Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Da får jeg bare gruble videre.

Gruble?? Nei, du skal ta en avgjørelse og gjøre alt for at det blir bra, for du vil klare deg. Det blir faktisk mye bedre på mange vis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Jeg har masse tarot kort men klarer ikke spå uten å bruke masse tid. Vanskelig huske hva kortene betyr. Kan du spå meg? Hvis svaret er veldig negativt etter du har spådd, vil jeg helst ikke vite det da..

Kommer det til å gå bra på skolen? Hva kommer jeg til å bli?

Endret av SummerJudith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke har mye trynefaktor, men jeg lurte på om jeg kan bli spådd enda en gang. Værsåsnill.
Er han riktig for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tarot kort men klarer ikke spå uten å bruke masse tid. Vanskelig huske hva kortene betyr. Kan du spå meg? Hvis svaret er veldig negativt etter du har spådd, vil jeg helst ikke vite det da..

Kommer det til å gå bra på skolen? Hva kommer jeg til å bli?

Det der er jo ikke noe tarot kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det der er jo ikke noe tarot kan svare på.

Ok, skjønner den. Men hva med det første spørsmålet? Hvordan det kommer til å gå på skolen framover? Er veldig hyggelig av deg hvis du har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg ikke har mye trynefaktor, men jeg lurte på om jeg kan bli spådd enda en gang. Værsåsnill.

Er han riktig for meg?

5/Staver.

26.jpg

Nja, spørs om ikke greiene rundt den her fyren laget støy rundt det følelsesmessige, så at da dere ble ilag så fikk du/dere ikke reflektert over om det egentlig var helt smart å bli sammen. Dog så er det jo ikke for sein å jobbe med å få en god relasjon i ettertid. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, skjønner den. Men hva med det første spørsmålet? Hvordan det kommer til å gå på skolen framover? Er veldig hyggelig av deg hvis du har lyst

8/Mynter.

71.jpg

Vil gå bra så fremt du har fokus på at gode resultater ikke kommer av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

8/Mynter.

71.jpg

Vil gå bra så fremt du har fokus på at gode resultater ikke kommer av seg selv.

Takk for svar! :)

Den svaret trengte jeg høre. Jeg må gjøre en innsats ellers går det ikke. Du er kjempe flink. Syns du svarte veldig raskt. Å gøy og snilt det er gratis, mange hadde nok tatt penger for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/Staver.

26.jpg

Nja, spørs om ikke greiene rundt den her fyren laget støy rundt det følelsesmessige, så at da dere ble ilag så fikk du/dere ikke reflektert over om det egentlig var helt smart å bli sammen. Dog så er det jo ikke for sein å jobbe med å få en god relasjon i ettertid. Lykke til.

Høres ut som du har truffet ganske riktig der. Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Den svaret trengte jeg høre. Jeg må gjøre en innsats ellers går det ikke. Du er kjempe flink. Syns du svarte veldig raskt. Å gøy og snilt det er gratis, mange hadde nok tatt penger for det.

Vel, jeg hadde ikke hatt hjerte til å ta penger for et kort når metoden min er sådan at jeg sitter og drikker meg full på Carlsberg øl når jeg lager de her trådene, og hvor mye skulle jeg tatt for et kort?`? Det hadde blitt litt teit å skulle mase på folk om å gå inn i nettbanken for å overføre en femtilapp og mer enn det hadde jo blitt tyveri. :fnise:

Eneste gangene jeg tar meg betalt er når de via pm bestiller full lesning.

Høres ut som du har truffet ganske riktig der. Takk skal du ha. :)

Vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir 2015? :nigo:

4/Mynter.

67.jpg

Komme til å bli et veldig bra år så fremt du bare finner ut av å rydde og vaske og kvitte deg av med gammel skrot og skit i alle slags betydninger.

På fyllingen med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Vel, jeg hadde ikke hatt hjerte til å ta penger for et kort når metoden min er sådan at jeg sitter og drikker meg full på Carlsberg øl når jeg lager de her trådene, og hvor mye skulle jeg tatt for et kort?`? Det hadde blitt litt teit å skulle mase på folk om å gå inn i nettbanken for å overføre en femtilapp og mer enn det hadde jo blitt tyveri. :fnise:

Eneste gangene jeg tar meg betalt er når de via pm bestiller full lesning.

Vær så god.

Hehe, du har et godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjohei i natten! :D Kan du være så snill og ta denne og :)

Hva syntes personene jeg har hengt med den siste tiden om meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk.

Prøver meg på ett til.. Hva med kjærligheten da? :fnise:

Begerknekten.

47.jpg

Spørs om du ikke vil treffe en fyr som nesten blir litt for mye av det gode. Av typen "forelsket i forelskelsen" og som blir litt vel voldsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei i natten! :D Kan du være så snill og ta denne og :)

Hva syntes personene jeg har hengt med den siste tiden om meg?

4/Staver.

25.jpg

Driver dere og røyker feite når dere henger i lag??? Veldig trivelig skapning å være sammens med du, synes de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/Staver.

25.jpg

Driver dere og røyker feite når dere henger i lag??? Veldig trivelig skapning å være sammens med du, synes de.

Haha, uups.. Det svaret ditt var altfor gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...