Gå til innhold

Ut på byen med jobben. Kan jeg gå med dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nr.1 går fint, defintivt ikke nr.2. Viss du jobber i advokatfirma må du ha mer classy og dekkende påkledning. Hvordan du kler deg med veninner er en ting, men med jobben som har en såpass seriøs "atmosfære" burde du ta hensyn til det og kle deg mer classy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Jeg står mellom disse to nå :)

1.

image1xl.jpg

2.

image4xl.jpg

ts

Anonymous poster hash: 2dc69...bd9

Kommer helt ann på hvilket inntrykk du ønsker å gi, hvor du vil og hva slags jobb du har.

Den rosa er 'søt', uskyldig og ung i uttrykk. Slik jeg ser den så vil den legge fokus på din unge alder.

Den blå gir et litt mer 'voksent' uttrykk, litt mer klassisk og 'fremadstormende'/karièrebevisst inntrykk.

Dette er bare de inntrykk jeg får i mitt hode ved å se på kjolene, og de inntrykk de gir meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kjolen var bare helt nei nei nei!

Første kjolen kan funke med en svart strømpe under

kjolene i HI.

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Er 24 år og skal ut med jobben neste helg. Av de som kommer er alderen fra 22-45 år med både kvinner og menn.

Jeg sitter her å lurer på hva i alle dager jeg skal ha på meg. Kan man gå med det samme man hadde gått med om man hadde gått ut med venninner?

Må sies at vi jobber i et (seriøst) advokatfirma.

alternativ 1

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-trend-917/scallop-lace-dress-917951-14/

alternativ 2

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/club-l-714/high-neck-strap-detail-crop-topskirt-set-714799-8039/

Anonymous poster hash: 2dc69...bd9

Oooog.... selv om jeg er MANN, så skjønte jeg umiddelbart at dette var en trolletråd. Hadde du holdt deg til å liste opp den med sykt kort skjørt, så hadde jeg kanskje trodd du mente det, men når du trakk fram antrekk nr 2 og viste til de grader mye hud, og samtidig jobber for et "seriøst advokatfirma" da tenker jeg bare.... seriøst!!!??

Endret av Iskremavhengig
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Husk at vi skal ut på byen å drikke, ikke på resturant :P

ts

Anonymous poster hash: 2dc69...bd9

Hvorfor spør du her, hvis du ikke vil ha våre svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svarene jeg trengte. Dere trenger ikke skrive mer ;)

Ts



Anonymous poster hash: 2dc69...bd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det første var fin jeg. Men jeg har erfart at på Kvinneguiden så er alt for tacky og alt for kort, og alt er "over grensen" når det gjelder kjoler. Man kan glemme å legge ut et kjole fra Nelly her. Lindex og Kappahl er mer Kvinneguiden-friendly.

Uansett kommer det helt an på om du har store former, stor utringing og stor rumpe f.eks. Da bør man jo passe litt på. Jeg er liten og nett, og kan komme unna med ganske mye folk kanskje ville sagt var "tacky" før de så den på meg.



Anonymous poster hash: 65549...09d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann det kommer litt ann på din klesstil på kontoret. Utforderer du grensene på hva som er akseptabelt på jobb så blir begge antrekkene feil. Er du innenfor normen på kontoret så synes jeg antrekk 1 kan fungerer helt fint og jeg tipper ingen negative reaksjoner.



Anonymous poster hash: 964e4...c9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må sies at jeg er singel, og vil jo komme i kontakt med en mann da! Haha :)

Anonymous poster hash: 2dc69...bd9

Så du nå gå lettkledd for å få kontakt med menn/oppmerksomhet ?

Da synes jeg virkelig synd på deg..

Anonymous poster hash: 01162...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...