Gå til innhold

må jeg ha voksipose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Du må ikke ha en voksipose, men du må sørge for at barnet holder seg varmt ute i vogna.

Vi var veldig fornøyde med voksiposene vi hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da må man ha to poser. Min 2-3 åring passet ikke i lammeskinnsposen.

Anonymous poster hash: eac00...480

Min 1,5 åring passer den fint :) Og kan fint bruke den lenger. Den er jo like lang som Voksi, da uten forlengelsen. Forlengelsen er jo bare på 30 cm. Men nå bruker min nesten ikke vogn lenger og barn over 2-3 år skal jo ikke bruke vogn særlig mye heller.

Min erfaring da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn lå i ulveskinnspose arvet ned gjennom mange generasjoner. Hadde en tynn fleecepose inni pga hygiene. Men jeg er redd de blir siste generasjon pga posens tilstand.

Anonymous poster hash: 76e08...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 1,5 åring passer den fint :) Og kan fint bruke den lenger. Den er jo like lang som Voksi, da uten forlengelsen. Forlengelsen er jo bare på 30 cm. Men nå bruker min nesten ikke vogn lenger og barn over 2-3 år skal jo ikke bruke vogn særlig mye heller.

Min erfaring da :)

Min 1,5 åring var 98cm, det er mange som ikke følger vanlig voksekurve. De fleste av mine venner måtte sette på forlenger før barnehagestart.

Anonymous poster hash: eac00...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert litt som man sier lypsyl når man mener leppomade.

Ja, det mener jeg også. Gladplast om plastfolie feks. også. Lypsyl om all lepomade, voksi om alle vognposer. Er da ingenting å bry seg om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...