Gå til innhold

Ble kasta ut av restaurant pga medbrakt mat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva feiler det noen av dere? Droppe å dra på resturang med spebarn? Herre min gud... det er jo ikke alle spedbarn som griner 2 timer i strekk. Når jeg hadde med mitt spebarn på resturang sov hun under hele middagen og jeg ga hun pupp når hun viste tegn på sult. Blid og fornøyd og ikke noe bry som de rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare i Norge".. Man skal ikke langt utenfor Norges grenser før det både er vanlig og akseptert at unger er med på både restauranter, cafeer og puber. Folk vet at unger er en del av familien og at man skal slippe å isoleres bare fordi man har et barn. Anonymous poster hash: 3f310...abd

Hvis du tenker på land som Frankrike, så er de litt flinkere til å oppdra barna sine, sånn at det faktisk går an å ta dem med på restaurant.

De klarer å mestre grensesetting, noe norske foreldre ikke er spesielt flinke til.

http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Er-det-sant-at-franske-barn-ikke-far-ADHD-7784921.html

Anonymous poster hash: 33455...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er igrunn det samme - poenget er at de diskriminerer. Et slags ønske om et elitesamfunn der bare "de beste" får lov å oppholde seg på restaurantene?

Uutdannede babyer, funksjonshemmede, folk med høy røst eller rødt hår skal ikke få oppholde seg der de ønsker, siden de ikke "passer inn" og er "unormale" sammenlignet med eliten som sitter der med mørkt hår, 10 års utdanning, dress og nipper til en eller annen overpriset og dyr vin. Anonymous poster hash: bc7df...a39

Her aner jeg mindreverdighetskomplekser...

Det er ikke snakk om å være unormal, det handler mer om at enkelte mødre mener at hele verden skal tilpasse seg dem, kun i kraft av at de har klart kunststykket å bli gravide og fått et barn. Det er heldigvis ikke alle mødre som er sånn, men mindretallet ødelegger for de mange andre.

Anonymous poster hash: 33455...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her aner jeg mindreverdighetskomplekser...

Det er ikke snakk om å være unormal, det handler mer om at enkelte mødre mener at hele verden skal tilpasse seg dem, kun i kraft av at de har klart kunststykket å bli gravide og fått et barn. Det er heldigvis ikke alle mødre som er sånn, men mindretallet ødelegger for de mange andre.

Anonymous poster hash: 33455...f98

Fedre tar også med barna ut for å spise.

Anonymous poster hash: 7e55d...f62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...