Gå til innhold

Hvor går grensen for hva som er en liten penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

typen har litt liten, kunne ønske den var større. Noen ganger kjenner jeg ikke at den er inni meg engang :|



Anonymous poster hash: 3b0aa...e7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

typen har litt liten, kunne ønske den var større. Noen ganger kjenner jeg ikke at den er inni meg engang :|

Anonymous poster hash: 3b0aa...e7c

Huffda, du får trøste deg med at gutter puler store fitter daglig. Iallefall hvis de er medlem på kg, haha😂

Anonymous poster hash: 48671...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sant at gjennomsnittet er på 13-14??? Trodde dette bare var noe avisene skrev for å få gutter til å ikke ha mindreverdighetskomplekser!

Har vel møtt en person med så liten penis, og anså den som LITEN! Kanskje jeg bare har vært veldig heldig med resten av partnerne mine da....Enig i at i min statestikk så er "normalt" 16-19 cm og over 19 stor :) Men bedre med tykk og "kortere" enn lang og pølsetynn!



Anonymous poster hash: 9a5ad...67b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang noen "size queens" som hyler ut om at det eneste som kan tilfredsstille dem er en kuk på 19 cm+. Disse er heldigvis ikke representative for kvinner flest. Omkrets har jo også litt å si.

Anonymous poster hash: f1b6e...575

Størrelsen på vagina har faktisk ingenting å si. En vagina tilpasser seg størrelsen på penis, så en som får plass til en stor og tykk kan føles like trang for en med liten og tynn. Grunnen til at noen (flertallet?) av jenter liker en stor og tykk er fordi når vagina veggene og åpningen må strekkes ut så gir det mere friksjon og følelse fordi det kommer mer blod (for å døyve "smerten", som når du drar deg i huden i armen og plutselig slipper den så strømmer alt blodet dit). Å si at damer har vid vagina , er og blir den mest elendige unnskyldningen for gutter som ja - har liten tiss og ikke har lært seg å bruke den!

Anonymous poster hash: 9a5ad...67b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen på vagina har faktisk ingenting å si. En vagina tilpasser seg størrelsen på penis, så en som får plass til en stor og tykk kan føles like trang for en med liten og tynn. Grunnen til at noen (flertallet?) av jenter liker en stor og tykk er fordi når vagina veggene og åpningen må strekkes ut så gir det mere friksjon og følelse fordi det kommer mer blod (for å døyve "smerten", som når du drar deg i huden i armen og plutselig slipper den så strømmer alt blodet dit). Å si at damer har vid vagina , er og blir den mest elendige unnskyldningen for gutter som ja - har liten tiss og ikke har lært seg å bruke den!

Anonymous poster hash: 9a5ad...67b

Dette må være det dummeste jeg har lest på laang laang tid. Spør en sexolog om alle kvinner er like nedentil.. Hvor gammel er du egentlig? Har hatt sex med rimelig mange damer, og kan skrive under på at størrelsen på de varierer veldig. Noen er veldig trange, de fleste normalt trang og noen vide. Størrelsen på damer varierer like mye som på menn. På tide å ta av seg skylappene.

Anonymous poster hash: 48671...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sant at gjennomsnittet er på 13-14??? Trodde dette bare var noe avisene skrev for å få gutter til å ikke ha mindreverdighetskomplekser!

Har vel møtt en person med så liten penis, og anså den som LITEN! Kanskje jeg bare har vært veldig heldig med resten av partnerne mine da....Enig i at i min statestikk så er "normalt" 16-19 cm og over 19 stor :) Men bedre med tykk og "kortere" enn lang og pølsetynn!

Anonymous poster hash: 9a5ad...67b

Ja det er virkelig sant. Og dy har neppe knullet mange over 15 cm. Øyemålet og målekunnskapene på damer er helt bak mål. Dessuten skryter alle gutter på seg ekstra størrelse(naturlig nok).

Anonymous poster hash: 48671...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er tykkelsen vel så viktig. Jeg blir ikke tilfredsstilt av en kukk som faller ut når vi har sex, da er den for kort. Men hjelper ikke hvor lang den er hvis ikke den er tykk nok heller. Aner ikke hva som er lengden på de jeg har hatt sex med, vet bare at jeg ved to tilfeller har prøvd å ha sex hvor jeg bare måtte gi opp pga liten penis. Da forsvant den inni hånda når jeg runket den. Da er den for kort!

Anonymous poster hash: 6d624...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å slutt å snakke om antall cm, siden de fleste skryter på seg, måler feil, dårlig øyemål osv osv. Det eneste vi kan forholde oss til er undersøkelser der det har kommet frem at de aller fleste ligger mellom 10-16 cm. Er svært få som har reelt over 18 cm. Største som ble målt i penisstidiene hadde 21 cm, og det var 1 person av 15 000. Gjennomsnittet er 13 cm og de aller fleste har mellom 10-16 cm.

