Gå til innhold

Jeg kjente ikke igjen Renee Zellweger! :O


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har hun ødelagt de pene øynene sine? Etter min mening var hun mye finere før, har alltid likt utseendet hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, nei. Det er vel heller ingen som påstår det. Jeg synes hun ser gammel ut, i forhold til alder. Kanskje rundt 55. Det er ikke en selvfølge at alle holder seg godt, men jeg synes man skal få lov til å si meningen sin her, og jeg synes rett og slett hun ser fryktelig sliten og gammel ut. Pen er hun likevel.

Mente det så klart ikke bokstavelig, satte det litt på spissen for å få frem et poeng. Kvinnelige kjendiser (og kvinner generelt) har et utrolig stort press på seg om å se unge ut, og jeg syns ikke noe om at folk her er med på å forsterke dette presset.

Jeg syns også det er urettferdig at det i mange av artiklene der man sammenligner Renées ansikt "før" og "nå" er brukt bilder som er ti år gamle, og så sier folk at hun PLUTSELIG ser så mye eldre ut. Newsflash - en 45-åring ser eldre ut enn en 35-åring. Bridget Jones: På Randen kom ut for ti år siden, og hun har ikke spilt i noen store filmer siden det, så det er ikke rart at folk syns hun ser eldre ut enn sist de så henne.

Endret av Lemurjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det så klart ikke bokstavelig, satte det litt på spissen for å få frem et poeng. Kvinnelige kjendiser (og kvinner generelt) har et utrolig stort press på seg om å se unge ut, og jeg syns ikke noe om at folk her er med på å forsterke dette presset.

Hvis noen sier hun ser eldre ut, så man få lov til å mene det. Jeg ser virkelig ikke problemet. Hun har ikke spilt inn en film på 4 år men det er ganske uvanlig å endre utseende SÅ mye som det hun har gjort. Hun er ikke til å kjenne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sier hun ser eldre ut, så man få lov til å mene det. Jeg ser virkelig ikke problemet. Hun har ikke spilt inn en film på 4 år men det er ganske uvanlig å endre utseende SÅ mye som det hun har gjort. Hun er ikke til å kjenne igjen.

Så klart skal man få lov til å mene det, men jeg syns det går an å holde sånne kommentarer til seg selv. Ville du sagt til henne hvis du møtte henne, "Hei, jeg syns du ser ti år eldre ut enn du er"? Nope.

Jeg protesterer ikke på at hun ser annerledes ut, det syns jeg også hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun hadde penere øyne før, men jeg har ikke problemer med å kjenne henne igjen. Så stor forskjell synes jeg ikke det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slanket seg? Har ikke hun alltid vært skinnmager raskt etter Bridget Jones-filmene?

Det samme tenkte jeg. Hun hadde vel ikke så mye å slanke bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart skal man få lov til å mene det, men jeg syns det går an å holde sånne kommentarer til seg selv. Ville du sagt til henne hvis du møtte henne, "Hei, jeg syns du ser ti år eldre ut enn du er"? Nope.

Jeg protesterer ikke på at hun ser annerledes ut, det syns jeg også hun gjør.

Selvfølgelig ikke! Men jeg ser ingen grunn til at jeg ikke kan si det her at jeg synes hun ser gammel ut. Det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å operere øyelokkene kan likesågodt ha medisinsk grunn. I min familie får vi nedsunkne øyelokk som skaper hodepine og vansker med synet, så flere har måtte blitt operert.

Akkurat det tenkte jeg og. De har jo alltid vært ganske fremtredende og gitt henne mye av karakteren, så det er ikke umulig at hun rett og slett har måttet rette litt på det.

Slanket seg? Har ikke hun alltid vært skinnmager raskt etter Bridget Jones-filmene?

Jo, hun har alltid vært syltynn og petite den dama der, men alltid hatt litt bollekinn. Finnes jo operasjoner som fjerner det og, ellers så kan det rett og slett være alderen som har tatt vekk noe av "valpefettet".

Kan jo være hun har tatt noe Botox i pannen og. Hadde ikke helt sett for meg henne ta det, men det er jo blitt hverdagslig i den businessen. Men det blir jo bare tåpelige spekulasjoner fra min side. Gamle bilder er dårlige sammenligninger og. Dette er jo ikke helt nytt heller, har vært bilder av henne før. Dama ser lykkelig ut, og har vel og fjernet seg litt fra businissen. Hvis hun er fornøyd, så er jo det det viktigste. Stemmer forresten i for de som sa hun lignet litt på Liv Ullmann.

Edit; Sett nøyere på bildene, og ærlig talt så tror jeg det bare er en øyeoperasjon og alder. Hvis hun har tunge øyelokk, vil hun nok myse mer/løfte pannen og(ref. øyebrynene).

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, hadde det ikke stått navnet hennes ville jeg ikke vist det er henne.

Ikke jeg heller! Hun er jo helt ugjenkjennelig!

Hun var da virkelig mye penere og søtere før, så jeg skjønner ikke hvorfor hun har forandret ansiktet sitt helt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! Hun er jo helt ugjenkjennelig!

Hun var da virkelig mye penere og søtere før, så jeg skjønner ikke hvorfor hun har forandret ansiktet sitt helt...

Ja, hun var jo kjempeSØT før! :Nikke:

Tydelig at hun har fjernet "henget" over øynene i hvert fall, som gjorde henne til den hun var. Nå ser hun ut som alle andre, og er ikke til å kjenne igjen. Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen; Det kan godt være medisinske grunner til at hun har tatt operasjon. Hvis man ser på gamle bilder, så har hun ganske tunge øyenbryn. Derav kommer den berømte mysingen hun er så kjent for. Hun er halvt norsk, noen mener jeg har påstått hun og er av samisk avstamning. Det(operasjonen) har såpass mye å si på utseendet at hun vil se veldig forandret ut. Hvis man ser nøye etter, så er det ikke så mye annet som er forandret.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen; Det kan godt være medisinske grunner til at hun har tatt operasjon. Hvis man ser på gamle bilder, så har hun ganske tunge øyenbryn. Derav kommer den berømte mysingen hun er så kjent for. Hun er halvt norsk, noen mener jeg har påstått hun og er av samisk avstmning. Det(operasjonen) har såpass mye å si på utseendet at hun vil se veldig forandret ut. Hvis man ser nøye etter, så er det ikke så mye annet som er forandret.

Nei, jeg ser faktisk ingen annen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare øyenlokkene ja, de henger jo mere ned med alderen, og hennes var jo tunge fra før av, så det er godt mulig hun var nødt til å gjøre noe med dem for å se ordentlig.

Ellers har hun jo bare blitt litt eldre, sånn som oss alle sammen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igjen; Det kan godt være medisinske grunner til at hun har tatt operasjon. Hvis man ser på gamle bilder, så har hun ganske tunge øyenbryn. Derav kommer den berømte mysingen hun er så kjent for. Hun er halvt norsk, noen mener jeg har påstått hun og er av samisk avstamning. Det(operasjonen) har såpass mye å si på utseendet at hun vil se veldig forandret ut. Hvis man ser nøye etter, så er det ikke så mye annet som er forandret.

Det tror jeg og. Både mamma og bestemor har samiske trekk(samer langt tilbake i familien). De har begge operert etter som det ble vanskelig å se når de begynte å henge mer med alderen. Ingen av dem hadde så stor forskjell som Renee men jeg tror nok det kan ligge bak operasjonen hennes også. Moren hennes er forresten 100% norsk med samisk slekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...