Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #81 Skrevet 17. oktober 2014 Det er fredag... Sa jo at jeg bare har bittelitt rom igjen.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #82 Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Det stemmer ikke. Nei vel, dog er det en grunn til at du blir hengende der... Endret 17. oktober 2014 av Gjest
Gjest Mythic Skrevet 17. oktober 2014 #83 Skrevet 17. oktober 2014 Myntpasjen. Fokuser på deg selv, din helse, din trening, din jobb i det hele tatt introspeksjon, det du vil lære og ellers ting som passer deg og gjør ditt liv personlig bedre. La andre i rundt seg passe seg selv og rydde opp etter seg selv. Tusen takk, snille du Det beskriver livet mitt slik det er nå, og det er nok sånn jeg bør ha det en stund framover også
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #84 Skrevet 17. oktober 2014 Mon tro om han blir det da? 10/Staver. Han føler presset han også ser du. Ser ut som at han kan finne på å stikke midt i natten.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #85 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk, snille du Det beskriver livet mitt slik det er nå, og det er nok sånn jeg bør ha det en stund framover også Så bra!!!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #86 Skrevet 17. oktober 2014 Dater en som jeg ikke forstår hva vil....er det sant når han sier at han er redd, eller er han rett og slett bare ikke interessert nok? 2/Mynter. Han vet hva han vil og det er å sjonglere to eller flere kvinner og holde dem der med halvkvedede viser om "er redd for mine følelser" og "vet ikke hva jeg vil", på tide du bare ser igjennom ham og starter med å ignorere ham og treffer andre fyrer i tillegg du også`?
-Fiona- Skrevet 17. oktober 2014 #87 Skrevet 17. oktober 2014 10/Staver. Han føler presset han også ser du. Ser ut som at han kan finne på å stikke midt i natten. Det skjærer seg i alle fall fullstendig med tidligere spådommer :-) Så nå får du på sett og vis "rett" uansett, hehe
Fiolinisten Skrevet 17. oktober 2014 #88 Skrevet 17. oktober 2014 Vognen. Du skal ha satse og ha fokus på stø kurs. Ikke la noen overtale deg til å la være det her som er viktig for deg. Takk for kort.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #89 Skrevet 17. oktober 2014 Det skjærer seg i alle fall fullstendig med tidligere spådommer :-) Så nå får du på sett og vis "rett" uansett, hehe Jeg husker ikke andre spådommer overhodet.
Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #90 Skrevet 17. oktober 2014 2/Mynter. Han vet hva han vil og det er å sjonglere to eller flere kvinner og holde dem der med halvkvedede viser om "er redd for mine følelser" og "vet ikke hva jeg vil", på tide du bare ser igjennom ham og starter med å ignorere ham og treffer andre fyrer i tillegg du også`? Mye mulig. Men er ikke egentlig interessert i noen mann. Ikke i han heller i utgangspunktet...så hvis det viser seg at du har rett så kan jeg heller kose meg videre på egenhånd.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #91 Skrevet 17. oktober 2014 Mye mulig. Men er ikke egentlig interessert i noen mann. Ikke i han heller i utgangspunktet...så hvis det viser seg at du har rett så kan jeg heller kose meg videre på egenhånd. Ja, man skal aldri undervurdere kosing med seg selv for det er jo sex med en person man virkelig elsker.
Meridian Skrevet 17. oktober 2014 #92 Skrevet 17. oktober 2014 Hva med meg? Hva med meg? Lurer sånn på om jeg vil møte kjærligheten noen gang?
venus_ Skrevet 17. oktober 2014 #93 Skrevet 17. oktober 2014 Elskerne. Ja, men gidder du egentlig når du tenker deg om? Det der var vel egentlig spot on, men ja, jeg gjør nok det... :/
Blåklokke Skrevet 17. oktober 2014 #94 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du fremdeles har tid og overskudd, Gjest, hvordan best takle min kroniske sykdom?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #95 Skrevet 17. oktober 2014 Hva med meg? Hva med meg? Lurer sånn på om jeg vil møte kjærligheten noen gang? 9/Beger. Ja.
Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #96 Skrevet 17. oktober 2014 Ja, man skal aldri undervurdere kosing med seg selv for det er jo sex med en person man virkelig elsker. Ikke sant.....et menneske man forakter men likevel elsker mer enn noen annen man noensinne har møtt.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #97 Skrevet 17. oktober 2014 Hvis du fremdeles har tid og overskudd, Gjest, hvordan best takle min kroniske sykdom? Dommen. Ved å innse at livet ikke er over, det blir bare annerledes enn du planla det. 1
Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #98 Skrevet 17. oktober 2014 Håper du har tid til meg også Har lenge vært usikker på om forholdet jeg er i er det rette for meg.. Vil jeg få det bedre om jeg går? Er så redd for å angre på en evt. avgjørelse.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #99 Skrevet 17. oktober 2014 Ikke sant.....et menneske man forakter men likevel elsker mer enn noen annen man noensinne har møtt. Er det sånn du tenker om deg selv??? Det er synd.
Linnea27 Skrevet 17. oktober 2014 #100 Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk forresten Kan jeg spørre en gang til? Hvordan vil det gå med min nyoppstartede bedrift?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå