Gå til innhold

Jeg kjente ikke igjen Renee Zellweger! :O


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hæ? Jeg nekter nesten å tro det er henne... veldig flotte begge versjonene, men altså... hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke det var så stor forandring egentlig, hun har jo tydeligvis slanket seg. Og man ser ganske godt at hun legger fort på seg i fjeset, som endrer det veldig mye, pluss at de har sminket henne helt annerledes enn det vi er vant med.

Hun er ikke så ulik seg selv som ung og tynn, syns hun har aldret pent :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun kan ha gjort noe med øyenlokkene. Ellers klarer jeg ikke å se så stor forskjell, selv om hun ser helt annerledes ut (vanskelig å forklare). Det ser kanskje også ut som øyenbrynene er mer naturlige?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun var penere nå enn før. Den damen har aldri vært noe pen i mine øyne, så dette var definitivt til det bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt løftet øyelokket eller lignende operasjon. De smale øynene var jo kjennetegnet hennes, nå ser hun mer ordinært pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hva er det hun har gjort :O Hun var mye penere før! :( Hvorfor må kvinner ødelegge utseendet sitt!

Endret av Hummels
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kritisk

Synes hun var penere nå enn før. Den damen har aldri vært noe pen i mine øyne, så dette var definitivt til det bedre.

så utrolig pent sagt :P Noen altså. Alle mennesker har noe pent ved seg, og Zellewegger er da absolutt en flott dame.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow jeg ser virkelig ikke at dette er samme person og noe må hun ha gjort. Hun ser plutselig så mye eldre ut. Ser ut som hun er 50 eller noe. Synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun var veldig søt før, ja nesten vakker. Nå ser hun operert og helt plain ut, ingenting som stikker seg ut. Triste greier...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri kjent henne igjen. Syns hun ser veldig annerledes ut nå. Før hadde hun små øyne og store kinnben/kinn. Tror ikke det kun er alderen som har gjort at hun ser så annerledes ut.

Men hun er fortsatt pen :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...