Gå til innhold

Kjendiser som viser seg å være overgripere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å voldta noen er vel ikke akkurat "et problem" man har?

Jeg tror ikke det er så enkelt som du legger det frem. Når man blir kjendis får man ofte makt med på kjøpet. Man får fans og blir behandlet på en helt annen måte enn vanlige mennesker. Kanskje man blir høy på seg selv og ser på seg selv som spesiell eller bedre enn andre. Og kanskje det blir lettere å misbruke "vanlige" mennesker, for eksempel fans som forguder deg.

Youtube-skandalene er et eksempel på dette. Sam Pepper er bare en av mange mannlige Youtube-kjendiser som påstås å ha voldtatt/misbrukt mye yngre jenter som ser opp til dem og er såkalte fans. Flesteparten av disse jentene er også mindreårige.

Anonymous poster hash: 59637...c01

Jeg tror ikke du skjønte et ord av hva jeg sa...

Kjendiser er mennesker som alle oss andre, du vil derfor finne alle slags sykdommer og skavanker som hos befolkningen ellers.

Så en viss prosent av kjendiser vil naturligvis være psykopater, pedofile, homofile, djeveldyrkere, mordere, sadister etc etc.

Min kommentar var til overskriften: "Kjendiser som viser seg å være overgripere"

Det burde stått: Noen mennesker er overgripere og er tilfeldigvis også kjendiser, akkurat som noen overgripere er lærere, sykepleiere, taxisjåfører, kokker, politikere eller hvilket annet yrke du måtte ønske å legge til.

Jeg tviler på at du finner flere overgripere blant kjendiser en i befolkningen ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆ har morgan freeman missbrukt barnebarnet til konen sin?? faen hvor sykt! Jeg har alltid stusset på han, men så er han så dyktig at det ikke passer seg å si liksom,.



Anonymous poster hash: 2c796...c9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skjønte et ord av hva jeg sa...

Kjendiser er mennesker som alle oss andre, du vil derfor finne alle slags sykdommer og skavanker som hos befolkningen ellers.

Så en viss prosent av kjendiser vil naturligvis være psykopater, pedofile, homofile, djeveldyrkere, mordere, sadister etc etc.

Min kommentar var til overskriften: "Kjendiser som viser seg å være overgripere"

Det burde stått: Noen mennesker er overgripere og er tilfeldigvis også kjendiser, akkurat som noen overgripere er lærere, sykepleiere, taxisjåfører, kokker, politikere eller hvilket annet yrke du måtte ønske å legge til.

Jeg tviler på at du finner flere overgripere blant kjendiser en i befolkningen ellers.

1. Mener du at å være homofil en sykdom eller skavanke?

2. Det hadde nok blitt en veldig lang overskrift.

Uansett, temaet i tråden var veldig populære kjendiser, bl.a youtubere med en hel fanskare rundt seg som plutselig viser seg å være på den mørke siden. Uheldigvis er det noen som velger å misbruke makten sin over mindreårige og gjør syke ting. Det kom kanskje ikke bra nok frem i HI, men hvordan kan de være sikre på at noen ikke avslører hva som skjer? Hvordan kan Sam Pepper f.eks, risikere hele levebrødet sitt ved å misbruke veldig mange fans med god tro om å fortsette som før?

Anonymous poster hash: cc021...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å voldta noen er vel ikke akkurat "et problem" man har? Jeg tror ikke det er så enkelt som du legger det frem. Når man blir kjendis får man ofte makt med på kjøpet. Man får fans og blir behandlet på en helt annen måte enn vanlige mennesker. Kanskje man blir høy på seg selv og ser på seg selv som spesiell eller bedre enn andre. Og kanskje det blir lettere å misbruke "vanlige" mennesker, for eksempel fans som forguder deg. Youtube-skandalene er et eksempel på dette. Sam Pepper er bare en av mange mannlige Youtube-kjendiser som påstås å ha voldtatt/misbrukt mye yngre jenter som ser opp til dem og er såkalte fans. Flesteparten av disse jentene er også mindreårige. Anonymous poster hash: 59637...c01

Hvem er de andre overgriperne på Youtube?

Anonymous poster hash: 956d4...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mener du at å være homofil en sykdom eller skavanke?

2. Det hadde nok blitt en veldig lang overskrift.

Uansett, temaet i tråden var veldig populære kjendiser, bl.a youtubere med en hel fanskare rundt seg som plutselig viser seg å være på den mørke siden. Uheldigvis er det noen som velger å misbruke makten sin over mindreårige og gjør syke ting. Det kom kanskje ikke bra nok frem i HI, men hvordan kan de være sikre på at noen ikke avslører hva som skjer? Hvordan kan Sam Pepper f.eks, risikere hele levebrødet sitt ved å misbruke veldig mange fans med god tro om å fortsette som før?

Anonymous poster hash: cc021...ed2

Nei jeg sier at alt som vi andre mennesker er, eller som skjer med oss, også hender kjendiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev feil her - det jeg skriver skal det stå.

Anonymous poster hash: cea5f...3b9

Ups, du la plutselig merke til at alle anonyme brukere får en en egen, unik kode i en tråd mener du. ;)

Anonymous poster hash: bd77f...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både R.Kelly og Cliff Richards er jo etterforsket eller under etterforskning for det samme. Synes fortsatt han vokalisten (Ian Watkins) er den verste saken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både R.Kelly og Cliff Richards er jo etterforsket eller under etterforskning for det samme. Synes fortsatt han vokalisten (Ian Watkins) er den verste saken..

Jeg også. Stakkars barn. Syke syke mann.. synd at han ødela livet til seg selv og så mange andre. Han er jo så talentfull også

Anonymous poster hash: d8ca8...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tror det er mye mer slikt som foregår enn vi vet. Kjendiser er mennesker de også, og noen mennesker er bare forferdelige. Hvertfall hvis de lar berømmelsen gå til hodet på de. Og det Youtube-miljøet er noe av det råtneste jeg har vært borti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fortsatt han vokalisten (Ian Watkins) er den verste saken..

Ja, fy faen han fortjener ikke å puste... Og mødrene som har gått med på dette.. Fy faen.

Endret av Sofia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ har morgan freeman missbrukt barnebarnet til konen sin?? faen hvor sykt! Jeg har alltid stusset på han, men så er han så dyktig at det ikke passer seg å si liksom,.

Anonymous poster hash: 2c796...c9a

Slutt å være ekkel. Ingen har nevnt misbruk før deg, og når det gjelder forhold -->

http://www.tmz.com/2012/04/12/morgan-freeman-step-granddaughter-edena-hines-marrying/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...