Gå til innhold

Tarot 17 oktober


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei vel, dog er det en grunn til at du blir hengende der...

Naturligvis. Klarer bare ikke finne ut av det selv.

Kan ikke du ta sånn generaliserende ting også, kanskje det går opp et lys for meg. Sender en Carlsberg i posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har tid til meg også :sjenert:

Har lenge vært usikker på om forholdet jeg er i er det rette for meg.. Vil jeg få det bedre om jeg går? Er så redd for å angre på en evt. avgjørelse.

2/Sverd.

51.jpg

Vel, du har ungått å se ting som foregår rett foran øynene på deg lenge nu, på tide å åpne øynene og ta et overblikk over forholdet og så ta ei avgjørelse derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Gjest, nå ble jeg både ydmyk og tårevåt her jeg ligger:) Fantastisk innsikt:)

Du trodde vel ikke jeg var dårlig i jobben min? ;) ER uansett glade for å kunne hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis. Klarer bare ikke finne ut av det selv.

Kan ikke du ta sånn generaliserende ting også, kanskje det går opp et lys for meg. Sender en Carlsberg i posten

6/Sverd.

55.jpg

Har du ikke en venninne du kan reise til og filosofere over noen glass vin/øl??? Det vil hjelpe skikkelig på situasjonen du har gående å få en vinkling du ikke er vant med fra før av.

Og jeg sier takk til de ølene. ;)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver på ett til jeg :) Vil jeg få relevant jobb innen et år etter jeg er ferdig utdannet?

Stavdronningen.

34.jpg

Ja, du vil bli headhunted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6/Sverd.

55.jpg

Har du ikke en venninne du kan reise til og filosofere over noen glass vin/øl??? Det vil hjelpe skikkelig på situasjonen du har gående å få en vinkling du ikke er vant med fra før av.

Og jeg sier takk til de ølene. ;)

Jeg foretrekker vodka (blandet ut med farris med smak). Vi har alle en felles vinkling på situasjonen men kanskje jeg bare liker å henge der likevel i mangel på et bedre alternativ.

Takk skal du ha uansett. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker vodka (blandet ut med farris med smak). Vi har alle en felles vinkling på situasjonen men kanskje jeg bare liker å henge der likevel i mangel på et bedre alternativ.

Takk skal du ha uansett. :vin:

Vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavdronningen.

34.jpg

Ja, du vil bli headhunted.

Takk :)

Kan jeg få et generaliserende og? Siden her ikke er så mange som spør nå, så skal jeg gi meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2/Sverd.

51.jpg

Vel, du har ungått å se ting som foregår rett foran øynene på deg lenge nu, på tide å åpne øynene og ta et overblikk over forholdet og så ta ei avgjørelse derifra.

Du har veldig rett og jeg vet det vel innterst inne, men noen ganger er det bare så vanskelig å manne seg opp for å få klarhet. Tusen takk for at du tok deg tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Kan jeg få et generaliserende og? Siden her ikke er så mange som spør nå, så skal jeg gi meg :)

Stjernen.

17.jpg

Hvis du har en drøm, hva som helst, så er det perfekt tid å prøve å få det utført nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har veldig rett og jeg vet det vel innterst inne, men noen ganger er det bare så vanskelig å manne seg opp for å få klarhet. Tusen takk for at du tok deg tid :)

Takk for at jeg fikk hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har C følelser for meg? :blomst:

7/Beger.

42.jpg

C kjenner mange damer, for å si det slik, så jeg ville ikke veddet på at han har følelser som deg som sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på ett til, ble inspirert av det over (du får hoppe over det om det er for mange på meg :P )

Har I følelser for meg enda, eller er han "all in" på hun andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver meg på ett til, ble inspirert av det over (du får hoppe over det om det er for mange på meg :P )

Har I følelser for meg enda, eller er han "all in" på hun andre?

Nu er det nok ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...