Gå til innhold

Noen andre her som har lagt på seg 25kg + i svangerskapet, uten å ha hatt svangerskapsforgiftning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg la på meg over 20 kg. Det var fordi jeg småspiste for å unngå kvalme, sluttet å snuse, og hadde mye vann. Alle ekstra kilo forsvant etter ett år med amming.

Anonymous poster hash: 721f0...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la vel på meg rundt 25 kg i siste svangerskap, spiste som vanlig, men fikk bevegd meg mindre pga smerter i ledd. Viste seg å være en del vann da, like etter fødsel "rant" vannet nedover, så ut som jeg hadde digre vannballonger til føtter. Det skvulpet faktisk på foten når jeg gikk, fikk ikke på meg sko.

Anonymous poster hash: 1586c...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 32 kg under begge svangerskap. Ammet alt av etterpå. Spiste sundt, men samlet mye vann og vart tynn fra før, da lagrer kroppen mye mer.

Anonymous poster hash: f2058...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg 25kg, klarte nesten ikke å bevege meg pga bekkensmerter de siste 8 ukene, og var hekta på nudler. 12kg forsvant rett etter fødsel, og 10kg til forsvant i løpet av de neste 4 månedene. Så var det stopp. Tok tak for et par måneder siden og har trent og telt kalorier, og har nå gått ned tilsammen 32kg siden fødsel for 10,5 måneder siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 30 kg :) Ingen tegn på noe galt :) Veide 110, nå er jeg nede i 68 :)

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...