Gå til innhold

Jeg kjente ikke igjen Renee Zellweger! :O

Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

så utrolig pent sagt :P Noen altså. Alle mennesker har noe pent ved seg, og Zellewegger er da absolutt en flott dame.

Har da ikke gått inn for at det skulle være pent sagt heller, men en ærlig mening. Aldri likt utseendet hennes, nå derimot så hun ikke like grusom ut. Det at hun alltid gjør noe rart med munnen på bilder, hjelper ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow jeg ser virkelig ikke at dette er samme person og noe må hun ha gjort. Hun ser plutselig så mye eldre ut. Ser ut som hun er 50 eller noe. Synes jeg.

Hun er 45 år. Det er jo ikke så langt unna 50. Men kjendiser skal vel se ut som de er 25 til de runder 60, eller?

Endret av Lemurjenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Har da ikke gått inn for at det skulle være pent sagt heller, men en ærlig mening. Aldri likt utseendet hennes, nå derimot så hun ikke like grusom ut. Det at hun alltid gjør noe rart med munnen på bilder, hjelper ikke akkurat.

Man kan da ikke gå rundt å si at folk skal se grusom ut! Hva slags person er du? Du forstår at det ikke er den rette måten å omtale andre mennesker på enten du liker utseende på de eller ikke? Hvis ikke anbefaler jeg deg å gå på kurs for både folkeskikk og ordforråd. Er det rart det er mobbing sier jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke gå rundt å si at folk skal se grusom ut! Hva slags person er du? Du forstår at det ikke er den rette måten å omtale andre mennesker på enten du liker utseende på de eller ikke? Hvis ikke anbefaler jeg deg å gå på kurs for både folkeskikk og ordforråd. Er det rart det er mobbing sier jeg.

Jeg sier en ærlig mening som alle andre. Bare fordi jeg ikke synes hun er noe pen skal jeg ikke ha en mening? Det støter ikke henne på noen måter akkurat :P Skriver ikke ting jeg ikke hadde kunnet sagt høyt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har helt klart operert øyelokkene sine, og selv om det var gjort fint så syns jeg at hun har mistet særpreget sitt :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med de fleste andre her. Jeg likte faktisk utseendet til Zellweger før, har alltid ment at hun var pen, og særlig øyepartiet hennes var fint før, synes jeg,nettopp fordi det var spesielt, særlig i forhold til hva man ellers ser fra Hollywood. Men det mest skuffende med dette her er jo ikke at hun i mine øyne var en langt penere versjon av seg selv før. Det mest skuffende er at nok et kjent ansikt har polert vekk særpregene sine, og blitt totalt tretten på dusinet, med vilje. :sleeping:

Nok et menneske med en viss gjennomslagskraft som sender signalet om at alle må inn i den samme, blankpolerte, glossy malen, selv om man ser kjempebra ut med særpregene man har, var vel i tillegg både det siste vi trengte å se og det minst orginale hun kunne gjort.

Endret av Geit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 45 år. Det er jo ikke så langt unna 50. Men kjendiser skal vel se ut som de er 25 til de runder 60, eller?

Nei jeg har da ikke sagt at man skal se ut som en 25 åring. Sa bare hun så eldre ut enn det hun er. Er det noe galt i det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg ser så stor forskjell, jeg. Hun har jo blitt noen år eldre siden Bridget Jones, selvfølgelig. Og hun måtte jo gå opp masse i vekt for å spille den filmen, ikke så rart at hun så litt annerledes ut på den tiden.

Hun har sikkert fikset på noe også, men jeg synes "den store forandringen" er litt for hauset opp. Stakkars jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Ok når jeg studerer henne nøye, så ser jeg at det er Renee. Men hun er jo skikkelig forandret. Jeg synes hun var penere før faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har helt klart operert øyelokkene sine, og selv om det var gjort fint så syns jeg at hun har mistet særpreget sitt :vetikke:

Å operere øyelokkene kan likesågodt ha medisinsk grunn. I min familie får vi nedsunkne øyelokk som skaper hodepine og vansker med synet, så flere har måtte blitt operert.

Jeg tror ikke hun har gjort noe annet enn operering av øyelokk, pluss slanket seg. Før smilte hun aldri bredt, det har hun jo gjort på noen bilder nå. Hun har også naturlige øyebryn nå, ikke sminket eller løftet med sminke.

Synes hun var søt før, og pen nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Olivia Benson

Syns hun hadde et pent og spesielt utseende før. Hun er fortsatt pen nå, men mangler det særpreget hun hadde.

Håper ikke det samme skjer med henne som skjedde med Jennifer Grey.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Egentlig ikke, nei. Det er vel heller ingen som påstår det. Jeg synes hun ser gammel ut, i forhold til alder. Kanskje rundt 55. Det er ikke en selvfølge at alle holder seg godt, men jeg synes man skal få lov til å si meningen sin her, og jeg synes rett og slett hun ser fryktelig sliten og gammel ut. Pen er hun likevel.

Endret av alegria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke, nei. Det er vel heller ingen som påstår det. Jeg synes hun ser gammel ut, i forhold til alder. Kanskje rundt 55. Det er ikke en selvfølge at alle holder seg godt, men jeg synes man skal få lov til å si meningen sin her, og jeg synes rett og slett hun ser fryktelig sliten og gammel ut. Pen er hun likevel.

Helt enig.

Hun ser gammel ut synes jeg.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...