Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Bare ville si at du er utrolig snill som ønsker å bruke tiden på "fremmede" på den måten.

Skikkelig god du! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått, så skal ikke spørre om noe mer :)

Men lurer på om du har lyst til å fortelle hvordan det her funker? De svarene du får, er de "ferdig satt opp" eller er det din fortolkning/forståelse av kortene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker jeg?? Hva vil jeg synes om han etter neste helg??

Elskerne og 7/Beger falt i gulvet.

6.jpg42.jpg

At han er en ubestemmelig type som skal ha i både poser og sekk. Vil så gjerne være spesiell til dame®, men ikke gi så veldig mye tilbake, store ord og fakter, men lite bakom dem. Rå på eggen, men egentlig en litt veik karakter. En fyr du vil bli skitlei av.

Nå vet jeg ikke hva som skal skje neste helg, men det her kan jo være hva som helst, ikke bare kjærlighetsprospekt, selv om elskerne dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått, så skal ikke spørre om noe mer :)

Men lurer på om du har lyst til å fortelle hvordan det her funker? De svarene du får, er de "ferdig satt opp" eller er det din fortolkning/forståelse av kortene?

Jeg jobbet i de første to årene med gode gamle RWS og rotelærte den tradisjonelle betydningen av hver kort og hvert symbol i den stokken og hvordan sette sammen kort og kort for å få en historie, etterhvert så slapp jeg løs intuisjonen og det er der jeg er i dag i de her trådene, MEN feiler intuisjonen min så faller jeg tilbake til tradisjonen som jeg lærte, sånn at jeg er i stand til å hjelpe folk uansett.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vi møte noen hyggelige mennesker som ender opp som våre venner den nærmeste tiden?

Magikeren.

1.jpg

I den nærmeste tiden så vil dere treffe på mennesker som vil ha noe ut av dere, annet enn vennskap, så jeg ville holdt litt avstand til folk med store fakter, hvis jeg var dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du på fortsatt? Hvor vil jeg møte mannen i mitt liv?

Skjebnehjulet.

10.jpg

Skjebnehjulet som sted... Hmm, finnes det ei spillebule i nærheten av deg??? Eller en bar/utested med leiking av ordene "wheel" eller "fortune"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Magikeren.

1.jpg

I den nærmeste tiden så vil dere treffe på mennesker som vil ha noe ut av dere, annet enn vennskap, så jeg ville holdt litt avstand til folk med store fakter, hvis jeg var dere.

I kveld er du rå !

Det blir min oppgave å ta litt vare på ham tenker jeg, slik at han kan bruke kreftene der de trenges.

Sortere ut de som krever mest og yter minst, - og parkere dem på 'vent' velge dem som er genuint vennlige og lite krevende. De som ønsker å yte blir de som får.

Edit: Da drister jeg meg til å legge ett spørsmål til, om tid og lyst er der:

Hva skal jeg fokusere på for å gjøre livet hans enklest mulig nå i den strevsomme tiden han er igang med?

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elskerne og 7/Beger falt i gulvet.

6.jpg42.jpg

At han er en ubestemmelig type som skal ha i både poser og sekk. Vil så gjerne være spesiell til dame®, men ikke gi så veldig mye tilbake, store ord og fakter, men lite bakom dem. Rå på eggen, men egentlig en litt veik karakter. En fyr du vil bli skitlei av.

Nå vet jeg ikke hva som skal skje neste helg, men det her kan jo være hva som helst, ikke bare kjærlighetsprospekt, selv om elskerne dukket opp.

Her tenker jeg at jeg treffer på en ny fyr via kurset jeg skal på, som vil irritere fletta av meg kanskje, for han jeg skal besøke før kurset, er verdens snilleste.. jeg vet bare ikke om jeg er tiltrukket av han på den måten..

Endret av Nettinettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjebnehjulet.

10.jpg

Skjebnehjulet som sted... Hmm, finnes det ei spillebule i nærheten av deg??? Eller en bar/utested med leiking av ordene "wheel" eller "fortune"?

Oj. Vet ikke om noe sted i farten. Føler det blir litt "tilfeldig", stemmer det?

Herlig signatur du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Vet ikke om noe sted i farten. Føler det blir litt "tilfeldig", stemmer det?

Herlig signatur du har. :)

Det er en god måte å uttrykke kortet på.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er du rå !

Det blir min oppgave å ta litt vare på ham tenker jeg, slik at han kan bruke kreftene der de trenges.

Sortere ut de som krever mest og yter minst, - og parkere dem på 'vent' velge dem som er genuint vennlige og lite krevende. De som ønsker å yte blir de som får.

Sånn det skal være det, man må yte for å få, rein velferdsstatspolitikk det. Veldig greit å ha en slik politikk i de nære relasjoner på et vis også.

Her tenker jeg at jeg treffer på en ny fyr via kurset jeg skal på, som vil irritere fletta av meg, for han jeg skal besøke før kurset, er verdens snilleste.. jeg vet bare ikke om jeg er tiltrukket av han på den måten..

Ok, takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...