Gå til innhold

Har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har en på snart 7 uker, og har hatt sex et par ganger. Første gang var for en uke siden. Både jeg og han har lyst, men vi finner ikke tid eller energi til det. Vi trøster oss med at det er en unntakstilstand, og at vi finner tid til å være kjærester igjen etterhvert som småen blir større og har litt mer struktur på sovingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen "krevde" å bli runket hver kveld, ble utrolig sliten!

Prøvde oss på sex 6 uker etter fødsel, og fra da av forventet iallfall samboer at han skulle få seg noen ganger i uka. Men ble ikke helt som før nei..

Sliter fortsatt med tenningen.. men så har jeg endt opp med en som ikke er så interessert i å please dama også, og bare vil fortest mulig inn og jukke seg til orgasme, og som blir som en furten unge hvis han ikke får seg. EGO.

Jeg er "kjempehappy"......................

Anonymous poster hash: e3ed3...654

Ble trist av å lese dette. Nedverdigende rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sexlyst som før svangerskap/fødsel -men mindre energi og kapasitet til å få det til. Hadde en mann som var flink til å hjelpe til da. Spesielt på natt. Tross at han måtte på jobb.

Vi prøvde vel etter 3-4 uker etter fødselen på mitt initiativ. Han maste aldri. I verste spedbarnsperioden var det vel en gang i uka -eller annenhver uke etter at vi først hadde startet på igjen med sex etter fødsel.

Ble mye bedre når mini passerte 1år, og vesentlig bedre når mini passerte 2. Generelt når rutiner var godt etablert ble det bedre. Nå er det mest andre ting som utgjør hvor ofte vi har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen "krevde" å bli runket hver kveld, ble utrolig sliten!

Prøvde oss på sex 6 uker etter fødsel, og fra da av forventet iallfall samboer at han skulle få seg noen ganger i uka. Men ble ikke helt som før nei..

Sliter fortsatt med tenningen.. men så har jeg endt opp med en som ikke er så interessert i å please dama også, og bare vil fortest mulig inn og jukke seg til orgasme, og som blir som en furten unge hvis han ikke får seg. EGO.

Jeg er "kjempehappy"......................

Anonymous poster hash: e3ed3...654

Si ifra! Ikke som syting, men som krav.

Sexlivet skal være bra for 2 personer. Han der er for ego til å skjerpe seg så lenge han får sitt uansett. Si at så lenge han ikke gjør noe for at du også skal ha det godt, står du rett og slett ikke til disposisjon. Vær helt konkret på hva du vil ha, og ta det trinnvis så han ikke føler det blir uoverkommelig. Med litt flaks finner han ut at han trives med å se deg nyte også, og begynner å gjøre litt frivillig.

Anonymous poster hash: 20e39...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si vi har sex da vi bare har hatt det en gang etter fødsel for et par uker siden og nå er barnet 6 mnd. Jeg har ikke lyst i det hele tatt. Ammer ofte om natten enda, og føler at kroppen ikke er min men barnets. Sist var det annerledes men da ammet jeg max 1-2 ganger i løpet av natten.

Anonymous poster hash: 909f6...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...