiling... Blæ

Skrevet

Haha var det jeg leste ihvertfall :P eller tre på rad ja. Men det er altså 1 dl sperm som trengs for å ha samme virkning som en modningspille. Rett meg om jeg er helt på jorde xD

Er forresten så lei dårlig søvn. Våkner hundre ganger, tisser hundre ganger, har vondt her og der, finner aldri en god liggestiling... Blæ

Kjenner til det siste der!! Kan vri meg ørten ganger i senga. Og stakkars samboer hvis han kommer borti meg, da dytter jeg han vekk i sinne. Haha

Skrevet (endret)

Skulle bare skifte truse og plutselig rant det litt nedover lårene. Fortet meg på do for å tørke meg så ser jeg slimproppen på papiret. Ikke rent noe mer etter det så var vel ikke vannet likevel. Men dette er den tredje slimproppen som har gått nå! :P de er like store alle sammen heh. Lurer på hvor mange ganger eller hvor mye slimpropp som skal ut jeg. Denne var også blank og litt hvit/gråaktig. Ikke no særlig blod å se eller noe.

EDIT: nå kommer kynnerne ofte, til og med når jeg også sitter rolig. Det har jeg ikke hatt før  :sjokkert: Men det gjør ikke vondt da, magen bare buler ut og blir veldig hard på toppen (over navelen) og det føltes stramt. 

Endret av Skyblue
Skrevet

Spennende! 

Kanskje skjer det noe i kveld?  :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...