Gå til innhold

Har dere sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere med spedbarn sex? Sliter med å finne energi og tid til sex 😩 har en på 10 uker..

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke spedbarn nå, men når de var bitte små, nei, orket ikke, hadde ikke energi.

Så det skjedde utrolig sjeldent. Men det tok seg opp igjen ettersom de små ble eldre :)



Anonymous poster hash: 7edd1...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst, men mannen er litt kjedelig :-/ vanskelig å finne tid også

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere med spedbarn sex? Sliter med å finne energi og tid til sex 😩 har en på 10 uker..

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Hør om noen kan sitte barnevakt en dag i helga så dere kan slappe av litt og kose dere med hverandre om energien er litt bedre da? :)

Anonymous poster hash: 6f7c0...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. I gjennomsnitt 2 ganger i måneden." Koser meg"

Anonymous poster hash: 020c5...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AllisHagtorn

Merkelig nok hadde vi det, relativt ofte og tatt den tiden i betraktning.

Motivasjonen kom nok utfra nærmest ikke-eksisterende sexliv(ikke frivillig fra noens side)i graviditeten.

Synes det er mer slitsomt nå ved jobbstart/unge som ikke er fylt året å finne tid/energi, og tipper bhgstart med mye sykdom vil gi kraftig nedgang på den fronten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde sex gjennom hele graviditeten ogsaa, begynte igjen 2 uker etter junior kom til verden, Naa er han 2 maaneder. Blir vel som regel sex 4-5 ganger i uka, alt ettersom vi orker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere det? Savner sexlivet vi hadde før, føler jeg er mer ivrig enn mannen av en eller annen grunn..føler han er trøttere enn meg selv om det er jeg som er våken om nettene med babyen!

TS

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere det? Savner sexlivet vi hadde før, føler jeg er mer ivrig enn mannen av en eller annen grunn..føler han er trøttere enn meg selv om det er jeg som er våken om nettene med babyen!

TS

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Samme her, er som regel mer ivrig enn mannen. Vi legger oss som regel tidlig, det hjelper jo litt, og han overtales lett:p Vi har en veldig rolig baby da, som voker max 2-3 ganger om natten og som uansett sover mye, sa det har helt sikkert mye a si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen "krevde" å bli runket hver kveld, ble utrolig sliten!

Prøvde oss på sex 6 uker etter fødsel, og fra da av forventet iallfall samboer at han skulle få seg noen ganger i uka. Men ble ikke helt som før nei..

Sliter fortsatt med tenningen.. men så har jeg endt opp med en som ikke er så interessert i å please dama også, og bare vil fortest mulig inn og jukke seg til orgasme, og som blir som en furten unge hvis han ikke får seg. EGO.

Jeg er "kjempehappy"......................



Anonymous poster hash: e3ed3...654
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det har vi hatt ofte siden renselsen var over. Vet ikke hvorfor, siden vi begge er veldig sliten, men vi har veldig bra sex(dvs. det er ikke bare inn og ut, også er vi ferdig) og det har sikkert noe å si.

Anonymous poster hash: b5f3b...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere med spedbarn sex? Sliter med å finne energi og tid til sex har en på 10 uker..

Anonymous poster hash: 1f911...a53

Vi starta å ha sex da hun var 4 uker ca, gikk overraskende greit - ikke noe vondt eller noe. Hun er 3 mnd nå, vi har stort sett sex annehver dag om ikke mer. Det er tungt med små spedbarn, og noen er helt tappa for energi. Både jeg og sambo er aktive mennesker, vi trener mye, har alltid gjort det - høyt energinivå på begge, mulig derfor vi orker så mye sex. Men så er jo sex en måte å hente energi på også. Man må bare gjøre det som er best for seg selv.

Anonymous poster hash: a78d2...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har faktisk mye mer, og mye bedre sex etter at vi fikk baby.. i hvert fall 5-6 ganger i uka.

Anonymous poster hash: d21e6...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden fem-seks uker før fødsel. Mini er straks 10 uker. Ikke orker vi, og det ene forsøket vi gjorde var så vondt at jeg rett og slett ikke ville mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er rett over 1 år gammel nå, men vi hadde samleie for første gang etter fødselen da han var 3-4 uker. Det var litt vondt, men gikk greit. De neste gangene kjente jeg det også, men så ble det helt som før. Vi har sex omtrent like ofte som før, dvs ca 2 ganger i uka. Det er vi begge fornøyde med.



Anonymous poster hash: c60d0...16e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen "krevde" å bli runket hver kveld, ble utrolig sliten!

Prøvde oss på sex 6 uker etter fødsel, og fra da av forventet iallfall samboer at han skulle få seg noen ganger i uka. Men ble ikke helt som før nei..

Sliter fortsatt med tenningen.. men så har jeg endt opp med en som ikke er så interessert i å please dama også, og bare vil fortest mulig inn og jukke seg til orgasme, og som blir som en furten unge hvis han ikke får seg. EGO.

Jeg er "kjempehappy"......................

Anonymous poster hash: e3ed3...654

Hvorfor i huleste ville du få barn med en sånn ego? Kjenner jeg blir provosert og kvalm. Jeg håper du ikke gir etter for den oppførselen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen "krevde" å bli runket hver kveld, ble utrolig sliten!

Prøvde oss på sex 6 uker etter fødsel, og fra da av forventet iallfall samboer at han skulle få seg noen ganger i uka. Men ble ikke helt som før nei..

Sliter fortsatt med tenningen.. men så har jeg endt opp med en som ikke er så interessert i å please dama også, og bare vil fortest mulig inn og jukke seg til orgasme, og som blir som en furten unge hvis han ikke får seg. EGO.

Jeg er "kjempehappy"......................

Anonymous poster hash: e3ed3...654

Fy faen at du gidder å være sammen med en sånn idiot. Og ikke minst få barn med han.

Anonymous poster hash: 6269b...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex 6 uker etter barnet ble født. Forsiktig i starten, tok tid før det ble bra. 2-3 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik for noen at mennen er de som er på lat siden der, når det er mødrenen som stort sett er oppe om natten med de små? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...