Gå til innhold

Bloggere og inntekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, med tanke på hvor hardt de jobber og de verdier de skaper så synes jeg så absolutt at de fortjener de pengene de tjener!



Anonymous poster hash: f3737...0f2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det avslørt, "Sophie Elise" heter egentlig bare Sofie ;)



Anonymous poster hash: 85971...c22
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med tanke på hvor hardt de jobber og de verdier de skaper så synes jeg så absolutt at de fortjener de pengene de tjener!

Anonymous poster hash: f3737...0f2

... Det er ikke så vanskelig å sette seg ned å skrive et innlegg. Verdiene de skaper? Lever du under en stein eller har du ikke fulgt med på topplista det siste året?

Og før du sier, du vet ikke hvordan det er å blogge, måtte finne på innlegg hver eneste dag etc; Jo, jeg vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Det er ikke så vanskelig å sette seg ned å skrive et innlegg. Verdiene de skaper? Lever du under en stein eller har du ikke fulgt med på topplista det siste året?

Og før du sier, du vet ikke hvordan det er å blogge, måtte finne på innlegg hver eneste dag etc; Jo, jeg vet.

...dette var åpenbar ironi...

Anonymous poster hash: 85971...c22

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke fortjent å tjene så mye på blogging. Over 500.000 kr er jo galskap. De får jo penger og muligheter kastet etter seg.



Anonymous poster hash: ed7db...ccf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de hadde jo ikke fått med seg godeste Rannveig Heitmann :ler:

Anonymous poster hash: dcf3b...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det avslørt, "Sophie Elise" heter egentlig bare Sofie ;)

Anonymous poster hash: 85971...c22

Og har ikke Ida Wulff erklært at hun heter Ida Filippa? Ser ikke sånn ut.

Uansett, jeg har hvertfall klikket meg inn på disse rosabloggene for aller siste gang. Ikke søren om ff fortjener 1 mill i inntekt..

Anonymous poster hash: 1c27a...8b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de hadde jo ikke fått med seg godeste Rannveig Heitmann :ler:

Anonymous poster hash: dcf3b...cb6

Noe som ikke stemmer da, eller tjener hun under 48 449 i oppgitt inntekt!

Anonymous poster hash: 838e5...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fortjener pengene fordi de tjener dem på legitimt vis. Det å klage over deres inntekter og samtidig klikke seg inn på bloggene deres er ren idioti.

Jeg leser ikke "Sophie Elise" sin blogg men jeg ser jo at diverse kvinner her inne er fullstendig involvert i hennes liv og oppsatt på hennes enhver bevegelse. Hvis hun klarer å profitere på det via reklameinntekter, bra for henne.



Anonymous poster hash: e19b2...14f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som ikke stemmer da, eller tjener hun under 48 449 i oppgitt inntekt!

Anonymous poster hash: 838e5...fa9

Det kan jo være at journalisten som har søkt opp dette i skattelistene ikke vet om Rannveig Heitmann og derfor heller ikke har søkt henne opp :P

Anonymous poster hash: 7e46d...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er hva de tjener, en annen ting er alt de får gratis. Jeg sikter blant annet til hår og vipper. Jeg forstår at de skal få dette sponset én gang, for å reklamere for det. Men at de skal få så dyre behandlinger gratis hver gang? Når de jo vitterlig har råd til å betale dette selv.

Jeg husker en gang FF fortalte om løshåret sitt. Hun brukte tre pakker. Én pakke kostet 3900kr. Hun brukte tre. Og det var da utenom farge og klipp. Og dette får de gratis hver gang.

Flere av dem klarer jo ikke engang å ha hår til skuldrene uten å ha løshår i tillegg. Fordi håret dems "er så tynt".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skatter Kristina Andersen til Drammen?

I følge VG.

Anonymous poster hash: bc63f...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svir en del å lese om toppbloggere som er ca like gammel som deg og tjener mer enn du noen gang kunne drømt om, bare på grunn av dette forvridde bloggekonseptet. F.eks Andrea Badendyck kom på topplisten egentlig kun fordi hun var pen. Når lesertallene steg og hun fikk råd til enda flere merkevarer og ekslusiv livsstil steg de bare enda mer. Inneholdet hennes er ikke noe å skryte av, og skrivemåten hennes er på lik linje med Sophie Elises, altså på et ganske lavt nivå.

Allikevel tiltrekker dette ungjenter over hele landet som liker å lese om et liv de sjeldent kan oppnå.

Og dette gjør bloggerne bare rikere og rikere… :rolleyes:



Anonymous poster hash: 4457d...777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skatter Kristina Andersen til Drammen?

I følge VG.

Anonymous poster hash: bc63f...3b8

Står det om inntekten hennes på vg linken? Jeg fant henne ikke :P

Anonymous poster hash: 8316e...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, med tanke på hvor hardt de jobber og de verdier de skaper så synes jeg så absolutt at de fortjener de pengene de tjener!

Anonymous poster hash: f3737...0f2

:fnise::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svir en del å lese om toppbloggere som er ca like gammel som deg og tjener mer enn du noen gang kunne drømt om, bare på grunn av dette forvridde bloggekonseptet. F.eks Andrea Badendyck kom på topplisten egentlig kun fordi hun var pen. Når lesertallene steg og hun fikk råd til enda flere merkevarer og ekslusiv livsstil steg de bare enda mer. Inneholdet hennes er ikke noe å skryte av, og skrivemåten hennes er på lik linje med Sophie Elises, altså på et ganske lavt nivå.

Allikevel tiltrekker dette ungjenter over hele landet som liker å lese om et liv de sjeldent kan oppnå.

Og dette gjør bloggerne bare rikere og rikere… :rolleyes:

Anonymous poster hash: 4457d...777

Mange av bloggerne er ikke naturlig vakre, de er unge jenter med ok utseende som legger seg i selen for å få flottest mulig kropp, sminke seg best mulig og redigere bildene til best mulig resultat. Jeg kjenner massevis av langt vakrere jenter jeg gikk på skole med i oppveksten, og de driver med andre ting.

Poenget er, man bruker markedet for det det er verdt og så lenge noen er villige til å lese bloggen og det er verdt å reklamere der, så er det en fair deal. Slik er markedet. De aller fleste kunne anstrengt seg for å tjene ekstra penger - nettet har uendelige muligheter, og oppstart er omtrent gratis. Enten det er treningsblogg, matblogg, politisk blogg eller hva.

Jeg leser så og si ingen av disse tenåringsbloggene men jeg respekterer det de driver med og arbeidet de legger ned i det og hvis de faktisk klarer å spare opp betydelige midler på denne måten - mer makt til dem. De bruker bare markedet for det det er verdt, - hvilket folk flest bare ikke gidder eller har fantasi til.

Anonymous poster hash: e19b2...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror likevel de får et annet syn på virkeligheten enn normalen. Den ene uka så har de tatt ut løshåret for "å gi håret en pause, og det er sååååå deilig".

Uka etter har de satt på nytt "fordi jeg føler meg naken uten."

Det har skjedd noe med deg når du føler deg naken uten et lass med gratishår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det om inntekten hennes på vg linken? Jeg fant henne ikke :P

Anonymous poster hash: 8316e...4d1

Jeg leste det på morgenen i dag. Var bilde av henne også og sto at hun hadde 400.000 i formue ca. Men at hun skattet til Drammen.

Anonymous poster hash: bc63f...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...