Gå til innhold

gravid 39,klør ihjel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt tilsvarende kløe på slutten av alle mine svangerskap og det har aldri vært noe farlig.

Første gangen følte jeg at jeg ikke ble tatt på alvor og oppsøkte en privatklinikk og ble undersøkt i alle ender og bauer til mange tusen kroner, men de fant ikke noe galt.

Det kan hjelpe med en allergitablett pr dag og ellers så er det bare hvitvask og fuktighetskremer (fete) som hjelper. Samt kalde dusjer.

Men det er veeeeeldig sjelden dette skyldes at noe er alvorlig galt. Så senk skuldrene og slapp av. Anonymous poster hash: 5912a...b37

du kan da virkelig ikke mene at fordi der for deg ikke gar vært noe fare så skal alle andre ta det med ro? Det er bedre å være på den sikre siden enn at noe er galt, antar jeg du er enig i.

Anonymous poster hash: c7c6d...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan da virkelig ikke mene at fordi der for deg ikke gar vært noe fare så skal alle andre ta det med ro? Det er bedre å være på den sikre siden enn at noe er galt, antar jeg du er enig i. Anonymous poster hash: c7c6d...eff

Men jeg syns mange her inne er veldig flinke til å hause opp stemningen og skape frykt og det er en kjensgjerning at det i de aller fleste tilfeller ikke er noe galt og så lenge fastlege og jordmor også er av den oppfatning så syns jeg det er på sin plass med et beroligende innlegg.

Anonymous poster hash: 5912a...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en vannvittig kløe på beina, i tillegg til MYE vann i kroppen. Dette ble ikke tatt alvorlig, før jeg ringte til føden og forklarte situasjonen min og alle symptomene. Da hadde jeg gått med dette fra ca uke 33.

Jeg ble lagt inn en uke før termin. Viste seg jeg hadde svangerskapsforgiftning og babyen hadde lav hjerterytme. Heldigvis ordnet kroppen opp selv, og babyen ble født i rekordfart dagen etter innleggelsen!

Stå på ditt og krev ordentlig undersøkelse!

Anonymous poster hash: 77682...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...