Anonymous poster hash: 48671...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Er det virkelig sant at gjennomsnittet er på 13-14??? Trodde dette bare var noe avisene skrev for å få gutter til å ikke ha mindreverdighetskomplekser!

Har vel møtt en person med så liten penis, og anså den som LITEN! Kanskje jeg bare har vært veldig heldig med resten av partnerne mine da....Enig i at i min statestikk så er "normalt" 16-19 cm og over 19 stor :) Men bedre med tykk og "kortere" enn lang og pølsetynn!

Anonymous poster hash: 9a5ad...67b

Du kan umulig ha særlig godt øyemål. Finn deg en tommestokk og se hvor langt 15-16 cm er, du. Damer er jo håpløse på å bedømme lengde på noe som helst, tydeligvis. Det er derfor de er så dårlige til å lukeparkere - menn har jo fortalt dem at dette -------------------------------------------- er 20 cm. :P

Endret av Mythic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Du kan umulig ha særlig godt øyemål. Finn deg en tommestokk og se hvor langt 15-16 cm er, du. Damer er jo håpløse på å bedømme lengde på noe som helst, tydeligvis. Det er derfor de er så dårlige til å lukeparkere - menn har jo fortalt dem at dette -------------------------------------------- er 20 cm. :P

Hehehe, jeg flirer meg skakk her... :skratte:

Mye rart som skrives på dette forumet, det er i allefall sikkert og visst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hehehe, jeg flirer meg skakk her... :skratte:

Mye rart som skrives på dette forumet, det er i allefall sikkert og visst :fnise:

:ler:

Det er jo sant, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Finn en noen lunde pålitelig statistikk. Så ser vi fordelinga, og definerer:

Liten: de minste 2%

Stor: de lengste 2%

På grunn av varianter i form: sopp, pinne, kubbkuk og langemann, burde vi kanskje se på volum også. Imidlertid er vel ikke alle helt runde, noen av de er kjegleformet i større og mindre grad, osv. så det er litt vanskelig å beregne.

Det blir litt nitidig organisering det her, men takket være den overhendige interessen for temaet, bør det være tilstrekkelig med folk til å gå i gang med liv og lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å slutt å snakke om antall cm, siden de fleste skryter på seg, måler feil, dårlig øyemål osv osv. Det eneste vi kan forholde oss til er undersøkelser der det har kommet frem at de aller fleste ligger mellom 10-16 cm. Er svært få som har reelt over 18 cm. Største som ble målt i penisstidiene hadde 21 cm, og det var 1 person av 15 000. Gjennomsnittet er 13 cm og de aller fleste har mellom 10-16 cm. Anonymous poster hash: 48671...317

Hvilken penisstudie? For jeg har hatt en på 21 cm, og tviler på at jeg har møtt den ene av 15 000. Uansett kom han etter tre sekunder, så det var kjedelige greier.

Anonymous poster hash: a79f5...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tsejG

:ler:

Det er jo sant, da! ;)

Javisst er det sant. Du er ikke blant de jeg mener skriver mye rart på dette forumet, da dine innlegg jo utelukkende er realistiske, fornuftige og jordnære ;) .

Er ikke ofte jeg er innom disse størrelse-debattene, for de inneholder så vannvittig mye pubertalt svada at hjælp.... Men tilfeldigvis gjorde jeg det i dag, og der glitret du til med din kongekommentar, hehe... Takk skal du ha :)

Endret av tsejG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har vært borti to stk med penis på rundt 8 cm i eregert tilstand, ble i minste laget for meg. Tykkelsen har dog litt å si, var ikke spesielt bra omkrets på de penisene heller. Typen har 13,5cm i lengde og 13,5 i omkrets, perfekt størrelse. Noe lengre syntes jeg er vondt, og liker godt at den er tykkere en gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Javisst er det sant. Du er ikke blant de jeg mener skriver mye rart på dette forumet, da dine innlegg jo utelukkende er realistiske, fornuftige og jordnære ;) .

Er ikke ofte jeg er innom disse størrelse-debattene, for de inneholder så vannvittig mye pubertalt svada at hjælp.... Men tilfeldigvis gjorde jeg det i dag, og der glitret du til med din kongekommentar, hehe... Takk skal du ha :)

Takk skal du ha for fine ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Er det noen leger som har dokumentasjon på hvor liten en penis må være før man bare skal gå i hi?

Anonymkode: d710f...264

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen leger som har dokumentasjon på hvor liten en penis må være før man bare skal gå i hi?

Anonymkode: d710f...264

Det er ikke lov å utgi seg som helsepersonell her inne, samme om man er det eller ikke. 
Og det er ikke nødvendig å gå i hi, samme hva størrelsen er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...