Marie90 Skrevet 21. oktober 2014 #61 Del Skrevet 21. oktober 2014 Idrettsstjerner, artister, skuespillere og ja vanlige kjendiser tjener likevel på en mye mer vetig måte enn bloggere. En normal måte kaller jeg det. Det er noe som er populært over hele verden. Folk blir aktiv og sunne av det (noen som gjør dårlige ting som doping osv..) idrettsfolk f.eks ødelegger ikke andre mennesker med kroppshysteri. De er et forbilde på å ha en normal sunn og trent kropp. Majoriteten av kvinnelige modeller og skuespillerinner er langt mer opererert enn bloggerne, tjener langt mer, er langt tynnere og har like liten verdi som rollemodeller. Likevel kritiseres bloggerne hardere. KG har et sykelig hat-elsk forhold til bloggere der mange kvinner ikke kan gå en dag uten å diskutere dem. Poenget er, gode eller dårlige rollemodeller, nordmenn takler dårligere at andre nordmenn tjener penger de selv mener er ufortjente enn at en diffus Hollywoodkjendis eller realitystjerne gjor det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GlutenBlaster Skrevet 21. oktober 2014 #62 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er nok en del gammel bitterhet i dette. I motsetning til å bli fotomodell eller toppidrettsutøver så er det å være en vellykket rosablogger noe den jevne blogg-hater mener ikke krever noen ting, en må jo bare "ta litt bilder og skrive noe uinteressant og så renner pengene inn". Man tror egentlig alle kan, prøver det selv, også får man det liksom ikke helt til. Det er vel ikke nødvendig å si at det er ganske mange mislykkede bloggere som går først i hateparaden, som prøvde både å ta bilder i myspacevinkler og å trygle toppbloggere om å følge dem i kommentarfeltet, uten at noen kom løpende etter dem med penger av den grunn, på samme måten som det er obligatorisk å hate alle slankebloggere om man har gått ned i vekt selv uten å ha blitt tilbudt et intervju i TV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 21. oktober 2014 #63 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det svir en del å lese om toppbloggere som er ca like gammel som deg og tjener mer enn du noen gang kunne drømt om, bare på grunn av dette forvridde bloggekonseptet. F.eks Andrea Badendyck kom på topplisten egentlig kun fordi hun var pen. Når lesertallene steg og hun fikk råd til enda flere merkevarer og ekslusiv livsstil steg de bare enda mer. Inneholdet hennes er ikke noe å skryte av, og skrivemåten hennes er på lik linje med Sophie Elises, altså på et ganske lavt nivå. Allikevel tiltrekker dette ungjenter over hele landet som liker å lese om et liv de sjeldent kan oppnå. Og dette gjør bloggerne bare rikere og rikere… Anonymous poster hash: 4457d...777 Pen? Er Andrea pen? Kanskje i dine øyne, men for meg er hun en gjennomsnittelig jente utseendemessig som pynter på fasaden som jenter flest, og da ser man plutselig bedre ut. Hvordan tror du disse jentene ser ut al natural? Samme med Sofie Elise og Fotballfrue og mange andre bloggere... Du vet, du kan også bli toppblogger uten å være en skjønnhet, eller kanskje du er en skjønnhet? Det viktigste du må ha er en ståpåvilje og å tåle mye dritt. Om du ikke takler det passer du ikke som blogger. Det er kun de som driter i hva andre mener som takler dette, men det er ikke alltid de gjør det heller. En jente jeg kjenner som er like gammel som Andrea, men hun er 10 ganger vakrere og penere enn henne. Hun prøvde seg som blogger, men fikk så mye hets og dritt og hun ga opp - vakre jenta, hun kunne nådd langt, men taklet ikke presset og dritten .. ikke har hun gjort en flue fortredt heller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 21. oktober 2014 #64 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Majoriteten av kvinnelige modeller og skuespillerinner er langt mer opererert enn bloggerne, tjener langt mer, er langt tynnere og har like liten verdi som rollemodeller. Likevel kritiseres bloggerne hardere. KG har et sykelig hat-elsk forhold til bloggere der mange kvinner ikke kan gå en dag uten å diskutere dem. Poenget er, gode eller dårlige rollemodeller, nordmenn takler dårligere at andre nordmenn tjener penger de selv mener er ufortjente enn at en diffus Hollywoodkjendis eller realitystjerne gjor det. Jeg kan takle skikkelige modeller og skuespillerinner. Mange av de har aldri operert seg. De kaller jeg skikkelige skuespillere og modeller. De har også en mer normal jobb. Ikke bare sitte å skrive en blogg. Det er liksom noe man gjør på fritiden! Jeg er i mot modeller som er sykelig tynne og opererer inn alt mulig. Det samme med bloggere som opererer inn alt mulig og så vise seg til tusenvis av barn og tenåringer! Jeg har ikke noe i mot bloggere som er seg selv. Men det er idiotisk at de skal tjene penger på det. Tenk hvis hele norge hadde satt seg ned å skrive om seg selv, og tjent penger på det. Dessuten klarer ikke norske bloggere å være seg selv. De fåeste vertfall. Jeg har vertfall aldri lest en blogg, og kommer aldri til å gjøre det heller. Har viktigere ting å gjøre på Endret 21. oktober 2014 av Hummels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 21. oktober 2014 #65 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg kan takle skikkelige modeller og skuespillerinner. Mange av de har aldri operert seg. De kaller jeg skikkelige skuespillere og modeller. De har også en mer normal jobb. Ikke bare sitte å skrive en blogg. Det er liksom noe man gjør på fritiden! Jeg er i mot modeller som er sykelig tynne og opererer inn alt mulig. Det samme med bloggere som opererer inn alt mulig og så vise seg til tusenvis av barn og tenåringer! Jeg har ikke noe i mot bloggere som er seg selv. Men det er idiotisk at de skal tjene penger på det. Tenk hvis hele norge hadde satt seg ned å skrive om seg selv, og tjent penger på det. Dessuten klarer ikke norske bloggere å være seg selv. De fåeste vertfall. Jeg har vertfall aldri lest en blogg, og kommer aldri til å gjøre det heller. Har viktigere ting å gjøre på men KG er så mye bedre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 21. oktober 2014 #66 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) men KG er så mye bedre? Så klart! Ellers hadde jeg ikke vert her Det er jo et forum. Ikke en blogg om tenårings jenter. Endret 21. oktober 2014 av Hummels 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avokado Skrevet 22. oktober 2014 #67 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Herregud, jantelov.. Greit nok at det faktisk er ganske drøyt å kunne tjene så store summer ved å eksponere seg selv og sitt for hele omverden fra sin rosa, lille boble - men jeg synes ikke dere bør behøve å bruke tiden på å irritere over det. Dessuten, det er ikke så glam over det å være toppblogger. Man skal huske på at her skal alt være perfekt, og fasaden gjelder. Negative kommentarer renner inn fra alle kanter, og det er mye å svelge. Jeg misunner ikke "jobben" deres, akkurat. Er dere misfornøyd med egen lønn, så går det kanskje an å prøve å gjøre noe med det. Når det er sagt, kommer jeg aldri til å klikke meg inn på disse bloggerne igjen. my2cents Endret 22. oktober 2014 av Avokado 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg