Gå til innhold

Hvor går grensen for hva som er en liten penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

Hvorfor er man så opphengt i ekstrem lengde, egentlig? Hva er f.eks. poenget med en kuk på 25 cm dersom den ikke er noe tykkere enn en gjennomsnittlig en?

Skal man først diskutere størrelse, er det vel like relevant å diskutere kukens tykkelse. Jenter foretrekker vel å bly fylt opp, fremfor spiddet? :vetikke:

Anonymous poster hash: 7a344...49c

syns omkrets har mer å si. å bli prika opp i livmora er faktisk ikke noe særlig digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grense hvor stor den skal være , visuellt er en stor penis bra..

Teoretisk sett så trenger man kun en 2cm lang penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be en hvilken som helst kvinne å vise deg hvor stor 18 cm er med hendene, de har ikke sjans.

Bakgrunnen for dette er todelt:
Den ene grunnen er at menn juger som et lite helvete om størrelsen sin. Jeg tror over halvdelen av de mennene jeg har hatt sex med, har sagt at de er 18 - 19 cm.

Den andre grunnen er at kvinner ikke har øyemål. For å bøte på dette målte jeg hånda mi fra håndledd til tupp av pekefinger. Den måler 16 cm, svært få menn jeg har møtt har en penis som er lengre enn hånda mi. Altså stemmer snittet på 13 - 15 cm meget godt.

Utover det, det er mitt ansvar å være godt nok trent til å kunne få orgasme uansett størrelse, og ikke minst, for å svare på trådens LATTERLIGE tema. Er den mindre en klitorisen min, er den MULIGENS for liten. Muligens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Be en hvilken som helst kvinne å vise deg hvor stor 18 cm er med hendene, de har ikke sjans.

Bakgrunnen for dette er todelt:

Den ene grunnen er at menn juger som et lite helvete om størrelsen sin. Jeg tror over halvdelen av de mennene jeg har hatt sex med, har sagt at de er 18 - 19 cm.

Den andre grunnen er at kvinner ikke har øyemål. For å bøte på dette målte jeg hånda mi fra håndledd til tupp av pekefinger. Den måler 16 cm, svært få menn jeg har møtt har en penis som er lengre enn hånda mi. Altså stemmer snittet på 13 - 15 cm meget godt.

Utover det, det er mitt ansvar å være godt nok trent til å kunne få orgasme uansett størrelse, og ikke minst, for å svare på trådens LATTERLIGE tema. Er den mindre en klitorisen min, er den MULIGENS for liten. Muligens.

Måtte le litt godt av hele tråden :fnise:

Sjeldent jeg ser noen få satt så bra ord på et tema som dette.....Slik jeg ser det har du helt rett i dette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt godt av hele tråden :fnise:

Sjeldent jeg ser noen få satt så bra ord på et tema som dette.....Slik jeg ser det har du helt rett i dette :Nikke:

Jeg har ALLTID rett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Alt pratet om hvor dyp en vagina er og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for menn med liten tissefant.

Vi jenter liker menn med stor pikk, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: aee56...8a3

Snakk for deg selv, har aldri skjønt denne fascinasjonen for noe stort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, har aldri skjønt denne fascinasjonen for noe stort..

Du har aldri hatt venninner som har dratt deg med på do for å vise deg DEN kabelen de har lagt altså? ;)

Anonymous poster hash: 103b8...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter måler vel ikke penisen til typen? Eller diskuterer det?

Jeg har ikke cm-m
ål på noen jeg har hatt sex med. Det blir bare et generelt inntrykk, og evt. at den er stor ved at det lett blir vondt eller at jeg kan se at den er kortere enn de jeg tidligere har sett.

Har aldri opplevd at en penis er for liten for meg, men det betyr selvsagt ikke at det ikke kan forekomme. Det forekommer nok sjeldnere enn menn tror (eller frykter).



Anonymous poster hash: be362...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre grunnen er at kvinner ikke har øyemål. For å bøte på dette målte jeg hånda mi fra håndledd til tupp av pekefinger. Den måler 16 cm, svært få menn jeg har møtt har en penis som er lengre enn hånda mi. Altså stemmer snittet på 13 - 15 cm meget godt.

Godt poeng.

Ved et blikk på hånden kan jeg lett si at de fleste jeg har hatt sex med har ligget rundt snittet. Et par litt over og et par litt under.

Ca. Igjen - ingen eksakt anelse.

Anonymous poster hash: be362...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal bli sånn bitching mot de som liker store, det må jo være like mye lov å like en stor pikk, som de som liker store eller små pupper og rumper, tynne eller store jenter.

Javel, så liker du stor kuk eller liten kuk, javel så synes du 12 cm er stor eller liten.

Noen har kanskje fetish for stor pikk fordi de tenner på det visuelle, noen liker mindre varianter da det tilfredsstiller dem. Ingen av delene behøver vel å være feil.

La folk like det de liker uten å gå amokk fordi de liker noe annet enn seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal bli sånn bitching mot de som liker store, det må jo være like mye lov å like en stor pikk, som de som liker store eller små pupper og rumper, tynne eller store jenter.

Javel, så liker du stor kuk eller liten kuk, javel så synes du 12 cm er stor eller liten.

Noen har kanskje fetish for stor pikk fordi de tenner på det visuelle, noen liker mindre varianter da det tilfredsstiller dem. Ingen av delene behøver vel å være feil.

La folk like det de liker uten å gå amokk fordi de liker noe annet enn seg selv.

Jeg tror det handler om at menn føler at deres manndom blir krenket, bokstavelig talt. En mann med liten penis kan ikke få den større, og uansett hvor mange som sier liten er bra, så hører de bare stor er best. Jeg vet at menn som liker små pupper ikke tenner på meg, allikevel kan det være sårende når menn sier at store pupper er ekkelt og stygt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet mitt g-punkt, det er ca 9 cm inn i vagina. Da har 10 cm holdt for meg. Den siste jeg hadde sex med var kansje etpar cm over det og han gav meg vaginale orgasmer.

Til tross for det har jeg en preferanse for større men griner ikke på nesa av 10 cm, jeg vet det duger.



Anonymous poster hash: a8d0a...102
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Min er 11cm bare, så for meg at det skulle bli trangt med jomfru. Men hun stønnet ikke engang. Nedtur det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be en hvilken som helst kvinne å vise deg hvor stor 18 cm er med hendene, de har ikke sjans.

Bakgrunnen for dette er todelt:

Den ene grunnen er at menn juger som et lite helvete om størrelsen sin. Jeg tror over halvdelen av de mennene jeg har hatt sex med, har sagt at de er 18 - 19 cm.

Den andre grunnen er at kvinner ikke har øyemål. For å bøte på dette målte jeg hånda mi fra håndledd til tupp av pekefinger. Den måler 16 cm, svært få menn jeg har møtt har en penis som er lengre enn hånda mi. Altså stemmer snittet på 13 - 15 cm meget godt.

Utover det, det er mitt ansvar å være godt nok trent til å kunne få orgasme uansett størrelse, og ikke minst, for å svare på trådens LATTERLIGE tema. Er den mindre en klitorisen min, er den MULIGENS for liten. Muligens.

Stort sett alle menn vil at det skal "høres bra ut" med antall cm. Så det de da gjør er å lyve som bare rakkern om hvor stor de har, sånn at dama tror den er bra. Du fikk sagt det bra her ja.;)

Anonymous poster hash: 48671...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig mener jeg alt som er under 10 cm i erigrert tilstand.

Anonymous poster hash: a79f5...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitts dybden på vagina er jo 16 cm så det er kanskje ikke så rart.

Det er ulempen med å ha stor pikk siden man rett og slett ikke får hele inn, om man prøver stanger man bare inn i livmorveggen til stort ubehag hos jenta.

Sikkert derfor mange menn med lang kuk liker analsex for den er betrakelig mye lengre i dybden, mener det var rundt 26cm

Vagina er 7-10 cm i snitt, ikke 16.

Anonymous poster hash: a79f5...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt pratet om hvor lang en penis er, og hva snittet i forskjellige land er er unnskyldninger skapt for damer med løs vagina.

Vi gutter liker damer med trang vagina, sånn er det bare.

Hoho buuurn!!! :danse::5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...